home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  1 Bruger, 516 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Et kig på sportens stjerner
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Et kig på sportens stjerner  (Læst 17143 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #15: 03 Jun 2011, 00:16 »

Fed blog og rigtig fin idé som du om nogen kan føre ud i livet til perfektion!

Jeg glæder mig i den grad til at læse med og det første portræt har bestemt blot givet mig mere lyst til at læse videre. Rigtig fint portræt af en stor sportsmand. Jeg har ingen specielle ønsker til dine portrætter, derimod glæder mig til at se hvem du hiver op af posen.

KFM. :-)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #16: 03 Jun 2011, 00:18 »

Jeg takker for jeres opmærksomhed. Det var pænt af jer.

Nu er de første 8 nominerede smidt op, og andre nominerede fra nu af, vil blive smidt op i en ny omgang. Det vil sige, at deres skal findes en vinder blandt de 8 navne der står deroppe nu. :-)
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #17: 03 Jun 2011, 00:20 »

Rigtig fedt initaitiv og kan godt lide "Det vidste du måske ikke". Det er fedt!

Kunne godt tænke mig at du skrev om badmintonspilleren Peter Gade. En mand der snart går på pension, men som stadig ligger i toppen af verden. En af de eneste som kan udfordre Asiaterne i den hurtige sportsgren. En mand man normalt ikke ser meget til, hvis man ikke interesserer sig for badminton, men kunne alligevel være fedt at høre om ham Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #18: 03 Jun 2011, 00:20 »

En ganske lovende start, Jakob. Et fint portræt, som du formår at holde i en passende og appetitlig længde. Lækkert med et par sjove facts nederst Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #19: 03 Jun 2011, 00:59 »

Spændende blog  Thumbs Up
Wayne Gretzky fik min stemme  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #20: 03 Jun 2011, 21:43 »

RONNIE O'SULLIVAN


Ronnie O’Sullivan er en 35-årig engelsk snookerspiller, som allerede har skabt sig et ry som en sand legende indenfor billiardsporten. Blandt mange snookerspillere er Ronnie O’Sullivan meget oplagt at skrive om, da han skiller sig ud fra mængden. Det gør han, i form af sin kontroversielle personlighed, som jeg vil vende tilbage til senere, samt hans evne til at gøre sporten utrolig interessant. Ingen snookerspillere er mere underholdene at se på, end en Ronnie O’Sullivan i topform. Det er de fleste snooker-elskere enige om, om man så kan lide ham eller ej. For sådan er det med englænderen. Enten er du stor fan af ham, eller også kan du absolut ikke fordrage ham.

Robert, som O’Sullivan faktisk rigtigt hedder, har på trods af at han dyrker en gentlemans sport, haft en utrolig svær barndom. Han er dog født i et rigt kvarter i Wordsley, hvor han så snart han kunne stå med en kø i hånden, begyndte at spille snooker. Han lavede på fantastisk vis allerede sit første 100 break som 10-årig, og som 15-årig opnåede han noget af det mest ultimative man kan nå som snookerspiller. Nemlig et 147 break. Alt kørte på skinner, indtil i 1992. Ronnie var et år forinden blevet professionel og alt så ud til at være i sin skønneste orden. Men pludselig ændrede alt sig i Ronnie O’Sullivans liv. Faderen Ronald, som ejede en del sexbutikker i det skumle London-kvarter Soho, blev dømt for mord. Det kostede faderen livsvarigt fængsel, og det var starten på en lang nedtur for O’Sullivan. Han havde i forvejen lidt svært ved at håndtere opmærksomheden, og i perioden fra 1992-1998, var Ronnie indblandet i en del skandaler. Blandt andet slog Ronnie i 1996 en official og blev idømt en kæmpe bøde. I 1998, var den så gal igen. Ronnie vandt på flot vis Irish Masters, men blev ved den efterfølgende dopingtest taget for cannabis, og derfor var en fratagelse af titlen helt på sin plads. Ronnie O’Sullivan er altså en snookerspiller på godt og ondt.

Det er dog ikke uden grund, at Ronnie O’Sullivan er den næstmest vindende snookerspiller nogensinde. Han har vundet VM 3 gange, og udover det, han har 17 ranglisteturnering på sit CV. Heriblandt UK Championship 4 gange. Så på trods af at O’Sullivan tidligere i karriere har været en uromager, er det klart hans fantastiske snookerspil som han er mest kendt for. Han er kun overgået af den legendariske og stadig nuværende spiller, Stephen Hendry.

Det vidste du måske ikke om Ronnie O’Sullivan:

• O’Sullivan har kælenavnet The Rocket. Det stammer fra 1997, da en ung O’Sullivan lavede 147 på ca. 5 minutter og 20 sekunder. Det er et break med et gennemsnitsstød på ca. 9 sekunder, og mange spår at vi aldrig får noget lignende at se igen.

• O’Sullivan fortalte engang sin modstander, at han spillede bedre med sin dårlige hånd, end modstanderen gjorde med sin gode. Det måtte O’Sullivan selvfølgelig bevise, og han spillede derefter 3 frames med sin dårlige hånd, hvor han på
overlegen vis, vandt dem alle tre.

• Ikke nok med at faderen sidder i fængsel på livstid, så fik Ronnies mor i 1997 også en dom der lød på 7 måneder bag tremmer.

• Ronnie O’Sullivan er helt tosset med bilprogrammet Top Gear, som han også selv har været gæst i.

« Seneste Redigering: 20 Feb 2012, 01:05 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #21: 04 Jun 2011, 13:38 »

De næste par dage, skal I nok desværre ikke regne med portrætter, da jeg skal i sommerhus med familien. Men husk at stem på din favorit blandt de 8 sportsmænd, hvis du ønsker at have indflydelse på denne blog. Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #22: 04 Jun 2011, 13:44 »

Ærgeligt, har lige læst det du har skrevet so far og det er virkelig en god skrivestil du har Smiley.. Synd der så ikke kommer mere den kommende tid, men du må have en god sommerhus tur Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #23: 04 Jun 2011, 13:57 »

Ærgeligt, har lige læst det du har skrevet so far og det er virkelig en god skrivestil du har Smiley.. Synd der så ikke kommer mere den kommende tid, men du må have en god sommerhus tur Opstemt
Det er blot et par dage. Wink

Men jeg takker mange gange, for rosen. Det var pænt af dig.
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #24: 04 Jun 2011, 14:31 »

Lækkert med et portræt af O'Sullivan. Er selv stor snooker-entusiast og han er altid underholdende at se spille.

Indtil videre er jeg godt underholdt. Fortsæt det gode arbejde Smiley
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #25: 04 Jun 2011, 14:34 »

"Det vidste du ikke om" er meget underholdende.
Jeg synes det er rigtig spændende at læse om de forskellige sportsstjerner, så KIU!
Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #26: 04 Jun 2011, 14:48 »

Det' cool nok!

Dog vil det måske være lidt mere spændende med portrætter af lidt mere ukendte sports personligheder? Man kender jo godt de stjerner du skriver om.

Og btw. så er Carl Lewis amerikaner og ikke englænder.
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #27: 04 Jun 2011, 14:52 »

Det' cool nok!

Dog vil det måske være lidt mere spændende med portrætter af lidt mere ukendte sports personligheder? Man kender jo godt de stjerner du skriver om.

Og btw. så er Carl Lewis amerikaner og ikke englænder.
enig i det første uenig i det næste jeg anede ikke hvem Ronnie O'Sullivan hvar og jeg kulle tænke rigtig godt efter før jeg fkunne huske hvem Lewis Hamilton hvar
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #28: 04 Jun 2011, 14:54 »

enig i det første uenig i det næste jeg anede ikke hvem Ronnie O'Sullivan hvar og jeg kulle tænke rigtig godt efter før jeg fkunne huske hvem Lewis Hamilton hvar

Ud fra det kan vi vidst roligt konkludere, at din almene sportsviden er noget begrænset. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Philips
Gæst
 
Sv: Et kig på sportens stjerner
« Svar #29: 04 Jun 2011, 14:56 »

Ud fra det kan vi vidst roligt konkludere, at din almene sportsviden er noget begrænset. Smiley
Eller så er der ikke nogen af sportsne der siger mig noget overhovedet  Smiley specielt snooker det eneste jeg ved om den sport er at det en engelsk sport der minder lidt om billiard  Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010