|
fckfanen4ever
|
|
Hvornår starter du så "din vej" 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Tak, tak  Havde også selv tænkt på at starte i Danmark, da der er lidt mere kendskab til de mindre hold (i hvert fald hos mig)  Det kunne være meget sjovt hvis alle skulle starte i 2 division og se hvor langt de ville komme op...
|
|
|
|
|
|
Far til tre... Lily 13/04-08 Clara 11/02-11 RIP Nicolai 12/11-12
Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Hvornår starter du så "din vej"  Skal lige finde ud af hvordan jeg vil lave den, så kan ikke sætte fast dato på endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Det kunne være meget sjovt hvis alle skulle starte i 2 division og se hvor langt de ville komme op...
Nu tænkte jeg jo også på en "Din vej" ligesom Mikkels, hvor man jo selv har et hold med jer herinde som spillere, så der ville det selvfølgelig være sjovest at starte i en lav division (måske lavere end 2. div.) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Nu tænkte jeg jo også på en "Din vej" ligesom Mikkels, hvor man jo selv har et hold med jer herinde som spillere, så der ville det selvfølgelig være sjovest at starte i en lav division (måske lavere end 2. div.)  Jah det kunne også være en god ide håber bare jeg nå at melde mig til de andre gange har jeg sgu aldrig nået det... Men det lyder som om du efterhånden har en del gode ideer... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Jah det kunne også være en god ide håber bare jeg nå at melde mig til de andre gange har jeg sgu aldrig nået det...
Kender det alt for godt selv... men den her kan jeg da heldigvis ikke misse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Hvis du starter med et hold selv, skal du jo tage 25 screenshots  og skrive om alle spillere, men fed ide 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Kender det alt for godt selv... men den her kan jeg da heldigvis ikke misse  Kan man reservere en plads? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Kan man reservere en plads?  Ville jeg også gerne hvis man kan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Hvis du starter med et hold selv, skal du jo tage 25 screenshots  og skrive om alle spillere, men fed ide  Jeg kan også bare vælge at skrive overordnet om hvordan holdet klarer sig  Kan man reservere en plads?  Du kan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Ville jeg også gerne hvis man kan.
Fair nok, men starter kun med ca. 5 reserveringer, da jeg ikke gider vente på at folk svarer, når jeg nu går i gang på et tidspunkt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Jeg kan også bare vælge at skrive overordnet om hvordan holdet klarer sig  Du kan  Super det er jeg meget beæret over Oli...  Skriv endelig hvis du har brug for hjælp...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Resevere også lige 
|
|
|
|
|
|
What a legend
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
jeg vil også gerne have en altså ham fulderiken 
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Jarto
|
|
Altid lækkert med personer der har tid og overskud til at lave sådan noget. Jeg venter spændt og så må jeg jo bare være hurtig, da pladserne bliver revset væk på ingen tid!  Thumbs up og held og lykke for det!  Edit: Så lige du skrev 5 reserveringer, kunne det tilfældigvis være muligt for mig lige at reservere en? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|