home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: 115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge  (Læst 146397 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 34; The Continental Challenge
« Svar #75: 15 Jun 2011, 21:30 »

super update og tillykke med sejrene Opstemt

Tak! Smiley Dejligt med en kommentar Wink
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 34; The Continental Challenge
« Svar #76: 15 Jun 2011, 21:31 »

Tak! Smiley Dejligt med en kommentar Wink

som jeg skrev tidligere så følger jeg dig til verdens ende også selvom jeg ikke altid skriver en kommentar
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 35; The Continental Challenge
« Svar #77: 17 Jun 2011, 00:00 »





SANTOS FC; 13 Juli 2014
Jagten på det 3 kontinent er gået igang. Jeg skulle være arbejdsløs i lidt over en måned før Santos tilbød mig et job. Den forrige manager blev fyret grundet dårlige resultater. Santos ligger lige nu på en 15. plads i Campeonato Petrobras Brasileiro da Série A. Kort sagt Brasiliens bedste liga. Selvom der kun er blevet spillet 7 kampe, så har Santos leveret så dårlige resultater at den forrige manager blev fyret.

Ligesom da jeg blev ansat i den kinesiske liga, så var der nogle specielle regler. Dog er de brasilianske regler meget lignende de europæiske. De øverste fire hold bliver kvalificeret til Copa Libertadores gruppespil, Sydamerikas Champions League, hold på 5. paldsen kvalificerer sig til Copa Libertadores indledende runde og hold placeret på 6-13 kvalificerer sig til Copa Nissan Sudamericana indledende runde, det må være Sydamerikas svar på Europa League.

Santos FC er en af topklubberne i Brasilien, hvis ikke "topklubben". Santos blev i 2010 og 2011 mestre i Série A, men i 2012 og 2013 er de kommet på anden pladsen i to år i træk, forhåbentlig kan jeg ændre på det, ved at gvinde et mesterskab. Santos er ikke "kun" en af brasiliens topklubber, Santos er også kendt for deres talenter. For ikke særlig mange år siden, så var der et talent, som alles øjne lurede på. Det var Robinho, som var et stortalent og blev også købt til Real Madrid, desværre klarede han det ikke særlig godt og lige nu spiller han i Milan og hvis man kigger meget længere tilbage, så har Santos "lavet" en af fodbold historiens bedste spillere - det er selvfølgelig Pelé som jeg snakker om. De fleste kender Pelé som en af de største spillere nogensinde og der er store diskussioner om det er Pelé eller Diego Maradona der er den bedste spiller nogensinde. Nu er Messi og Ronaldo også kommet ind i dysten om den bedste fodbold spiller nogensinde. For ikke kun at snakke om fortiden, så har Santos en af de mest lovende spillere i vores tid. Det er Neymar, som heldigvis stadig ikke er gået væk fra Santos. Han er helt klart den bedste spiller i truppen.

Der er nogle mangler på holdet. Jeg vil prøve at køre med den samme taktik i Santos, som jeg gjorde med Tottenham. I Tottenham spillede jeg en 2-3-2-2-1. Altså 2 i midterforsvaret, to wingbacks, en defensiv midtbane, to central midtbane spillere, to offensive wings og en på toppen. For at denne taktik skal fungere, så skal der styrkes ude på højre wing og der skal styrkes nede i central forsvaret. Siden der kommer et transfervindue for udenlandske spillere d. 20 Juli bliver der højst sandsynligt handlet to spillere ind. En højre wing og en central forsvarer.


Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 35; The Continental Challenge
« Svar #78: 17 Jun 2011, 08:21 »

små taste fejl rundt omkring i teksten ellers meget spændende, Santos er helt favoritholdet i sydamerika
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 35; The Continental Challenge
« Svar #79: 17 Jun 2011, 09:33 »

små taste fejl rundt omkring i teksten ellers meget spændende, Santos er helt favoritholdet i sydamerika

Den update var lidt halv-hjertet, følte mig ikke særlig inspireret, men de næste par updates bliver bedre Wink
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 35; The Continental Challenge
« Svar #80: 17 Jun 2011, 09:51 »

super det lyder godt Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 36; The Continental Challenge
« Svar #81: 17 Jun 2011, 17:02 »





DEN FØRSTE MÅNED; 13 August 2014
Nu har jeg været i brasilianske Santos i en måned. Det er blevet en meget succesfuld måned. Ud af 6 kampe har der været 6 sejre, dermed en meget succesfuld måned. Og på grund af de 6 sejre, så ligger Santos nu på en 2. plads. Med kun 2 point mindre end Cruizero på første pladsen. Hvis Santos fortsætter den nuværende form, så ser det ud til at blive en yderst succesfuld sæson.

Den første kamp blev mere succesfuld end nogen havde regnet med. Santos skulle møde 8. pladsen Portuguesa. Allerede efter 5 minutter scorede Alan Patrick til 1-0, men 2 minutter senere fik Alan Patrick rødt kort. Heldigvis gjorde det ikke den store forskel da Everton Cardoso scorede 2 mål før 1. halvleg blev fløjtet af. Dermed var halvlegsstillingen 3-1. I 2. halvleg kom Bruno Rodrigo to gange på måltavlen og i det 90 minut scorede den indskiftede Adailton til 6-1.

I de næste 3 kampe vandt Santos FC 2-0. Den 9 August skulle Santos møde Coritiba. De vandt sikkert 3-0, med to mål af Neymar. Lige præcis en måned efter min ansættelse i Santos, så var Atletico Paranaense modstanderen. Alan Patrick scorede to mål i 1. halvleg på straffe. I anden halvleg scorede Adailton to mål og Arouca 1 mål, hvilket gav resultatet 5-0.

Der var transfer vindue d. 20 Juli til d. 20 August. Så der er stadig en uge tilbage, men det ser ikke ud til der bliver lavet flere transfers da der allerede er hentet en spiller, altså Carlos Labrín fra Chile. Carlos blev hentet for 24 millioner fra 1860 München. Dog var det ikke en transfer jeg lavede, men en transfer som manageren før mig lavede. Men Carlos er helt klart en af de spillere jeg manglede.


Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 37; The Continental Challenge
« Svar #82: 18 Jun 2011, 18:07 »





HALVVEJS; 25 September 2014
Der er 15 kampe tilbage i ligaen og indtil videre ser det rigtig godt ud for Santos. Santos ligger på en 1. plads efter 23 spillerunder og de har været på førstepladsen i 10 spillerunder nu og det ser ikke ud til at de rykker sig da der er 4 point ned til Corinthians på en 2. plads.

Siden jeg overtog klubben, så har jeg ikke tabt med Santos, dog ser det ud til at Santos er på vej ind i en dårlig stime, da i de sidste 7 kampe, så er det blevet til 5 uafgjorte kampe. Den første uafgjorte kamp under mit styre var mod Palmeiras og efter det blev det uafgjorte resultat ved med at komme imod Corinthians, Vitoria, Gremio og Sao Paulo. 3 af modstanderne har været svære modstandere hvor et uafgjort resultat var acceptabelt, men i kampen mod fx. Vitoria, så skulle Santos have fået en sejr med hjem.

Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 37; The Continental Challenge
« Svar #83: 18 Jun 2011, 18:07 »

Meget kort update, håber at det ikke gør noget.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2011, 18:16 af Apache » Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 37; The Continental Challenge
« Svar #84: 18 Jun 2011, 18:20 »

Nej synes det er fint med lidt afveksling Smiley

I øvrigt en super blog du har dig her Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 38; The Continental Challenge
« Svar #85: 18 Jun 2011, 23:15 »





SKUFFENDE; 8 December 2014
Så er ligaen slut. Santos FC kom på en 2. plads, det var meget fortjent, da der var virkelig tæt kamp imellem Santos og São Paulo om hvem der skulle blive mestre 2014. Corinthians sank lidt bagud i de sidste runder og sluttede på en 4. plads med 63 point, imens at Santos sluttede med 78 point og São Paulo sluttede med 79 point. Det begyndte at se sort ud for Santos, da de med 7 kampe igen tabte 1-0 mod Atletico Paranaense. Selvom at Santos vandt de 5 næste kampe, så var alting på spil op til den sidste kamp mod Palmeiras.

Santos, skulle rejse til São Paulo for at møde Palmeiras. Vejret tegnede ikke godt, da der var støvregn og sølle 18 grader. Kampen startede rigtig godt for Santos vedkommende, og de fik bygget sig op til mange chancer og efter 31 minutter fandt Breitner vejen til målet. I 2. halvleg scorede Santos's Arouca til 2-0, dermed så det ud til at Santos ville vinde mesterskabet. Desværre så svarede Jorge Valdivia hurtigt igen ved at score til 2-1 efter 75 minutter. Der var gået 90 minutter af kampen og alle Santos fans var oppe at stå, fordi de vidste at sejren var nær, men Palmeiras Leandro, fik alle Santos's fans til at sætte sig ned, da han scorede til 2-2 efter 92 minutter. Kampen endte 2-2 og det betød at São Paulo snuppede titlen lige foran næsen af Santos.

Nu er det bare at vente til næste sæson starter, hvor Santos også skal prøve at vinde den sydamerikanske Champions League. Der er ikke meget der kan styrkes på holdet undtagen ude på højre wing, hvor der stadig mangler en hurtig spiller, som også er god til indlæg. Forhåbentlig bliver sådan en hentet i det næreste transfervindue.


Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 39; The Continental Challenge
« Svar #86: 21 Jun 2011, 01:01 »





HERE WE GO AGAIN; 19 Februar 2015
Så er den nye sæson gået igang, men det er dog ikke Serié A, som vi starter i, da den liga først starter i Juli. Dog er Santos med i en turnering kaldet Campeonato Paulista. Det er en liga for hold fra Sao Paulo området der er altså hård konkurrence i den turnering, da Corinthians, Sao Paulo og Palmeiras befinder sig i den liga. I Campeonato Paulista er der 8 hold der ryger videre i slutspillet og 4 hold der rykker ned.

Det har vist sig at være meget succesfuld indtil videre for Santos's vedkommende i Campeonato Paulista, da Santos er ubesejrede med 8 sejre og 1 uafgjort og så en imponerende målforskel på +29 efter kun 9 kampe. Der har været et par kampe, der virkelig har været fantastiske for Santos's fans og spillernes morale. Adailton, som ellers havde scoret 8 mål i 4 kampe, blev skadet op til d. 5 kamp mod Oeste, heldigvis kom Neymar tilbage fra en skade, der gjorde at hans første kamp i Campeonato Paulista blev kampen mod Oeste. Neymar styrede showet. Han scorede 4 mål, hvoraf 3 af dem var i første halvleg. Kampen sluttede 6-0 til Santos, da Matias Fernandez scorede pået straffe og Oeste's Lucas scorede et selvmål. I den næste kamp scorede Neymar endnu en gang, dog blev hans mål kampens eneste.

Kampen derefter mod sidstepladsen fra Rio Preto, bliver en kamp som vil blive husket i lang tid af både Santos's fans og Neymar. Efter kun 24 sekunder scorede Neymar det første mål i kampen. Rio Preto fik dermed en meget dårlig start på kampen og alt blev værre da Juliano blev udvist efter 10 minutter. Det udnyttede Carlos Labrin og scorede til 2-0 efter 17 minutter. Neymar scorede 1. halvlegs sidste mål efter 28 minutter. Men det var den kedelige del af kampen, fordi 2. halvleg viste sig til at blive et målorgie. Efter 46 minutter scorede Alan Patrick og der skulle kun 12 minutter til, før at Bruno Recife kunne score til 5-0. Rio Preto spilleren begyndte at gå i panik og de ville ikke tabe mere, desværre havde mange af dem problemer og det gav Santos et straffe. Neymar scorede sikkert sit tredje mål i kampen, men Neymar var absolut ikke færdig med at ydmyge Rio Preto, han scorede 2 mål mere i kampen, hvilket gav slutresultatet 8-0. Dermed er Neymar nu topscorer i ligaen med 13 mål i 5 kampe.

Campeonato Paulista er ikke den eneste turnering som er startet hos Santos FC. Santos er også med i Copa Libertadores, hvor de kom i gruppe med Flamengo fra Brasilien, Chivas fra Mexico og Olimpia fra Paraguay. Det burde være en gruppe som Santos kan overkomme. Der er kun blevet spillet 1 kamp. I Santos's første kamp skulle de møde de paraguyanske Olimpia. Kampen forløb meget godt hos Santos og Santos vandt også 4-1 i en meget overlegen sejr. Santos havde 31 skud og 7 indenfor målrammen imens Olimpia havde 1 skud, som de scorede på. Olimpia kan se sig heldige i ikke have tabt meget mere, end de gjorde.



« Seneste Redigering: 21 Jun 2011, 01:17 af Apache » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 39; The Continental Challenge
« Svar #87: 21 Jun 2011, 01:17 »

Updaten er lige blevet rettet da jeg har fundet ud af hvad Campeonato Paulista er Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 39; The Continental Challenge
« Svar #88: 21 Jun 2011, 08:58 »

super update igen KIU
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 40; The Continental Challenge
« Svar #89: 21 Jun 2011, 11:12 »





LOKALTURNERINGEN; 23 April 2015
I Campeonato Paulista gik det fremragende for Santos. Santos havde en ubesejret stribe på 15 kampe, før de skulle møde Corinthians, Mogi Mirim, Sao Paulo. De tabte kampen mod Sao Paulo 1-2, hvilket gav striben en brat slutning og de to næste kampe var ikke bedre på nogen måde. Santos spillede 0-0 mod Corinthians og 18. pladsen Mogi Mirim spillede 1-1 mod Santos, et meget overraskende resultat der skuffede mange. Men det ødelagde ikke Santos's vinderchancer, da de sluttede på en 3. plads med 1 point bagefter Corinthians og São Paulo.

I Kvartfinalen skulle Santos møde Portuguesa, som også spiller i Serié A. Portuguesa sluttede på en 6. plads. Santos vandt kampen 1-0, da Renié scorede efter 38 minutter. Portuguesa spillede med en meget defensiv taktik, der gjorde det til en meget kedelig og langtrukken kamp. I semifinalen skulle Santos møde Corinthians. 33000 fans var samlet på Corinthians stadion, til en meget spændende kamp. Det var først efter 67 minutter at Neymar kunne score kampens første mål. Desværre for Santos scorede Neto Berola efter 82 minutter, så at Corinthians kom videre, fordi at Santos var det lavest seedede hold.

Santos endte på en 2. plads i gruppe B. Flamengo vandt over Santos, hvilket gjorde at de kom på en første plads. Men så længe Santos bare er videre, så er alt okay. De to kampe mod Chivas var meget lige. Den første endte 1-0 og den anden endte 2-0, det samme kan man ikke sige om kampene mod Olimpia. I den første kamp vandt Santos 4-1 og i den anden 4-0. I anden runde af Copa Libertadores skal Santos møde Estudiantes fra Argentina. Santos bør vinde den kamp.



Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010