home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 490 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  6.5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: 6.5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn  (Læst 13843 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

Sv: 1 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #45: 07 Jun 2011, 03:36 »

Tak, mates. Jeg regner med, at den næste opdatering kommer en gang i morgen sen eftermiddag/tidlig aften, da jeg allerede har simuleret, og altså kun mangler at tage screenshots, samt at skrive. :-)

Ærgerligt at du ikke har den laveste liga med, nu hvor jeg har bundet mig til klubben så længe. Men ellers ser det ganske glimrende ud...

Ja, det var sgu noget af et fuck-up fra min side, og jeg undskylder meget. :-( Jeg VIDSTE bare, at der måtte være et eller andet problem med spillet, som jeg ville opdage før eller siden. Forhåbentlig rykker San Marino op i den første sæson, og er overbevist om, at jeg har den næstlaveste række med. Hvis ikke, så er jeg da godt nok den største klovn her på siden.
Det er selvfølgelig muligt for mig, at rykke din spiller til en anden klub, hvis det skulle blive nødvendigt på et tidspunkt, men da den lader til at være bygget meget op omkring San Marino (hvorfor jeg også gav den 20 i loyalitet), så ville det være ærgeligt at gøre. Anyway, synes jeg bare lige, at du skulle have det tilbudt, hvis nu hverken klubben rykker op, eller du bliver solgt forud for næste sæson. :-)

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 07 Jun 2011, 11:47 »

Ja, det var sgu noget af et fuck-up fra min side, og jeg undskylder meget. :-( Jeg VIDSTE bare, at der måtte være et eller andet problem med spillet, som jeg ville opdage før eller siden. Forhåbentlig rykker San Marino op i den første sæson, og er overbevist om, at jeg har den næstlaveste række med. Hvis ikke, så er jeg da godt nok den største klovn her på siden.
Det er selvfølgelig muligt for mig, at rykke din spiller til en anden klub, hvis det skulle blive nødvendigt på et tidspunkt, men da den lader til at være bygget meget op omkring San Marino (hvorfor jeg også gav den 20 i loyalitet), så ville det være ærgeligt at gøre. Anyway, synes jeg bare lige, at du skulle have det tilbudt, hvis nu hverken klubben rykker op, eller du bliver solgt forud for næste sæson. :-)

Ja det var nemlig tanken at lave en nationalistisk klovn som skulle være med til at skabe San Marinos storhedstid. Med hensyn til at rykke op, så tror jeg ikke det sker, så vidt jeg husker er det en ret ringe klub. Men pyt med det, spilleren skal nok blive solgt før eller siden Smiley

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 07 Jun 2011, 17:25 »

Jeg er rimelig overbevist om, at de som minimum er seedet 4 i deres liga, og hvis man så tilføjer den mægtige Pablo Scarwarzi til holdet, bør der være en reel chance for oprykning! Wink Men nu må vi selvfølgelig bare vente og se, hvad der sker, og jeg kan da godt afsløre, at der er sket lidt i den kære Pablo's karriere, siden sidst. Opdateringen, der blandt andet omhandler det, går jeg i gang med at skrive her om fem minutters tid, og sandsynligvis vil den så være uploadet om en halv times til tre kvarter. :-)

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 07 Jun 2011, 18:55 »

Enten skriver jeg noget langsommere, end jeg troede, eller også er min opfattelse af tid på niveau med en 5-årigs, for "en halv time" blev da godt nok hurtigt til halvanden. Ups. Men her er opdateringen anyway! :-)

Andreas Svart (asj89)
Fremgang, har der været masser af! Allerede i august måned, hvor den seneste opdatering faldt, havde Andreas Svart overhalet Storch i kampen om målmandspladsen på reserveholdet. Til sidst på efteråret, har Andreas dog også overhalet David Jensen i hierakiet, og han er dermed blevet andetvalg på førsteholdet, hvor han spillede i to af de sidste tre kampe; i 4-0 sejren over Silkeborg, samt i et 0-2 nederlag til SønderjyskE, hvor han dog ikke var skyld i resultatet, da han spillede en fin kamp, og hentede en 7.0 rating. Mod Silkeborg, var ratingen 7.4. Foruden fremgangen på klubplan, er Andreas også kommet på U21-landsholdet, hvor han dog kun er reserve, og endnu ikke har fået debut.

Aron Vidarsson (Apache)
Mod slutningen af kalenderåret 2010, nåede forsvarsspilleren Aron Vidarsson at få debut for den brasilienske talentfabrik Santos. Godt nok var det som indskifter, men det er alligevel et tegn på, at der ikke er forfærdelig langt til førsteholdet for Aron. Sæsonen er nu slut i Brasilien, og Aron er nu på lånelisten. Måske den hurtigste vej til Santos’ førstehold er gennem et kortvarigt lån, hvor han formentlig vil få chancen for at imponere. Desværre har ingen klubber hidtil fremvist interesse, men mon ikke det snart kommer, da en spiller, der har fået debut for Santos’ førstehold, må menes at være noget af en forstærkning i f.eks. den næstbedste række.

Benjamin Bækgaard Sørensen (Benjoe)
Der er ikke så sindssyg meget at fortælle om Benjamin’s klubeventyr lige pt., udover at han fortsætter med at kæmpe for Arsenal’s U18 hold, hvor han nu har spillet 24 kampe (hvoraf 23 har været fra start). Det er der kun én anden spiller, Ben Glasgow, der har gjort bedre. Benjamin’s gennemsnitlige rating er 7.02, og han har scoret fem mål, mens han også har lagt op til syv af slagsen. På det internationale plan er der til gengæld godt nyt, da den 16-årige midtbanespiller er kommet på U19-landsholdet, hvor han har spillet en enkelt kamp indtil videre. Denne kamp blev vundet 2-0 ude mod Irland’s U19-hold. Benjamin fik en afgørende rolle, da han lagde op til det ene mål.

Bob Banana (Indsæt_Navn)
Barnet ligger pt. nummer 18, 14 point over nedrykningsstregen, og 16-årige Bob Banana har i høj grad være med til den præstation, da han med 33 kampe er den Barnet-spiller, der har deltaget i flest kampe i den indeværende sæson. Sydafrikaneren står desuden som en nøglespiller på førsteholdet, for selvom hans præstationer ikke har været noget specielt (6.89 gennemsnits rating, 4 mål, 7 assists), så er der faktisk kun tre spillere i klubben, der har gjort det bedre, hvilket altså bevidner om, at hans status som ”nøglespiller” mere er et resultat af medspillernes manglende evner, end hans eget talent.

Emil Axelsen (Dida)
Emil har været gennem en periode, der har budt på masser af spilletid. 11 kampe (10 af dem fra start) er det blevet til for Hobro, som pt. indtager 14.-pladsen, lige under nedrykningsstregen. Med 6.40, har hans gennemsnitlige rating ikke været noget specielt hos Hobro. Anderledes står det dog til på U19-landsholdet, som Emil nu har repræsenteret op til flere gange. Her er snittet nemlig på 8.00, og det har åbnet op for Werder Bremen-spejdernes øjne. De står pt som ”meget interesserede” i Emil, men da vi netop er trådt ind i februar, kan der ikke ske noget på transferfronten før til juli. Indtil da er det nok bare op til Emil, at blive ved med at præstere for U19-landsholdet, samt at få samlet sig noget erfaring via. fast spilletid hos Hobro.

Franz Gade (Arsrea)
En rekord er sat i Monaco; Franz Gade har fået debut som 16-årig, hvilket gør ham til holdets yngste debutant. Debuten kom i pokalturneringen, hvor modstanderen var US Colomiers, og den 16-årige offensivspiller fik da også sat sit præg på kampen med en assist til det ene af Monaco’s to mål. På U19-holdet går det også rigtig godt, med 11 mål, to assists og tre Man of the Match-priser i 28 kampe (heraf 6 som indskifter), og både Liverpool og Inter meldes interesserede i den unge franskmand. Om han vælger at blive i hjembyen, eller om det er tid til at tage videre, det må tiden vise.

Frederik Bjerg (Frederikbjerg)
Efter tre kampe i slutningen af august og starten af september, er det gået lidt i stå for Frederik Bjerg, som har måtte se på fra bænken. Præstationerne var da heller ikke særligt gode i den tidlige fase af sæsonen, men da Horsens fik et gevaldigt formdyk, hev man den unge angriber ind i startelleveren igen, til opgøret mod FC Midtjylland. Horsens blev spanket 5-1, men gæt, hvem der scorede Horsen’s enlige mål? Frederik Bjerg! 7.1 lød ratingen på, hvilket da må siges at være ganske fint i en kamp, som ens hold taber med fire mål, og måske det betyder, at den talentfulde angriber vil få chancen noget oftere i forårssæsonen.

Jonas Petersen (baloo38)
Sidst skrev jeg lidt om, at Jonas Petersen og Svendborg havde problemer med at blive enige om en ny kontrakt, da Jonas ikke brød sig om, at være blevet smidt på transferlisten. Denne farce fortsatte meget, meget længe. Før transfervinduet åbnede op i januar, har Jonas vel afslået 15-20 kontraktforslag fra Svendborg. Derefter meldte OB deres interesse i det uheldige talent, og knap var der gået en dag, før offensivspilleren var blevet præsenteret som Superliga-spiller. Skaden er han kommet sig over, og fokus må nu være på, at bryde ind på OBs førstehold.

Mads Bye Marboe (massu14)
Da der er en regel i Første Division om, at spillerne skal være mindst 16 år gamle, før de må optræde i rækken, var Mads fanget i en uheldig situation, hvor lejesvenden måtte se sine midlertidige holdkammerater lide det ene nederlag efter det andet, hvilket i sidste ende har placeret dem på sidstepladsen. Mads nåede dog at få debut inden vinterpausen, men det var desværre ikke lige den bedste af slagsen, da Kolding endnu en gang leverede en dårlig præstation, og tabte 0-1 til Vejle. Den unge midtbanespiller kunne ikke stille meget op, og måtte forlade banen i kampens sidste minutter, med en rating på 5.9. Selvom kampen mod Vejle måske ikke forløb som ønsket, er der dog grund til at være fortrøstningsfuld, da der nok skal komme masser af spilletid til foråret.

Pablo Scarwarzi (jskovc)
Efter at det gik op for mig, at jeg havde glemt at tage den nederste italienske række med i spillet, ærgrede jeg mig enormt meget over, at måtte skuffe jskovc. Der er dog allerede kommet, hvad der godt kunne ligne en redningsmand, men som samtidig godt kan gå hen og blive en hæmsko for hans spiller, Pablo Scarwarzi. Her taler jeg om Palermo, der netop har indgået en aftale med San Marino om delejerskab af den høje forsvarsspiller. Han fortsætter indtil videre for San Marino, mens Palermo har mulighed for at købe den anden halvdel for £110k. Forhåbentlig vil denne aftale resultere i fremgang for Scarwarzi, enten ved at San Marino udnytter pengene, og hiver en oprykning i hus, eller ved at Scarwarzi skifter til Palermo til sommer.

Updatens spiller: Andreas Svart
Denne beslutning var faktisk ret svær at tage, da flere spillere præsterede solidt i perioden. Til sidst sad jeg og tænkte, at det enten skulle være Andreas Svart, eller Emil Axelsen, men i sidste ende blev det altså FCN-keeperen, der tog prisen. Den største årsag er, at han ikke alene startede inde i to af de sidste tre Superliga-kampe i efteråret, men samtidig blev den første af vores ti spillere, der kom på U21-landsholdet! At få spilletid på førsteholdet i en alder af 16 år, må desuden siges, at være noget af en præstation for en målmand.
« Seneste Redigering: 07 Jun 2011, 19:02 af Indsæt_Navn » Logged

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #49: 07 Jun 2011, 19:00 »

ser okay ud at man er skiftet til Øens hold Opstemt KIU

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: 3 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #50: 08 Jun 2011, 20:41 »

Det ser rigtig godt ud. Håber snart at jeg enten får spilletid i Santos eller kommer til Europa Smiley

asj89
Gæst

« Svar #51: 08 Jun 2011, 20:43 »

Uha, rundens spiller. Tak for det, er jeg da stolt af. Smiley

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 09 Jun 2011, 17:15 »

EDIT: Tak for kommentarerne, drenge. Det er rart at se, at I stadig følger med. :-)

Andreas Svart (asj89)
Ved vinterpausen, var det blevet til to førsteholdskampe for den unge målmand, og efterhånden har han fået cementeret sin plads som reserve for Jesper Hansen. Heldigvis for Andreas, har førstevalget haft tendens til at blive skadet, hvorfor den 16-årige fik fire kampe i løbet af foråret, heraf de tre sidste, som bl.a. inkluderede en flot 1-1 ude mod FCK. Efter den kamp var det også en realitet, at FC Nordsjælland endte på 10. pladsen, og dermed sikrede Farum-klubben sig endnu et år i den bedste række, hvilket højest sandsynligt vil resultere i flere Superliga-kampe til Andreas Svart. Udover spilletiden for FCN, er det også endelig lykkes Andreas at få sin debut på Danmarks U21-hold, hvor han vogtede målet i 2-0 sejren ude mod Norge.

Aron Vidarsson (Apache)
Efter sidste opdatering, skrev Apache, at han håbede på, at spilleren snart ville få noget spilletid for Santos, og hans bøn blev åbenbart hørt i Brasilien. En kamp fra start, og to, hvor han er kommet ind fra bænken fra bænken, er det nemlig blevet til i de første fire kampe. Samtidig er Aron også blevet skiftet ind to gange i Copa Libertadores. Blot en enkelt in-game dag før opdateringen, er forsvarsspilleren så blevet lejet ud til Portuguesa, hvor han bliver til nytårsaften. Forhåbentlig vil der blive en masse spilletid til islændingen, og det bør da også være tilfældet, når han tilsyneladende er kommet meget tæt på Santos’ startellever, men der er ikke andet at gøre, end at vente og se.

Benjamin Bækgaard Sørensen (Benjoe)
Benjamin kæmper videre hos Arsenals U18-mandskab, hvor han også ved slutningen af sæsonen, er den spiller, der har deltaget i næstflest kampe (30 fra start, en som indskifter). Samtidig har han også været en af de absolut bedste (6 Man of the Match, 7 mål, og 9 assists), og hans gennemsnits rating (7.17) er kun blevet overgået af Chuks Aneke og Nigel Neita, som begge kun har spillet med i mindre end halvt så mange kampe som Benjamin, hvilket nok betyder, at han har været holdets bedste spiller over hele sæsonen. Og det siger ikke så lidt, da U18-mesterskabet blev vundet i overlegen stil, med hele ti point ned til nummer to, West Ham, mens U18-cuppen også blev vundet med 1-0 over Norwich i finalen.

Bob Banana (Indsæt_Navn)
Barnet reddede endnu en sæson i League Two, med syv point ned til stregen, og Bob Banana spillede en vigtig rolle i denne sæson. Han var nemlig den spiller, der opnåede flest kampe for League Two-mandskabet, da han startede på banen hele 47 gange. Præstationerne var ikke noget fantastisk (6.87 gennemsnits rating, 8 mål, 5 assists og 1 Man of the Match), men på den anden side er det ikke let, at spille i bunden af en række, og da slet ikke som 16-årig. Derfor må Bobs debutsæson siges at være godkendt. Han er da også kommet på landsholdet, men overraskende nok ikke Sydafrikas. Han har nemlig valgt at få engelsk pas, og har altså fået debut på det engelske U19-landshold.

Emil Axelsen (Dida)
I den Danske Første Division var der et par overraskelser i løbet af 10/11-sæsonen. Roskilde blev nummer syv, Brønshøj nummer 10, og HB Køge endte under dem begge, da deres sæson resulterede i en kedelig 11.-plads. Det mest imponerende har dog nok været, at Hobro endte på 9. pladsen, altså midt i tabellen, og mere imponerende er, at en af de bærende kræfter har været den blot 16-årige Emil Axelsen. 23 gange er han startet inde for Hobros førstehold, mens han også er blevet skiftet ind en enkelt gang. I disse kampe, har hans præstationer blandt andet tjent ham 3 Man of the Match-priser, og selvom det har været hans første sæson på seniorplan, regnes han allerede for at være en nøglespiller i Hobro. Det er dog ikke sikkert, at de får lov til at holde på den unge forsvarsspiller, da den tyske storklub HSV eftersigende lurer på, at få en aftale i hus med Emil.

Franz Gade (Arsrea)
Ligesom der er interesse i Emil Axelsen, er der det også i Franz Gade. Inter er fortsat interesserede i at hente den franske offensivspiller, mens Chelsea har overtaget Liverpools position som værende ”den engelske klub, der ønsker at købe Franz”. Talentet har da også præsteret rigtig godt på Monacos U19-hold, hvor det er blevet til 30 kampe fra start, og 10 som indskifter, samt 14 mål, 5 assists, 4 Man of the Match-awards, og en gennemsnits rating på 7.00. Dog er det ikke blevet til flere førsteholdskampe siden sidst, men det bliver da bestemt interessant at se, hvad der vil ske med Franz henover sommeren. Er han at finde i Monaco til næste år? Måske på førsteholdet, eller tager han mon en tur til udlandet? Det vil tiden vise.

Frederik Bjerg (Frederikbjerg)
Allerede i starten af sæsonen kom Frederik Bjerg på førsteholdet i Horsens, og fik et par kampe. Derefter gik det lidt i stå, og den næste kamp kom først lige før vinterpausen. I foråret har der været mere spilletid, især når man tænker på, at forårssæsonen er noget kortere end den, der er om efteråret, men selvom præstationerne er hævet en smule, har de stadig ikke været alt for imponerende, med en gennemsnits rating på 6.35. Otte kampe fra start, og to som indskifter, er det blevet til i løbet af foråret, og tre mål har Frederik da også fået scoret i disse kampe, hvilket da må siges at være ganske udmærket for så ung en spiller. Så selv hvis ikke præstationerne altid har været lige gode, så er det jo alligevel målene der tæller for en angriber, hvilket altså betyder, at Frederik har gjort det ganske udmærket for Horsens. Han har da også haft en voldsom stat-mæssig udvikling, i det at han er steget i hele 17 stats, og hans talent er da også blevet opdaget i udlandet, hvor storklubben Inter viser interesse i den den 17-årige angriber.

Jonas Petersen (baloo38)
Jonas Petersen skiftede i vinters fra Svendborg til storebror OB. Desværre har OB ikke vist sig at være lige så tilbøjelige til at give de unge spillere chancen, som den førnævnte Frederik Bjergs Horsens. Dermed står Jonas nu tilbage uden en eneste førsteholdskamp i løbet af hele sæsonen. Til gengæld er hans udvikling positiv, og han er ligesom Frederik Bjerg steget i imponerende 17 stats, og fortsætter det, går der næppe lang tid, før Jonas Petersen får chancen på OBs førstehold, og så er det bare om at gribe den. Selvom det ikke er blevet til førsteholdskampe, har den unge offensivspiller fået mange kampe på OBs U19-mandskab, hvor det mere præcist er blevet til 13 kampe fra start, og tre som indskifter, hvori han har scoret tre mål, og spillet til en gennemsnits rating på 6.72.

Mads Bye Marboe (massu14)
Efter endelig at have fået debut for Kolding umiddelbart før vinterpausen, fik Mads hurtigt sat sit præg på holdet i foråret. Han sluttede sæsonen med den klart bedste gennemsnits rating i klubben (7.02, mens den næstbedste spiller fik 6.79), og opnåede 13 kampe, alle fra start. Fire assists blev det til, men på trods af midtbanespillerens imponerende præstationer, må Kolding en tur ned i Anden Division. Heldigvis for Mads vender han dog hjem til FC Midtjylland om kort tid, og mon ikke dette ophold har placeret ham meget tæt på førsteholdstruppen i FCM? Jeg har ihvertfald svært ved at forestille mig andet. Det kan desuden nævnes, at FCM vandt det danske mesterskab, hvorfor det er et mesterhold, Mads Bye Marboe returnerer til. Overraskende nok endte FCK på tredjepladsen, bag Brøndby, som altså blev nummer to.

Pablo Scarwarzi (jskovc)
Grundet den tidligere omtalte fuck-up fra min side, hvor jeg altså glemte at tage den nederste italienske række med, er det svært at skrive særlig meget om Pablo, som det ser ud lige pt.. Han er steget i 14 stats, og fortsætter altså udviklingen, og måske Palermo vil købe den anden halvdel af den unge spillers kontrakt i sommeren, så det bliver en smule lettere at skrive om ham. Der er dog en meget vigtig information omkring den høje forsvarsspiller; han er, som den første af vores ti spillere, kommet på A-landsholdet! Godt nok har han endnu ikke fået debut, men det at han er med i truppen, gør alligevel, at vi må sende jskovc en lykønskning med det.

Updatens spiller: Mads Bye Marboe
Endnu en gang bliver Emil Axelsen snydt lige på målstregen, og jeg sad da også og tænkte, at han nok var det oplagte valg, indtil jeg fik set nærmere på Mads’ præstationer. Måske var det ikke nok til Koldings overlevelse i Første Division, men alligevel kan han se tilbage på en succesfuld sæson, hvor han var klubbens absolut bedste spiller, efter et efterår, hvor han ikke havde spilletilladelse grundet hans unge alder. Grundet disse præstationer skulle det da også undre mig meget, om han ikke går direkte ind på FC Midtjyllands førstehold til næste sæson, og samtidig får en række førsteholdskampe hos de nykårede danske mestre.
At jeg ellers nævner Emil Axelsen igen er fordi, hans præstationer er blevet forbedret en hel del, og derfor ønsker jeg alligevel at fremhæve ham, selvom han ikke har taget prisen. Gennemsnits ratingen er nemlig steget fra 6.40 til 6.87, hvilket altså ser rigtig godt ud for fremtiden.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #53: 09 Jun 2011, 17:18 »

Du skriver super godt og man glæder sig til hver eneste update. Glæder mig til at se hvordan det går i Portuguesa Smiley

Roche
Landsholdsspiller

Sv: 4 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #54: 09 Jun 2011, 19:34 »

Endnu en fantastisk update, der bliver lidt bedre af, at man er rundens spiller  Thumbs Up

KIU

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #55: 09 Jun 2011, 19:51 »

Jeg følger ikke med mere. For det første så skriver du pisse dårligt, rent ud sagt. For det andet, så har du endnu ikke valgt mig til updatens spiller, hvilket er uforståeligt, og nærmest en personlig hetz. Det er simpelthen til grin, og du bliver simpelthen nødt til at stramme op!

Det var selvfølgelig bare for sjov! Smiley. Måden hvorpå du skriver er rigtig indbydende, og giver i hvert fald mig en kæmpe hunger efter endnu en update. Jeg synes at updates om hver enkelt spiller er tilpas lange, og så synes jeg det er fedt, at der kun er 1 kåring! Jeg er lidt træt af, at mine stats ikke er særligt gode, men mon ikke de udvikler sig lidt? Ellers må jeg jo blive i AC!! KIU! Peace   

If you can't join them, beat them.

Jona8366
Ynglingespiller

« Svar #56: 09 Jun 2011, 19:53 »

Må jeg spørge hvorfor jeg ikke er med? Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #57: 09 Jun 2011, 19:55 »

Må jeg spørge hvorfor jeg ikke er med? Smiley

Nu kan jeg lige hjælpe en smule, med at henvise til Indsæt_Navn's tidligere indlæg. Jeg beklager selvfølgelig dybt, at jeg nok er årsagen til dette, men her er hans svar, til en som tidligere kom med dette spørgsmål:

Altså, nu ved jeg ikke, om det er fordi, du ikke læste det første indlæg i tråden, eller om det er fordi, jeg formulerede mig meget uklart, men denne udgave af "Din Vej" er specielt sammensat for deltagerne af en tidligere "Din Vej", lavet af Frederikbjerg, hvor der desværre var en fejl i spillet. De spillere, der skulle være med her, er listet i den originale post. For ikke at holde det ALT for lukket, valgte jeg at inkludere de første to, der havde skrevet sig på som "backup" til de originale 8, sådan så vi kunne være 10, hvilket jeg føler, er et ganske fint antal af deltagere. At du ikke var blandt de første par stykker, er selvfølgelig meget skuffende - også for mig, da jeg ellers meget gerne ville have haft dig med, når nu du hjalp mig her tidligere.

Jeg undskylder meget, men hvis jeg havde taget dig med, skulle jeg også have haft alle de andre med, og jeg har desværre ikke tid til at køre en "Din Vej" for 20~ spillere. :-(

Endnu en gang undskyld, Elmander9 (og alle de andre, der ikke kom med). :-(

If you can't join them, beat them.

Jona8366
Ynglingespiller

« Svar #58: 09 Jun 2011, 19:57 »

Nu kan jeg lige hjælpe en smule, med at henvise til Indsæt_Navn's tidligere indlæg. Jeg beklager selvfølgelig dybt, at jeg nok er årsagen til dette, men her er hans svar, til en som tidligere kom med dette spørgsmål:

Pis! men ok Smiley

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 09 Jun 2011, 20:39 »

@Jona8366, så har Frederikbjerg helt ret. Jeg må selvfølgelig sige undskyld endnu en gang. :-)

Jeg følger ikke med mere. For det første så skriver du pisse dårligt, rent ud sagt. For det andet, så har du endnu ikke valgt mig til updatens spiller, hvilket er uforståeligt, og nærmest en personlig hetz. Det er simpelthen til grin, og du bliver simpelthen nødt til at stramme op!

Det var selvfølgelig bare for sjov! Smiley. Måden hvorpå du skriver er rigtig indbydende, og giver i hvert fald mig en kæmpe hunger efter endnu en update. Jeg synes at updates om hver enkelt spiller er tilpas lange, og så synes jeg det er fedt, at der kun er 1 kåring! Jeg er lidt træt af, at mine stats ikke er særligt gode, men mon ikke de udvikler sig lidt? Ellers må jeg jo blive i AC!! KIU! Peace   

God humor, jeg blev lige helt bange! Grin
Jeg tror godt, du kan regne med, at din spillers stats vil stige ret så voldsomt, til spilleren er 22-23. Jeg kan ikke huske, om jeg tidligere har skrevet det, eller om jeg blot tænkte på, at det ville være smart at nævne, men jeg har ikke indtastet nogen "Current Ability" inde i editoren, hvorfor spillernes stats ikke er voldsomt gode. Da potentialet er sat til -10, bør de dog alligevel blive verdensstjerner, medmindre det går helt galt med skader eller lignende. Årsagen til, at jeg valgte at undlade, at skrive noget ind i editoren er, at jeg så håber på, at kunne lære lidt om måden, hvorpå spillere udvikler sig i FM. :-)

Anyway, mates, så skal I have tak for kommentarerne; som jeg skrev i den seneste opdatering er det rart at se, at I stadig kigger med - det ville jo ikke være så fedt, at sidde og skrive om jeres spillere til mig selv, haha.
Jeg regner med, at komme med en kort opdatering omkring transfervinduet, hvis vores spillere ellers skifter klubber. Det bliver dog nok en meget kort en af slagsen, hvor jeg nøjes med at skrive om de spillere, der skifter klub. :-)

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010