home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  6.5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: 6.5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn  (Læst 12647 gange)
Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #60: 09 Jun 2011, 20:54 »

Det ser rigtig, rigtig flot ud Hans (jeg indsatte et navn...). Smiley

KIU! Opstemt
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #61: 12 Jun 2011, 00:06 »

Hvis ikke jeg kommer til at spille på A-landsholdet inden jeg er 18 år, så går jeg amok, jeg er bedre end samtlige spillere fra San Marino allerede Opstemt
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 4 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #62: 12 Jun 2011, 03:50 »

Det ser rigtig, rigtig flot ud Hans (jeg indsatte et navn...). Smiley

KIU! Opstemt

Utroligt som det lyder, har jeg ikke hørt den (ellers ret så oplagte) joke før, så jeg fik mig da et lille grin over denne kommentar, haha! Grin

Hvis ikke jeg kommer til at spille på A-landsholdet inden jeg er 18 år, så går jeg amok, jeg er bedre end samtlige spillere fra San Marino allerede Opstemt

Absolut! Jeg tror heller ikke helt, det er til at undgå.. :-) Det er lige inden, debuten bør komme før der står 17 ud for alderen. Spillet er dog ikke lige åbent pt., så jeg kan ikke se, om der når at blive spillet flere landskampe inden da, men det burde der da næsten.

Forresten vil jeg lige undskylde for, at jeg ikke har skrevet så meget som en enkelt, kort opdatering, i løbet af de sidste par dage, og selv om jeg ikke kan love med 100 procents sikkerhed, at der kommer en i morgen, så kan jeg da i det mindste sige, at det ikke ligefrem er meget arbejde, de næste par stykker kommer til at kræve (den ene kan skrives så snart, jeg har tid (hvilket forhåbentlig er i morgen eftermiddag), mens der blot skal simuleres en måneds tid in-game, før den anden kan skrives), så jeg satser på at skrive dem begge samtidig, og så smide dem op her på siden med et par timer, eller en dags tid mellem dem.
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 4 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #63: 12 Jun 2011, 18:53 »

Hey, mates. Jeg vil gerne lige undskylde på forhånd for eventuelle stavefejl, men jeg føler mig voldsomt træt, og er derfor ikke rigtig i stand til at koncentrere mig. Da jeg ikke har stavekontrol i mit Word, kan det altså godt betyde, at jeg har skrevet noget værre vrøvl, og hvis det er tilfældet, så siger I bare til, så jeg kan rette det! :-)

Andreas Svart (asj89)
På transferfronten har det været en stille sommer for Andreas, som samtidig har været plaget af et par småskader i løbet af sæsonstarten. Det har betydet, at først 17-årige Frederik Bruhn, og sidenhen David Jensen (som også var skadet i sæsonens start) stod på mål for FCN, hvis førstemålmand, Jesper Hansen, var (og fortsat er) skadet som altid. Som følge kom der en række nederlag til nordsjællenderne, hvis bedste præstation før Andreas’ tilbagevenden var en 0-0 mod Viborg. Med Andreas tilbage fra start, var der ikke den store fremgang at spore umiddelbart, da man tabte de første to kampe, men i den tredje kamp med Svart på mål, formåede tigrene at spille 1-1 på Brøndby Stadion, hvilket godt kan tyde på bedre tider for de rødklædte, som pt. ligger på sidstepladsen i Superligaen. Andreas kan formentlig også se frem til en sæson, der vil bringe mange førsteholdskampe, da Jesper Hansen tilsyneladende nyder tilværelsen som ukampdygtig målmand.

Aron Vidarsson (Apache)
Sidst, der var nyt om Aron, drejede det sig om en lejeaftale, som betød at han skulle spille for Portuguesa året ud. Det virkede som en oplagt chance for et gennembrud i Brasilien, hvor det allerede var blevet til en mindre serie af kampe for storholdet Santos. Virkeligheden har dog været anderledes, og Portuguesa vurderer tilsyneladende ikke Aron lige så højt som Santos, for det er kun blevet til fem kampe, alle sammen som indskifter. Desværre betyder det nok, at det nu må gå ud på, at se frem til islændingens tilbagevenden til Santos, og derefter kæmpe sig på holdet hos sidste sæsons sølvvindere.

Benjamin Bækgaard Sørensen (Benjoe)
Benjamin er stadig at finde hos Arsenal, hvor han i øjeblikket er småskadet. Den centrale midtbanespiller er ellers placeret på lånelisten, da klubben åbenbart mener, at han skal ud og have sig noget førsteholdserfaring, før han er klar til at tage skridtet op, hvilket nok ikke er helt forkert. Desværre er der ingen klubber, der har vist interesse indtil videre, men det kommer jo nok. Starten på sæsonen har heller ikke budt på noget spektakulært, da det fortsat hedder U18-bold for Benjamins vedkommende. Tre kampe er det blevet til på U18-holdet, og gennemsnits ratingen er 6.83, hvilket altså betyder, at det fortsat går ham ganske godt på dette niveau, men mon ikke, den unge spiller snart ønsker, at komme lidt højere op i hierakiet.

Bob Banana (Indsæt_Navn)
På trods af, at hverken Andreas, Aron eller Benjamin har skiftet klub, har nogle af vores spillere alligevel været indvolverede i transfers. En af disse er Bob Banana, som har skiftet tilværelsen i League Two, hos Barnet, ud med en i Premier League-klubben Sunderland, hvor han nu befinder sig på U18-holdet. Overgangssummen lød på £375k, og han har fået en kontrakt, der løber til 2014. Indtil videre er det blevet til tre U18-kampe fra start, samt en enkelt som indskifter, med en gennemsnits rating på 6.70 som resultat, men offensivspilleren er sat til lån, og da flere klubber har interesse i at udnytte dette, kan det meget vel tænkes, at sæsonen vil blive spillet andetsteds.

Emil Axelsen (Dida)
En anden spiller, som har skiftet klub, er Emil Axelsen. Turen er gået fra lille Hobro til store PSV for den nette sum af £240k. Emil har langt fra spildt tiden, og er allerede del af førsteholdstruppen, hvor han har fået debut. 7.00 hed hans rating for den kamp, og PSV har altså endnu en gang bevist, at de er en klub, der tør satse på talenter, som så mange andre i det hollandske. Emil er ligeledes på vej til at bevise noget – nemlig at han er i stand til at tage det store skridt, som der er fra dansk Første Divisions fodbold, og til toppen af Æresdivisionen. Emils kontrakt med den hollandske storklub løber til 2016, og til den tid vil PSV have gavn af en 22-årig forsvarsspiller, hvis altså ikke danskeren beslutter sig for at tage videre inden.

Franz Gade (Arsrea)
I løbet af sommeren har der været voldsom interesse i franskmanden Franz. Først forsøgte Liverpool sig med et bud, som de dog måtte trække tilbage, da Monaco krævede for mange penge. Siden var det Chelsea og Inter, der var ude med snørrerne, og da Inter, ligesom Liverpool, endte med at måtte trække sig, var det stenrige Chelsea, der endte med at løbe med Franz’ underskrift. Det har da også gjort Franz Gade til klart den dyreste spiller, blandt vores ti, da Chelsea måtte smide hele £2.6m på bordet, før handlen gik igennem. Indtil videre er offensivspilleren placeret på U18-holdet, hvor han har spillet seks kampe, med to mål og en assist som resultat. Gennemsnits ratingen er 6.95, og da den 17-årige er på lånelisten, har hans præstationer da også skaffet ham en masse opmærksomhed, hvorfor en lang række af klubber virker yderst interesserede i at leje ham for sæsonen.

Frederik Bjerg (Frederikbjerg)
Længe lod det til, at Frederik ville blive hos AC Horsens, hvor han blandt andet spillede seks kampe mens transfervinduet stadig var åbent (med et enkelt mål, en assist, og en gennemsnits rating på 6.35 til følge), men mod slutningen af sommeren, blev interessen dog for stor, og Horsens endte med at sælge deres stjernefrø. Frederik fortsætter dermed karrieren i Italien, hvor han fremover vil repræsentere storklubben AS Roma, som gav £775k for den venstrebenede angriber. Kontrakten løber til 2016, og Roma har valgt at sætte knægten på lånelisten, ligesom flere af de øvrige ti spillere, vi følger her i tråden.

Jonas Petersen (baloo38)
Selvom Jonas stadig er at finde på OBs U19-hold, har han fået noget, der minder om et mindre gennembrud, selvom trænerstaben ikke lader til at have bemærket det. Jonas fik nemlig chancen i to af Euro League-kvalifikationskampene, begge mod Jeunesse Canach, og den tidligere Svendborg-spiller takkede for tilliden med to mål, en assist, og en gennemsnits rating på 7.85 over de to kampe. Siden er det dog ikke blevet til mere førstholdsfodbold, af en eller anden sindssyg grund. Det lader dog ikke til at have fjernet motivationen for 16-årige Jonas, som har kæmpet videre på U19-holdet, hvor det er blevet til ni kampe fra start, samt to som indskifter. Fire mål og en assist, har han kvitteret med, mens gennemsnits ratingen ligger på 6.85, og for mig at se, vil det være fuldstændig absurd, hvis Jonas ikke får flere chancer på førsteholdet i løbet af efteråret.

Mads Bye Marboe (massu14)
Da Mads vendte tilbage til FC Midtjylland efter et fantastisk forår hos Kolding, stod klubberne i kø for at leje Mads forud for 2011/12-sæsonen. Det var dog aldrig Mads’ intention, at spendere endnu et år i de danske divisioner. I stedet endte han hos tyske HSV, som købte midtbanespilleren fri af kontrakten med FCM for £925k. Dermed er han nu bundet til Hamborg-klubben til 2014, og han har allerede fået debut på reserveholdet, i en kamp, hvor hans rating var 7.0 – hvilket altså er ganske udmærket i den første kamp, han spiller i et helt nyt land.

Pablo Scarwarzi (jskovc)
Meget mystisk. I den første sæson, kunne jeg ikke se, hvordan det gik Pablo Scarwarzi på klubplan, fordi San Marino lå for langt nede i de italienske rækker. De er stadig placeret i den samme division, men nu er er pludselig intet problem, og jeg kan dermed fortælle, at Pablo har spillet to kampe, og at snittet af hans to ratings er 6.75. Det er dog langt fra det vigtigste, jeg har at rapportere om denne gang. Pablo har nemlig fået debut på A-landsholdet, som den første af vores spillere! Denne kom i 1-1-kampen mod Finland, som var del af kvalifikationen til EM 2012. Siden denne kamp, er det blevet til yderligere tre – mod Ungarn, Holland og Sverige. Desværre er alle fire endt med nederlag til den meget lille nation, som Pablo er enormt stolt over at spille for.

Updatens spiller: Emil Axelsen
Selvom Emil har vundet denne udgave af ”Updatens spiller”, så vil jeg gerne lige have lov til at fremhæve Pablo Scarwarzis præstation, da han som den første har fået landsholdsdebut – tillykke! Når det nu er gjort, vil jeg forklare, hvorfor det alligevel er Emil, der får prisen.
Mest af alt, er det fordi, at overgangen fra Hobro til PSV er klaret så let af den unge forsvarsspiller. Pablo kunne sagtens have taget prisen alligevel, med hans landsholdsdebut in mente, men problemet er simpelthen bare, at det er svært at sige, om f.eks. Emil ikke også havde haft fået debut på landsholdet, hvis hans nationalitet havde været en anden, da det danske landshold trods alt ikke er helt forfærdeligt. En anden ting var også, at så meget har lagt op til denne kåring, da Emil har været lige på nippet til at tage prisen de sidste to gange, og som ordsproget hedder; alle gode gange tre. Det mest imponerende, Emil har gjort i denne omgang er, at han ikke blot er kommet direkte ind på PSVs førstehold, men at han samtidig har gjort det rigtig godt, i hans debutkamp, hvilket er noget af en præstation! Når en gang, han har haft lidt tid til at blive vant til liver i Holland, vil han sikkert være godt på vej mod det helt store gennembrud.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: 5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #64: 12 Jun 2011, 19:08 »

Det ser sq godt ud og tak for prisen (:
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #65: 12 Jun 2011, 19:22 »

Må lige sige at jeg er utrolig skuffet over ikke at have fået mere spilletid for OB når jeg faktisk har spillet fint, men tak for updaten og KIU
Logged

Tidligere: Baloo38

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #66: 13 Jun 2011, 19:35 »

Blæret at San Marino har fået et point Opstemt Rigtig god update -KIU
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #67: 16 Jun 2011, 02:25 »

Tak for kommentarerne, drenge.
I må forresten undskylde de manglende opdateringer, men jeg har haft en smule travlt her i de sidste par dage. Jeg har dog fået simuleret spillet frem til slutningen af december, så det er bare om, at få skrevet, og så kan jeg smide en ny opdatering op. Det forventer jeg at gøre i morgen, medmindre der dukker et eller andet uventet op. :-)

Det ser sq godt ud og tak for prisen (:

Det var da også på tide, når nu din spiller havde været leveret det næstmest imponerende (hvis jeg kan formulere det sådan) to opdateringer i træk. :-)

Må lige sige at jeg er utrolig skuffet over ikke at have fået mere spilletid for OB når jeg faktisk har spillet fint, men tak for updaten og KIU

Jeg er helt enig med dig, baloo38. Din spiller har gjort det rigtig godt, og det er meget besynderligt, at de ikke gider at bruge dig - men nu er OB jo heller ikke ligefrem kendt for deres tendens til at give unge chancen. crazy

Blæret at San Marino har fået et point Opstemt Rigtig god update -KIU

Faktisk har de (så vidt, jeg husker), fået tre point i kval'en, allerede på tidspunktet, hvor opdateringen er blevet lagt op (der er stadig nogle kampe tilbage).
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #68: 17 Jun 2011, 03:02 »

Kalenderen afslører, at det nu er den 30. december, og de ti unge spillere er ved at være klar til at fejre nytårsaften. Det er da også et meget passende tidspunkt, at skrive denne opdatering på, da vi på den måde kan få Aron Vidarssons stats for opholdet hos Portuguesa med.

Andreas Svart (asj89)
Takket være den evigt skadede Jesper Hansen, er det blevet til rigeligt med førsteholdsfodbold for Andreas. Otte Superligakampe er det blevet til i løbet af efteråret, samt en enkelt som indskifter(!). Spørgsmålet er bare, om det også hedder Superliga til næste efterår, da hans klub, FC Nordsjælland, ligger på sidstepladsen i den bedste danske række, med ti point op til Viborg over stregen. Selvom Andreas måske ikke har haft sin bedste sæson, vurderet på gennemsnits rating (6.52), er det næppe hans egen fejl, da dette tal er meget påvirket af forsvarets præstationer (gør de det dårligt, hvilket resulterer i mål, som han intet kan gøre ved, falder hans rating jo også). To clean sheets er det blevet til, og det er egentlig ikke helt dårligt i otte (og en halv) kamp for det absolutte bundhold.

Aron Vidarsson (Apache)
At sende Aron til Portuguesa i lidt over halvdelen af den brasilienske sæson, var næppe Santos’ smarteste beslutning i nyere tid. Det er nemlig kun blevet til to kampe fra start, samt ti som indskifter, og selvom det under normale omstændigheder havde været fint for en 17-årig defensivspiller, er det ikke ligefrem vidunderligt i dette tilfælde, da Aron sandsynligvis havde fået mindst lige så meget spilletid hos Santos, hvis han var blevet der. Og Santos er altså et noget bedre hold end Portuguesa. Til gengæld er der også noget at glæde sig over for islændingen. Han har nemlig fået to guldmedaljer i år, idet at Santos vandt mesterskabet, mens Portuguesa vandt rækken under.

Benjamin Bækgaard Sørensen (Benjoe)
Selvom Benjamin fortsat fjoller rundt på Arsenals U19-mandskab, har han vist sig som noget af en assist-konge i løbet af den senere del af efteråret. I de første tre kampe, som altså var dækket i sidste opdatering, blev det ikke til en eneste assist. Siden da er det dog gået anderledes til, og han har assisteret sine medspilleres scoringer hele otte gange i de syv kampe, han har deltaget i siden sidst. Desuden har han selv scoret en enkelt kasse, og har ligeledes modtaget en Man of the Match-award. Gennemsnits ratingen er 7.08, hvilket er det tredje bedste i Arsenals U18-trup. Desværre for Benjamin, har han dog været skadet af et par omgange, hvilket nok er den største årsag til, at han ikke har været holdets absolut bedste spiller, men mon ikke, han nok skal nå at hente de 0.10 rating-point, som er forskellen på ham, og holdets absolutte topperformer? Den unge dansker har ihvertfald et helt forår til det.

Bob Banana (Indsæt_Navn)
Min egen spiller har ikke været på toppen siden skiftet til Sunderland, hvor han løber rundt på ungdomsholdet, hvor det er blevet til ni kampe, hvoraf han startede inde i otte. Et enkelt mål, en Man of the Match-pris, et rødt kort, er hvad disse kampe har budt på af nævneværdige ting. Gennemsnits ratingen ligger på 6.81, og er altså heller ikke noget spektakulært, med tanke på, at det altså er på ungdomsniveau.

Emil Axelsen (Dida)
På trods af, at Emil Axelsen ikke har haft den højeste gennemsnits rating (6.33), har han altså imponeret mig enormt meget igen i denne periode, da han har spillet endnu ni kampe for PSVs førstehold. Otte af dem er godt nok kommet som indskifter, men alligevel taler det for sig selv, at man lader en 17-årig forsvarsspiller starte inde to gange i ligaen (hvis vi regner kampen fra sidste opdatering med), og samtidig giver ham rigeligt med erfaring via. kampe som indskifter, på dette niveau. Æresdivisionen er måske ikke ligefrem Premier League, men alligevel er PSV en kolossal klub, som man kan være stolt over at spille for. Også på reserveholdet har Emil spillet, og her lader han til gengæld til at have været dominerende, med en gennemsnits rating på 7.34 i otte kampe.

Franz Gade (Arsrea)
En enkelt gang er Franz blevet skiftet ind for Chelseas førstehold, og det var i Carling Cuppen mod Blackpool, hvor man hentede en 1-3 sejr på udebane. Franz fik ”kun” 45 minutter, men i den tid leverede han en voldsom performance, med et mål og en rating på 7.8, hvilket var det højeste, nogen opnåede i kampen. Desværre fik Idriss Saadi, som ligeledes spillede til 7.8, men modsat Franz Gade deltog i hele kampen, hæderen for at have været kampens bedste spiller. Ellers har Franz måttet tage til takke med at høste erfaring på U18-holdet, hvor det er blevet til 14 kampe, seks mål og tre assists, samt en gennemsnits rating på 7.01, for offensivspilleren.

Frederik Bjerg (Frederikbjerg)
Frederik har haft en stille og rolig start på livet i Italien, hvor det er blevet til 12 kampe for Romas U20-mandskab. Fem mål og en gennemsnits rating på 6.80, har disse kampe mundet ud i for angriberen, og danskeren er nu sat til rådighed for klubber, der er ivrige efter at leje en god, ung målsluger. Pt. lader der ikke til at være den store interesse for den tidligere Horsens-spiller, men det kan der sagtens nå at komme, da transfervinduet først skal til at åbne om et par dage. Ellers er der ikke så meget andet at nævne, end at Frederik nu er blevet udtaget til U21-landsholdet, hvor han dog endnu ikke har fået debut.

Jonas Petersen (baloo38)
OB har stadig en eller anden mærkelig idé om, at Jonas skal bruges på U19-holdet, på trods af overbevisende præstationer i de to kampe, han fik i kvalifikationen til Europa League tilbage i starten af sæsonen. Siden da har han kun fået lov til at optræde på førsteholdet en enkelt gang, i en pokalkamp mod Aarhus Fremad, der endte med cifrene 2-2, hvorefter Jonas’ hold måtte tage den lange vej videre i turneringen, via forlænget spilletid og straffesparkskonkur rence. Offensivspilleren var dog hevet af banen inden straffesparkskonkur rencen – mere præcist i det 100. minut, da han var godt og grundigt udmattet. Præstationen var ellers ganske udmærket, da ratingen lød på 6.8. Lige i øjeblikket har Henrik Toft taget Jonas Petersen under sine vinger, for at øge hastigheden, Jonas udvikler sig med. Desuden meldes der rigeligt med interesse for den unge dansker, da både Blackburn, Manchester City og HSV lader til at have lyst til at hente OB-talentet til i løbet af vinteren.

Mads Bye Marboe (massu14)
Elleve kampe, fire assists, en gang Man of the Match, er det blevet til på HSVs andethold, for playmakeren Mads Bye Marboe. Gennemsnits ratingen er da også ganske høj, da den ligger på 7.05, og Mads er altså en spiller på vej frem. På U19-holdet, som han også har repræsenteret i fire kampe, er det blevet til to assists, samt endnu en Man of the Match-pris, og her er gennemsnits ratingen 6.75, hvilket spøjst nok er en smule lavere, end på andetholdet. Foruden præstationerne i Tyskland, er Mads udtaget til U21-landsholdet, sammen med Frederik Bjerg og Andreas Svart. Ligesom det er tilfældet med Frederik, er det dog endnu ikke blevet til nogen debut for midtbanespilleren.

Pablo Scarwarzi (jskovc)
Tanken Pablo tromler derudaf, og i de ni kampe, han hidtil har spillet for San Marino i sæsonen 2011/12, har gennemsnits ratingen været 7.27, mens den i de otte ligakampe har været hele 7.35. Ret imponerende, må jeg sige! Et enkelt mål, en assist, og en gang kampens spiller, har Pablo leveret på klubniveau. Angående landsholdet, har Pablo ikke deltaget i de sidste par kampe, da han har været uheldig med en hofte-skade, som har holdt ham ude af spillet i flere uger, og som stadig plager den 17-årige forsvarsspiller. Kort forinden var han også ramt af en omgang influenza, hvilket nok også har spillet en rolle i at holde knægten fra landsholdet, da det har været med til at hans kampform er faldet en smule.

Updatens spiller: Ingen
Det var ærligt talt for svært for mig, at vurdere den. Emil Axelsen har spillet en serie af kampe for PSV, hvilket er en stor præstation. Til gengæld var spillet ikke altid lige godt, hvilket trækker gevaldigt ned. Pablo Scarwarzi har spillet med en enormt højt gennemsnits rating, men det er omvendt på meget lavere niveau. Andreas Svart har spillet på et niveau mellem de to, men gennemsnits ratingen har heller ikke været alt for god, selvom jeg tror, det hovedsageligt er forsvarets fejl, og ikke hans egen. Foruden de tre spillere, er der ikke rigtig nogen, der har spillet mere end en enkelt kamp eller to, på deres klubhold, hvilket også gør det svært at fremhæve nogen.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #69: 17 Jun 2011, 08:33 »

håber mest på at det bliver blackburn hvis der er nogle af de hold der køber mig, men jeg ønsker stadig at kæmpe videre i OB og vise dem hvad jeg kan
Logged

Tidligere: Baloo38

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #70: 17 Jun 2011, 09:06 »

 ticked off Hofteskade eller ej, så er jeg stadigt bedre end samtlige spillere i San Marino, landstræneren kan bare ikke lide mig!!!  ticked off
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 6 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #71: 17 Jun 2011, 17:30 »

Den 1. februar er der ikke sket meget siden sidst, selvom et par af spillerne har skiftet klub. Derfor vil dette kun omhandle disse transfers, og altså være meget kort, mens den næste ”rigtige” opdatering kommer i maj/juni. :-)

Først og fremmest, har Aron Vidarsson (Apache) fundet sig en ny arbejdsgiver. Transferen går dog først igennem i januar 2013 – altså om knapt et år. Selvom der er længe til skiftet, tror jeg dog, at Aron er en glad knægt for tiden, da det er selveste Manchester United, han har en aftale med, og det er jo en af spillerens to yndlingsklubber. Overgangssummen ligger på £1.4m, hvilket viser, at det er en spiller, som Alex Ferguson føler, kan blive til noget stort.
Mens Aron Vidarssons klubskifte ligger et stykke ude i fremtiden, er Benjamin Bækgaard Sørensen (Benjoe) allerede nu i gang med at finde sig til rette i League One-klubben Oldham, som har aftalt med Arsenal, at de kan leje den unge midtbanespiller i tre måneder, hvor han er udset en rolle som back-up spiller i klubbens jagt på en play-off plads (de ligger pt. nummer otte, mens seks er den sidste play-off plads).
Ligesom Benjamin, har Franz Gade (Arsrea) valgt at bruge tre måneder i League One, dog i den anden ende af rækken. Franz har nemlig fået løfter om, at han skal agere stjernespiller for Bournemouth, i deres forsøg på at redde bagenden fra nedrykning. Pt. ligger de lige akkurat under stregen, med to point op, så det er ikke et helt urealistisk projekt, Franz har valgt at være del af.
Det sidste januar-transfer er ligeledes en lejekontrakt – mellem Jonas Petersen (baloo38) og FC Fredericia, hvis trøje, angriberen vil iføre sig frem i resten af sæsonen. Fredericia ligger midt i den danske Første Division, og der skal Jonas altså være med til at holde dem, da der trods placeringen, kun er fem point ned til nedrykningsstregen.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6.5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #72: 17 Jun 2011, 17:35 »

Dejligt med to updates og et skifte til Manchester United gør jo altid en glad  Thumbs Up
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6.5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #73: 20 Jun 2011, 23:46 »

Havde ikke en gang set den nye update, men hold fast min spiller må have været skuffende når han ikke bliver nævnt...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 6.5 | "Din Vej" af Indsæt_Navn
« Svar #74: 21 Jun 2011, 02:52 »

Så slemt var det dog ikke, jskovc. Eftersom opdateringen blev skrevet den 1. februar, var der ingenting at skrive om angående folks præstationer, grundet vinterpauser osv., og derfor valgte jeg, blot at nævne de spillere, der skiftede klub, for så at kunne dække den anden halvdel af sæsonen i den næste opdatering, som sandsynligvis kommer i morgen. :-)

@Apache, så var det lige den reaktion, jeg håbede på, haha. Heldigt at det lige er en yndlingsklub, der vælger at købe din spiller. :-)
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010