home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 10 i verden!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Top 10 i verden!  (Læst 26316 gange)
Manniche
Landsholdsspiller

Sv: Top 10 i verden!
« Svar #120: 31 Maj 2011, 15:08 »

1. Barcelona (desværre!)
2. Manchester United ( desværre!)
3. Real Madrid
4. Chelsea
5. AC Milan
6. Arsenal
7. Liverpool
8. Tottenham
9. Inter
10. Dortmund

Listen er naturligvis til diskussion! Wink

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Alfster
Blogmester

« Svar #121: 31 Maj 2011, 15:19 »

1. Barcelona (desværre!)
2. Manchester United ( desværre!)
3. Real Madrid
4. Chelsea
5. AC Milan
6. Arsenal
7. Liverpool
8. Tottenham
9. Inter
10. Dortmund

Listen er naturligvis til diskussion! Wink

Forstår slet ikke at liverpool er med i TOP 10..  Derudover kan drøftes om Tottenham ligeledes er berettiget til dette.

Hold som LYON, BAYERN og MILAN burde vel kunne overvejes.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #122: 31 Maj 2011, 15:35 »

Forstår slet ikke at liverpool er med i TOP 10..  Derudover kan drøftes om Tottenham ligeledes er berettiget til dette.

Hold som LYON, BAYERN og MILAN burde vel kunne overvejes.

Han har placeret Milan som nr. 5 på sin liste..  Thumbs Up

Alfster
Blogmester

« Svar #123: 31 Maj 2011, 15:37 »

Han har placeret Milan som nr. 5 på sin liste..  Thumbs Up

DOOHHH  :-)  Sorry my bad....

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JKJ
Gæst

« Svar #124: 31 Maj 2011, 20:37 »

Underligt at det skal diskuteres hvad andre mener. Der bliver spurgt om hvilket hold DU synes er de bedste og straks der stilles spørgsmålstegn hvis man ikke er enig.
Hvis en mener at feks Roma skal ligge på den liste så er det jo brugerens mening, hvorfor stille spørgsmål ved det?

UEFA rangliste, opdateret i mandags efter CL finalen er følgende:
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/trank2011.html

Man U fører foran Barca og sådan er det.
Den forholder jeg mig til og så alligevel ikke da det tit er en smagssag.

Lige meget hvordan vi vender og drejer det vil Liverpool altid ligge nr 1 i mine øjne og Dortmund er også foran Barca, Man U og Real Madrid.

Sådan er det og det er ikke til diskution  Peace

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 31 Maj 2011, 22:25 »

Underligt at det skal diskuteres hvad andre mener. Der bliver spurgt om hvilket hold DU synes er de bedste og straks der stilles spørgsmålstegn hvis man ikke er enig.
Hvis en mener at feks Roma skal ligge på den liste så er det jo brugerens mening, hvorfor stille spørgsmål ved det?

UEFA rangliste, opdateret i mandags efter CL finalen er følgende:
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/trank2011.html

Man U fører foran Barca og sådan er det.
Den forholder jeg mig til og så alligevel ikke da det tit er en smagssag.

Lige meget hvordan vi vender og drejer det vil Liverpool altid ligge nr 1 i mine øjne og Dortmund er også foran Barca, Man U og Real Madrid.

Sådan er det og det er ikke til diskution  Peace
Er det et forum hvor man debatere fodbold, eller et forum hvor vi kigger på hvad andre synes? Synes det er en vattet holdning du har.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

JKJ
Gæst

« Svar #126: 31 Maj 2011, 22:30 »

Er det et forum hvor man debatere fodbold, eller et forum hvor vi kigger på hvad andre synes? Synes det er en vattet holdning du har.

Hvordan kan det være vattet at jeg synes et hold er bedre end et andet for så at blive haglet ned?

Det har jo intet med debat at gøre når det man skriver bliver kritiseret som forkert, for hvem afgør hvad der er rigtigt og forkert i en sådan debat?
Mig bekendt er det tætteste vi kommer på en facit liste UEFA ranking og de har Man U øverst på listen og det er der mig bekendt heller ikke mange der er enige i.

Tråd starter skriver:
Kom så folkens hvad er jeres top 10 over de bedste fodboldklubber i verden.

Altså hvad den enkelte bruger mener.
I teorien er der jo så intet at diskutere når man bare skal komme med sin mening.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #127: 31 Maj 2011, 22:33 »

Tråd starter skriver:

I teorien er der jo så intet at diskutere når man bare skal komme med sin mening.
Jeg er enig med dig i, at han starter tråden, så der ikke er lagt op til debat. Men mon ikke alligevel, at det er det, der er hensigten med tråden? Ellers bliver det i hvert fald hurtigt en meget meget kedelig og uinteressant tråd. Det er vel ikke formålet. Wink

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #128: 31 Maj 2011, 22:41 »

Nani er Uniteds bedste spiller, og han burde have indgået i startopstillingen. At Ferguson så disponerer sådan som han gør, og dermed også forkert, er mig ubegribeligt.
Men du ved udemærket godt hvad jeg mener.
Hehe, du har da vidst ikke set mange United kampe denne sæson. Nani startede fantastisk ud, og faldt så lidt i niveau efter årsskiftet. Men i alle storkampe har Park og Valencia gjort det fantastisk på kanterne, og det er dem der er blevet benyttet i de store kampe. Tvært i mod er Nani blevet fortrukket i kampe mod mindre hold.

Ubegribelig beslutning? Naah..

Iøvrigt er der vel ingen tvivl om, at Barcelona vel pt er verdens bedste hold. Efter min mening, er det første gang et hold kan tilnærme sig titlen som verdens bedste hold. Derefter kommer min egen hjerteklub United, med Real Madrid på tredje pladsen. Resten kan jeg sku ikke sætte i bås.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2011, 22:53 af SeRuX » Logged

Barca Ralle
Lilleputspiller
*

« Svar #129: 31 Maj 2011, 22:49 »

1: Barca: Pågrund af deres dominans de sidste år (og så er jeg jo barca fan  Wink)
2: Man U: Har spillet rigtig godt de sidste år, også er de jo det mest vindende hold i England.
3: Chelse: Har et fantastisk stærkt hold.
4: Real Madrid: Har et stærkt hold. (dem og Chelsea er efter min mening på samme niveu)
5:Man City: Stærkt hold, som er begyndt at røre på sig både i toppen af England og i Europa.
6:Inter: Hvis ikke rafa havde fucked (undskyld ordvalget)det hele op var de stadig det stærkeste hold i Italien, og CL-titlen sidste år siger også lidt.
7: Liverpool: Pågrund af klubbens historie og det stærke hold, som jeg tror Kenny, kan fører til top-2 næste år
8:Bayern: Klart det bedste hold i Tyskland, men har haft en dårlig sæson.
9:Totenham: Mener de har et klasse hold, og som vi så i CL kan de sagtens blande sig blandt de bedste.
10:Ajax: deres fantastike akademi + som ved alle de andre et stærkt hold.

Barcelona: Més que un club!

Liverpool: You'll never walk alone!

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 31 Maj 2011, 22:50 »

Hvordan kan det være vattet at jeg synes et hold er bedre end et andet for så at blive haglet ned?

Det har jo intet med debat at gøre når det man skriver bliver kritiseret som forkert, for hvem afgør hvad der er rigtigt og forkert i en sådan debat?
Mig bekendt er det tætteste vi kommer på en facit liste UEFA ranking og de har Man U øverst på listen og det er der mig bekendt heller ikke mange der er enige i.

Tråd starter skriver:

Haglet ned? Kritiseret? Jeg påpeger blot på en tydelig måde at jeg er dybt uenig.

Hvis formålet er at finde ud af hvem som har haft de bedste resultater i Europa de sidste 5 år  - så er UEFAs ranking liste sikkert meget god. Men det var ikke det der blev bedt om.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #131: 31 Maj 2011, 23:13 »

Haglet ned? Kritiseret? Jeg påpeger blot på en tydelig måde at jeg er dybt uenig.

Hvis formålet er at finde ud af hvem som har haft de bedste resultater i Europa de sidste 5 år  - så er UEFAs ranking liste sikkert meget god. Men det var ikke det der blev bedt om.

Hehe, så de Europæiske resultater tæller kun, når det gælder enkeltkampe, men ikke når det faktisk er over tid, hvor de rent faktisk kan siges at have en smule betydning?  Wink

Synes i øvrigt, at jeg husker noget med en argumentation om, at Barcelona havde været altdominerende i Champions League de seneste år, men ranglisten beviser vel, at de i hvert fald ikke har været i en klasse for dem selv.

Havde godt nok trukket mig ud af diskussionen, men kunne altså ikke rigtig sidde den der overhørig  Smiley

Sjovt i øvrigt, at min top 3, er præcis den samme, som ranglisten. Havde slet ikke skænket den rangliste en tanke, før JKJ postede den.

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #132: 31 Maj 2011, 23:16 »

Jeg har taget de seneste 5-6 års resultater i Europa og den hjemlige ligaer i betragtning. Subjektivitet kan forekomme, men har forsøgt at holde det ned Wink

1. Barcelona - Spansk mester og Europæisk mester
2. Manchester United - dominerende hjemligt såvel som europæisk de seneste mange år
3. Chelsea - Engelsk mester sidste sæson og normalt med langt fremme i CL.
4. Real Madrid - Ikke mange trofæer, men meget tæt på Barcelona nu.
5. Inter - Mange-årige italienske mestrer (med i år som undtagelsen). CL sidste år.
6. Porto - Normalt med fremme i CL, men i år klare mestrer i Europa League
7. Arsenal - Stabile, men trofæer er udenfor rækkevidde
8. Milan - Mestrer (men i en svagere liga end den engelsk og spanske). Ikke den store succes i CL siden 2007.
9. Bayern - Trods skidt sæson stadig en dominerende faktor i hjemlandet. Finalen sidste år.
10. Tottenham - Succes i CL og nogenlunde stabile i PL. Dog uden for CL i næste sæson.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 31 Maj 2011, 23:16 »

Hehe, så de Europæiske resultater tæller kun, når det gælder enkeltkampe, men ikke når det faktisk er over tid, hvor de rent faktisk kan siges at have en smule betydning?  Wink

Synes i øvrigt, at jeg husker noget med en argumentation om, at Barcelona havde været altdominerende i Champions League de seneste år, men ranglisten beviser vel, at de i hvert fald ikke har været i en klasse for dem selv.

Havde godt nok trukket mig ud af diskussionen, men kunne altså ikke rigtig sidde den der overhørig  Smiley

Sjovt i øvrigt, at min top 3, er præcis den samme, som ranglisten. Havde slet ikke skænket den rangliste en tanke, før JKJ postede den.
Vil du have verdens bedste hold pt, eller verdens bedste hold set over 5 år? Det er to forskellige ting - og åbenbart, med to forskellige svar. For at være præcis har Barcelona i Guardiola-tiden været totaltdominerende. Særligt i år har de ikke bare vundet CL, men de vandt med - som man i Touren siger - "med flere cyklelængder". Barcelona er lige pt en klasse for sig, og derfor verdens bedste hold.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #134: 01 Jun 2011, 14:52 »

Vil du have verdens bedste hold pt, eller verdens bedste hold set over 5 år? Det er to forskellige ting - og åbenbart, med to forskellige svar. For at være præcis har Barcelona i Guardiola-tiden været totaltdominerende. Særligt i år har de ikke bare vundet CL, men de vandt med - som man i Touren siger - "med flere cyklelængder". Barcelona er lige pt en klasse for sig, og derfor verdens bedste hold.

En kamp er et øjebliksbillede. Så ja, i lørdags var Barcelona bedre end United. Men i min verden skal der altså mere til, for at jeg håber på vognen, og kalder et hold for verdens bedste hold. Er det øjebliksbilledet bedømt fra én kamp, man skal gå ud fra, så må Inter logisk set være verdens bedste klubhold, da de jo faktisk er regerende verdensmestre for klubhold...

Jeg mener netop også man skal se på kontinuitet. FCN er jo heller ikke Danmarks bedste hold, bare fordi de senest har vundet landspokalen, de har endda vundet den to år i træk, så man kan sige at de har domineret turneringen de seneste år. Sådan hænger virkeligheden bare ikke sammen. Der er ikke ret mange, der er i tvivl om, at FCK pt er Danmarks bedste hold, netop fordi man kan se en kontinuitet i deres resultater.

Det er fair nok, at du mener Barcelona er verdens bedste klub, det kan være (næsten  Opstemt) lige så rigtigt, som min mening, om at United er det. Jeg køber bare ikke dit ræsonnement om, at det kan bevises ud fra én kamp. Jeg mener faktisk heller ikke én sæson er nok. Igen kan man drage sammenligning med vores hjemlige himmelstrøg, hvis man skulle forfølge den tankegang at et hold kan vurderes i forhold til sine konkurrenter, på resultaterne i én sæson, så skulle det jo gøre Herfølge til Danmarks bedste klub, da de vandt mesterskabet i 99/00 sæsonen, og den er der vel ikke mange der køber, ud over lige Herfølge fans.

I mine øjne, er verdens bedste hold pt, det hold, der har bevist det højeste niveau over tid. Men hvis trådstarter efterlyste en top-10, over hvilke hold, der var bedst lige præcis 30. maj 2011 kl. 00:26, så må han meget undskylde at jeg overhovedet blandede mig i debatten, for det har jeg slet ikke forudsætninger for at vide. Men det har nok næppe været hverken Barcelona eller United, der lå øverst, da de trods alt stadigvæk må have haft lørdagens kamp siddende i benene  Grin

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010