home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 601 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 10 i verden!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Top 10 i verden!  (Læst 26368 gange)
freshy
Landsholdsspiller

Sv: Top 10 i verden!
« Svar #90: 31 Maj 2011, 00:28 »

Det er ikke altid så simpelt, men i dette tilfælde er det.

ej, jeg begriber ikke hvordan man kan være så stupid at høre på?

så i de tilfælde hvor det flasker sig efter din mening så er det så simpelt, og i de tilfælde det taler mod dig så er det ikke?

-LFC-
Manager

« Svar #91: 31 Maj 2011, 00:32 »

Jamen hvis det er så simpelt, at det hold der taber er det dårligste så er hold som Deportivo og Levante ligeså gode, og Real Sociead er så bedre end barcelona?

kan du ik se din argumentation ikke hænger sammen?
Det gør din jo heller ikke med Roma i top 10.

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #92: 31 Maj 2011, 00:33 »

Barcelona har lige vist hele fodbold-verden at de er det bedste hold pt og det er der vel ingen tvivl om? Ikke nok med at de er overlegne i selve kampfasen, så er de også det resultatmæssigt! De sidste 3 år er de blevet spanske mestre, vundet 2 CL og tabt i semi (som faktisk var en dommerfejl, men fuck det, det er irrelevant) og vundet pokalen 1 eller 2 gange. De har holdt Real Madrid bag sig, som efter min mening er det 2. bedste hold i verden pt og havde de ikke tabt til Barca i semifinalen havde de stået med CL-trofæet i dag. Forstår ikke folk, der ikke kan se at Barca er det bedste hold pt og over de sidste 2-3 år. Hvis der er nogle, som mener noget andet, må de meget gerne skrive det og komme med en forklaring på dette. De har været så stabile igennem 3 sæsoner! Samtidig har de tævet det ene storhold efter det andet!

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #93: 31 Maj 2011, 00:34 »

tror generelt at Ibraa er uenige med alle der ikke har barca på førstepladsen Wink
Hvilket vel egentlig ikke er så underligt...
Jeg har ikke været med i denne lange diskusion, men kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndene da jeg så dette. Jeg giver g00n 100% ret, og var derfor nød til at gå tilbage og se din top 10, hvor top 3 ser således ud:
1. Real Madrid
2. Man Utd
3. Barca
Hvordan i alverden kan du ligge Barca på en 3 plads, Barca vidste overlegent hvordan de er verdens bedste hold, måske det bedste hold nogensinde. Nu er jeg ikke så gammel (16 år) så har derfor ikke set så meget, men jeg husker intet hold større end dette Barca hold. Et storhold må jo betegnelse som et hold der vinder trofæer, og ikke bare et Superliga trofæ, men de store trofæer, hvis 3 chl trofæer og 4 La Liga trofæer inde for 5 år, og med det spil Barca spiller, og så endda i en finale mod Man Utd, hvilket er et hold jeg så som klar nummer 2. Ikke går en til verdens bedste klub, så ved jeg snart ikke hvad der gør. Jeg sad selv og krydsede alt jeg havde for at United ville vinde den finale, så vi kunne få lukket munden på alle de Barca fan, men det eneste den finale gjorde var bare at bevise for sindsyge Barca er.

En anden ting er så hvordan i alverden du kan finde på at placere Roma i din top 10, det kan jeg overhovedet ikke få til at hænge sammen. Hvis man skal se på hvad de har vundet, kræver det næsten min bedstefar for at kunne huske det, hvis man så blot vælger at se bort fra det, og kigger på om de ligger tæt på titler, og udforder de store hold, så igen er de langt fra, ud over nogen "okay" placeringer i Serie A. Spiller mæssivt er de også langt, langt efter de andre hold, så jeg har 2 hurtige spørgsmål.

Spørgsmål 1: Hvordan i alverden kan du finde på at sætte Roma i en top 10?
Spørgsmål 2: Endnu mere sindsygt, hvordan kan du sætte Barca på en 3 plads?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #94: 31 Maj 2011, 00:35 »

Det gør din jo heller ikke med Roma i top 10.

Det vil være rart hvis du ikke gad afbryde med noget der slet ikke har noget med den her diskussion at gøre? hva har roma, med dette eksempel at gøre?

fint roma ryger ud af top ti og ned på plads 88  Peace men derfor er barca stadig ikke det bedste hold

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #95: 31 Maj 2011, 00:36 »

ej, jeg begriber ikke hvordan man kan være så stupid at høre på?

så i de tilfælde hvor det flasker sig efter din mening så er det så simpelt, og i de tilfælde det taler mod dig så er det ikke?
Hvis du nu så fodbold tror jeg du ville forstå.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #96: 31 Maj 2011, 00:38 »

Jeg har ikke været med i denne lange diskusion, men kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndene da jeg så dette. Jeg giver g00n 100% ret, og var derfor nød til at gå tilbage og se din top 10, hvor top 3 ser således ud:
1. Real Madrid
2. Man Utd
3. Barca
Hvordan i alverden kan du ligge Barca på en 3 plads, Barca vidste overlegent hvordan de er verdens bedste hold, måske det bedste hold nogensinde. Nu er jeg ikke så gammel (16 år) så har derfor ikke set så meget, men jeg husker intet hold større end dette Barca hold. Et storhold må jo betegnelse som et hold der vinder trofæer, og ikke bare et Superliga trofæ, men de store trofæer, hvis 3 chl trofæer og 4 La Liga trofæer inde for 5 år, og med det spil Barca spiller, og så endda i en finale mod Man Utd, hvilket er et hold jeg så som klar nummer 2. Ikke går en til verdens bedste klub, så ved jeg snart ikke hvad der gør. Jeg sad selv og krydsede alt jeg havde for at United ville vinde den finale, så vi kunne få lukket munden på alle de Barca fan, men det eneste den finale gjorde var bare at bevise for sindsyge Barca er.

En anden ting er så hvordan i alverden du kan finde på at placere Roma i din top 10, det kan jeg overhovedet ikke få til at hænge sammen. Hvis man skal se på hvad de har vundet, kræver det næsten min bedstefar for at kunne huske det, hvis man så blot vælger at se bort fra det, og kigger på om de ligger tæt på titler, og udforder de store hold, så igen er de langt fra, ud over nogen "okay" placeringer i Serie A. Spiller mæssivt er de også langt, langt efter de andre hold, så jeg har 2 hurtige spørgsmål.

Spørgsmål 1: Hvordan i alverden kan du finde på at sætte Roma i en top 10?
Spørgsmål 2: Endnu mere sindsygt, hvordan kan du sætte Barca på en 3 plads?

Bortset fra denne sæson, har de haft gode placeringer i Serie A, det ikke mere end et år siden de var tæt på at snuppe titlen, og din bedstefar må godt nok være ung så for de vandt serie a i 00/01 sæsonen og har vundet coppa italia siden

Med hensyn til Barca, så mener jeg stadig at både Real madrid og Man utd er to bedre hold, både set på spillertrup og staben, bum Smiley

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #97: 31 Maj 2011, 00:39 »

Hvis du nu så fodbold tror jeg du ville forstå.

gør jeg, hva er forskellen så på barcelona- man utd kampen og real sociead - barca kampen? hvad var det der gør man ikke kan sammenligne dem, når din argumentation nu er så skudsikker?

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #98: 31 Maj 2011, 00:40 »

men derfor er barca stadig ikke det bedste hold

Lad mig spørge engang? Ser du ikke fodbold eller det et princip om, at du ikke vil have at Barcelona skal være det bedste hold pt? Hvis du kan komme med 1 argument for, at Barcelona ikke er nr. 1, så skal jeg nok holde mund, men det der er simpelthen ikke seriøst..

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #99: 31 Maj 2011, 00:42 »

Bortset fra denne sæson, har de haft gode placeringer i Serie A, det ikke mere end et år siden de var tæt på at snuppe titlen, og din bedstefar må godt nok være ung så for de vandt serie a i 00/01 sæsonen og har vundet coppa italia siden

Med hensyn til Barca, så mener jeg stadig at både Real madrid og Man utd er to bedre hold, både set på spillertrup og staben, bum Smiley
Okay lad os tage udgangspunkt i United og Barcas startopstilling, hvor ser du United stærkere end Barca?

Ja okay den med min bedstefar var fordi overdrivelse fremmer forståelsen, men stadig at sige Roma ligger i top 10 er helt forkert. Det er dog ikke det væsentlige her, fordi jeg begriber stadig ikke hvordan du kan mene Real Madrid og United er bedre end Barca, et "storhold" er jo ikke hvem der har den bedste stab eller spiller, men et hold der vinder titler.

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #100: 31 Maj 2011, 00:42 »

gør jeg, hva er forskellen så på barcelona- man utd kampen og real sociead - barca kampen? hvad var det der gør man ikke kan sammenligne dem, når din argumentation nu er så skudsikker?
Min argumentation er jo så åbenbart ikke skudsikker. Der findes åbenbart typer som dig, der mener at deres mening er værd at lytte til, når den tydeligvis ikke er baseret på international fodbold.

Det har aldrig været nemmere at udpege FC Barcelona som verdens bedste hold, efter en sæson, som det er nu. Hvordan kan man så ikke gøre det? Sådan har jeg det.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #101: 31 Maj 2011, 00:50 »

tror den diskussion har været længe nok og det var faktisk ikke derfor tråden blev starten, det var mere for folk kunne give DERES vurdering af top 10 og ikke få påduttet sig en, og kan tydeligvis ikke overbevise diverse Barcasympisatører.

Jeg vil gerne bede om at komme tilbage til topic, og så respekterer folks forskellige meninger, tak Smiley

Håber trods alt der kan blive enighed om det Wink

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 31 Maj 2011, 00:59 »

tror den diskussion har været længe nok og det var faktisk ikke derfor tråden blev starten, det var mere for folk kunne give DERES vurdering af top 10 og ikke få påduttet sig en, og kan tydeligvis ikke overbevise diverse Barcasympisatører.

Jeg vil gerne bede om at komme tilbage til topic, og så respekterer folks forskellige meninger, tak Smiley

Håber trods alt der kan blive enighed om det Wink
Hvorfor må tråden ikke debattere hvem der er berettiget til 1. pladsen osv?

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #103: 31 Maj 2011, 01:00 »

Hvorfor må tråden ikke debattere hvem der er berettiget til 1. pladsen osv?

Må den også gerne, men den her diskussion har efterhånden fyldt hele tråden, og tror næppe vi bliver enige Smiley

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 31 Maj 2011, 01:02 »

Må den også gerne, men den her diskussion har efterhånden fyldt hele tråden, og tror næppe vi bliver enige Smiley
Er der regler for hvor lang en diskussion må være eller prøver du bare at undgå at diskutere yderligere, i og med det tydeligvist ikke går særlig godt for dig, i din mission om at få folk overbevist om at Barcelona ikke er gode nok til 1. pladsen. Kom nu med lidt brugbar tekst, som kan forklare hvorfor Barcelona ikke er nr 1 i din verden. Du har måske ikke set fodbold de seneste år?

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010