home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l65l - Den evige toer + Cameroun
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: l65l - Den evige toer + Cameroun  (Læst 54314 gange)
Dida
Gæst
 
l65l - Den evige toer + Cameroun
« : 22 Maj 2011, 22:35 »



Velkommen til min første blog, efter mit "Comeback". Jeg har tidligere haft et hav af blogs kørende på FMF, men aldrig været specielt god til at holde dem kørende i en længere periode. Det vil jeg nu forsøge at rette op på, og for at gøre det bedst, har jeg valgt at være manager for mit yndlingshold i dansk fodbold, nemlig FC Midtjylland. Håbet er at bloggen vil komme til at køre over hele sommerferien, kun afbrudt af mine små ferier hist og her. I morgen starter min læseferie, og da vi har en hel måned til at læse op til et fag, regner jeg med at få en del fritid, som blandt andet skal bruges på denne blog.

Som sagt er holdvalget faldet på yndlingsklubben FC Midtjylland, som jeg i omkring fire år har støttet. Derfor føler jeg selv jeg ved en del om klubben, og det gør det selvfølgelig også nemmere at skrive om en klub man har lidt kendskab til. Klubben har ikke den store historie, og har heller aldrig skabt de store resultater. Derfor er der gode muligheder for at blive den første manager der hiver guldet hjem til Heden.

Skrivestilen vil blive journalistisk, da det er det jeg har mest erfaring med. Det grafiske vil jeg selv stå for, og det vil nok ikke blive det helt vilde på den side. For at peppe spillet lidt op har jeg valgt at tilføje Royal League, og på den måde gøre det nemmere at fylde det tomme pokalskab op. Til sidst er der ikke mere tilbage at sige end, jeg håber i vil følge med og give mig en chance.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2011, 15:04 af Dida » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: De evige toere
« Svar #1: 22 Maj 2011, 22:48 »



Updates

FC Midtjylland
Sæson 2010/2011
1. Allan Kuhn stopper
2. Danmarks fremtid
3. Nielsen skifter til Heden
4. Truppen fra A - Å
5. Godt fra start
6. Stimen forsætter
7. Pinligt exit
8. FCM taber terræn
9. Akademiets hotte navn
10. Vinteren er over os
11. Stopper til Premier League
12. Ørgaard går amok
13. Det spidser til
14. Side om side
15. Første pokal i hus
Sæson 2011/2012
16. Mandefald i defensiven
17. Sikkert videre
18. Ørgaard gør det igen
19. sløset
20. Klar til gruppespillet
21. Gruppe A
22. Jonas Lössl
23. Vi ligger nummer et
24. Massere af mål
25. Stadig tæt
26. Ude og inde
27. FCM sakker bagud
28. Pengene strømmer ind
29. Den nye Izunna
30. Styger til FCM
31. Lodtrækning
32. Akademiets hotte navn
33. Franske tæsk
34. Finale klar
35. Drama på MCH
36. FCK alene i front
37. Spændingen intakt
38. FCK for stærke
Sæson 2012/2013
39. Køhlert til FCM
40. Poulsen siger farvel
41. Midtjylland bruger penge
42. Skotterne for stærke
43. Fremragende start
44. Truppen anno 2012
45. Tyskere sat på plads
46. Gruppe I
47. Overlegne FCM
48. Hård modstand
49. FCM fører an
50. Endelig succes
51. Hul til konkurrenterne
52. Farvel til Europa
53. FCM forstærker sig
54. Finalen kalder
55. Nordmænd sat på plads
56. Ustoppelige FCM
57. Endnu en finale
58. Tæt på
59. Mestre
60. Fremragende afslutning

Cameroun
Sæson 2012/2013
1. Riddersholm som landstræner
2. God start
3. Klar til semifinalen
4. Semifinalen
5. Bronze til Afrika

Pokalskab
Superliga: (2011)(2013)
Pokalturnering:(2013)
Royal League: (2013)
Euro League:
Champions League:
VM for klubhold:
VM for landshold:
EM for landshold:


Rekorder

Topscore
1. Morten Nielsen 51
2. Thygesen 39
3. Sviatchenko 23
4. Ilsø 22
5. Borring 18
6. Ogbemudia 18
7. Igboun 13
8. Danny Olsen 12
9. Fischer 12
10. Hvilsom 10



Assist
1. Thygesen 35
2. Albæk 27
3. Borring 26
4. Kristian Bak Nielsen   25
5. Morten Nielsen 20
6. Danny Olsen 18
7. Ilsø 13
8. Juelsgård 11
9. Ze Carlos 8
10. Bøge 7




Optrædender
1. Lössl 133
2. Kristian Bak Nielsen   132
3. Juelsgård 128
4. Thygesen 123
5. Morten Nielsen 116
6. Sviatchenko 108
7. Bøge 89
8. Albæk 83
9. Borring 81
10. Bjelland 64


« Seneste Redigering: 10 Aug 2011, 15:05 af Dida » Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De evige toere
« Svar #2: 22 Maj 2011, 22:57 »

En udmærket start på bloggen, Dida. Til en start har du i hvert fald fanget min opmærksomhed, og jeg vil så vidt muligt, forsøge at følge din, forhåbentligt lange, tur med FC Midtjylland. Du skriver rigtig fint, og jeg synes egentligt din grafik er meget fin. Skriften er i hvert fald dejlig nem at læse. Nu hvor jeg har rost dig, så mener jeg også, at jeg kan tillade mig, at dele lidt ris ud. Det virker umiddelbart som om, at du vil gøre meget ud af den, og derfor burde sjuskefejl være bandlyst. Jeg faldt kun lige over 2 fejl, men dem havde du helt sikkert opdaget, hvis du havde læst den igennem en ekstra gang. Det drejer sig henholdsvis om ordene 'danskfodbold', som staves i 2 ord, og ordet 'journalistiks', hvor du lige mangler at bytte om på s og k. Ellers en rigtig fin start, og jeg følger helt sikkert med. Peace

Edit: Jeg synes egentligt overskrifter er meget god, spørgsmålet er så bare, om den så ikke skulle hedde: "Den evige toer". Klubben er jo i ental, da der kun er en klub.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2011, 22:59 af Frederikbjerg » Logged

If you can't join them, beat them.


Dida
Gæst
 
Sv: De evige toere
« Svar #3: 22 Maj 2011, 23:02 »

En udmærket start på bloggen, Dida. Til en start har du i hvert fald fanget min opmærksomhed, og jeg vil så vidt muligt, forsøge at følge din, forhåbentligt lange, tur med FC Midtjylland. Du skriver rigtig fint, og jeg synes egentligt din grafik er meget fin. Skriften er i hvert fald dejlig nem at læse. Nu hvor jeg har rost dig, så mener jeg også, at jeg kan tillade mig, at dele lidt ris ud. Det virker umiddelbart som om, at du vil gøre meget ud af den, og derfor burde sjuskefejl være bandlyst. Jeg faldt kun lige over 2 fejl, men dem havde du helt sikkert opdaget, hvis du havde læst den igennem en ekstra gang. Det drejer sig henholdsvis om ordene 'danskfodbold', som staves i 2 ord, og ordet 'journalistiks', hvor du lige mangler at bytte om på s og k. Ellers en rigtig fin start, og jeg følger helt sikkert med. Peace

Edit: Jeg synes egentligt overskrifter er meget god, spørgsmålet er så bare, om den så ikke skulle hedde: "Den evige toer". Klubben er jo i ental, da der kun er en klub.
Tak for kommentaren, fejlene er rettet og du har nok ret med hensyn til overskriften (:
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De evige toere
« Svar #4: 22 Maj 2011, 23:04 »

Tak for kommentaren, fejlene er rettet og du har nok ret med hensyn til overskriften (:

Men som jeg ikke fik skrevet, så synes jeg du skal bide dig mest fast i rosen, for det var en kanon start på bloggen. Jeg ser i hvert fald frem til næste update, og håber du holder niveauet.  Thumbs Up
Logged

If you can't join them, beat them.


Dida
Gæst
 
Sv: Den evige toer
« Svar #5: 22 Maj 2011, 23:13 »

Mange tak frederik (:
Logged

jonaslund94
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den evige toer
« Svar #6: 22 Maj 2011, 23:23 »

Jeg følger med! Smiley
Glæder mig til at se, hvad du kan udrette med FCM.

Hvor tit regner du med, at komme med updates?
Logged

FC Barcelona - Mes que un club.

Dida
Gæst
 
Sv: Den evige toer
« Svar #7: 22 Maj 2011, 23:38 »

Jeg følger med! Smiley
Glæder mig til at se, hvad du kan udrette med FCM.

Hvor tit regner du med, at komme med updates?
Det lyder godt Jonas (:
det bliver nok lidt forskelligt, men i gennemsnit en om dagen (:
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Den evige toer
« Svar #8: 22 Maj 2011, 23:49 »



Allan Kuhn stopper
23 l 06 l 2010

Efter en sæson blev det hele for meget for Allan Kuhn, som nu har valgt at stoppe som FCM manager.

Efter blot en enkelt sæson, har FC Midtjyllands cheftræner Allan Kuhn valgt at stoppe i klubben med øjeblikkelig virkning. Presset på cheftrænerposten er blevet for meget for den nu tidligere FCM chef, der ikke kunne forene sig med det store pres og ansvar. Allan Kuhn har i stedet valgt at fokusere på familien, som han fortiden vægter højere end fodbold og trænerkarriere.

- Det har været svært at nå frem til den beslutning, for jeg elsker jo drengene, men  jeg har efter moden overvejelse valgt at prioritere familien og sige fra til jobbet som cheftræner. Jeg er fraværende, når jeg er hjemme, og jeg er ikke det menneske jeg gerne ville være overfor min kone og børn. Fungere privatlivet ikke, tror jeg heller ikke på at man kan få jobbet som cheftræner til at fungere og give sit hold den fornødne opbakning.  Jeg vil dog se tilbage på perioden i FC Midtjylland med stor stolthed, siger Allan Kuhn i en pressemeddelelse.

FC Midtjyllands sportsdirektør Jens Ørgaard beklager beslutningen dybt. Han hyrede selv Allan Kuhn i sommeren 2009, men nu må han se ham forlade klubben noget før, end han havde regnet med.

- Allan Kuhn har gjort et godt stykke arbejde. Personligt er jeg meget ked af beslutningen, for jeg havde gerne set Allan forsætte i spidsen for holdet meget længere. Kuhn har ønsket det anderledes og på et personligt plan har jeg stor respekt for en mand, der tager en så stor og svær beslutning. Kuhn har ydet en kæmpe indsats siden august 2009, og hele klubben er ham stor tak skyldig, udtaler Jens Ørgaard, der allerede har udpeget afløseren i form af assistenttræner Glen Riddersholm.

- Glen Riddersholm tager over. Og det gør han med stort hjerte, højeste træneruddannelse og erfaringer både som assistenttræner og som U-landsholdstræner. Samtidig har han et stærkt team på otte topmotiverede trænere omkring sig, så jeg er sikker på, at opgaven bliver løst, siger Ørgaard.

« Seneste Redigering: 24 Maj 2011, 21:17 af Dida » Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l1l - Den evige toer
« Svar #9: 22 Maj 2011, 23:59 »

Updaten er ret virkelighedsnær, kan man vidst roligt sige. Det er stadig godt skrevet, så nu ser vi bare frem til FM-delen. Peace
Logged

If you can't join them, beat them.


Dida
Gæst
 
Sv: l1l - Den evige toer
« Svar #10: 23 Maj 2011, 07:28 »

mange tak frederik. fm kommer snart Smiley
Logged

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: l1l - Den evige toer
« Svar #11: 23 Maj 2011, 14:40 »

Jeg følger helt sikkert Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l1l - Den evige toer
« Svar #12: 23 Maj 2011, 15:41 »

Dejligt at høre Gerrard (:
Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: l1l - Den evige toer
« Svar #13: 23 Maj 2011, 15:49 »

Jeg følger også.. Er selv igang med et midtjylland save. Så det er klart interessant! Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l1l - Den evige toer
« Svar #14: 23 Maj 2011, 16:00 »

Jeg vil forsøge, at følge med her. Spændende udfordring, nu må vi se hvordan du klarer det.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010