home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l65l - Den evige toer + Cameroun
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: l65l - Den evige toer + Cameroun  (Læst 54308 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: l1l - Den evige toer
« Svar #15: 23 Maj 2011, 16:21 »

Jeg vil forsøge, at følge med her. Spændende udfordring, nu må vi se hvordan du klarer det.
Jeg følger også.. Er selv igang med et midtjylland save. Så det er klart interessant! Smiley
Mange tak. godt i følger med Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l1l - Den evige toer
« Svar #16: 23 Maj 2011, 21:18 »



Danmarks fremtid
01 l 07 l 2010

FC Midtjylland kom i dag med en opsigtsvækkende pressemeddelelse, hvori de præsenterede deres planer for fremtiden.

I dag meldte FC Midtjylland ud, at de i fremtiden vil være de største leverandører til det danske A-landshold. FC Midtjylland er i forvejen kendt for deres gode ungdomsarbejde, og har allerede leveret et par landsholdsspillere i form af Simon Kjær og Simon Poulsen.

- Vi vil fra dags dato satse stort på unge talenter primært fra Danmark. Målet er at vi skal være de største leverandører til det danske landshold og samtidig have et hold der som minimum består af 75% danskere. Vi spår at Danmark vil gå en lysende fremtid i møde, og vi ønsker at drage fordel af de forhåbentligt mange danske talenter der er der ude, og blot venter på at blive opdaget. Vi vil i fremtiden give endnu flere unge chancen og forhåbentligt vil det inden for kort tide bære frugt, i from af endnu flere landsholdsspillere, udtaler sportsdirektør Jens Ørgaard.

- Ikke nok med at vi vil være Danmarks største talentfabrik, men vi vil også være nordens største hold. Derfor har vi lagt en plan, vi har valgt at kalde tyvefemten planen, som i alt sin enkelthed går ud på at vi inden år 2015 skal stå som danske mestre og mestre i Royal League. Det er som sådan bare en forlængelse af vores tidligere plan om 2011, men nu vil vi også være det bedste hold i norden, forsætter Jens Ørgaard.

FC Midtjylland trup består i øjeblikket af 70% danskere, så de er ikke langt fra målet. Det kan dog blive svært at forene målet om at være en talentfabrik, der skal satse på ungdom og give talenter en chance, mens man samtidig ønsker at være nordens største hold. Et spændende projekt er det dog, og noget vi vil følge tæt de kommende mange år.
« Seneste Redigering: 24 Maj 2011, 21:15 af Dida » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l2l - Den evige toer
« Svar #17: 23 Maj 2011, 21:34 »

Dette projekt gjorde lige bloggen til en af de mest spændende på siden netop nu!

Jeg glæder mig til fremtidige updates!
Logged

jonaslund94
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: l2l - Den evige toer
« Svar #18: 23 Maj 2011, 22:37 »

Jeg må da sige, det lyder spændende Dida. Elsker selv at udvikle talenter, så jeg følger med!
Logged

FC Barcelona - Mes que un club.

Dida
Gæst
 
Sv: l2l - Den evige toer
« Svar #19: 23 Maj 2011, 22:47 »

Jeg må da sige, det lyder spændende Dida. Elsker selv at udvikle talenter, så jeg følger med!
Dette projekt gjorde lige bloggen til en af de mest spændende på siden netop nu!

Jeg glæder mig til fremtidige updates!
Mange tak begge to, godt i følger med (:
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l2l - Den evige toer
« Svar #20: 23 Maj 2011, 22:56 »



Nielsen skifter til Heden
02 l 07 l 2010

FC Midtjylland smed i dag et større millionbeløb efter FC Nordsjællands Matti Lund Nielsen.

Blot en dag efter åbningen af transfervinduet, er FC Midtjylland klar til at præsentere deres første spillerhandel. Midtjylland har nemlig smidt omkring en million kroner efter det unge Nordsjælland talent Matti Lund Nielsen, som fremover skal slå sine folder på den jyske hede.

- Naturligvis har det været en svær beslutning at skifte, for jeg har stor sympati for FC Nordsjælland. Selvom jeg blot nåede en halv sæson for Nordsjælland, nåede jeg at lære gutterne at kende, og dem vil jeg uden tvivl komme til at savne. Dog må jeg på den anden side sige at når en klub som FC Midtjylland kommer med et tilbud, er det utroligt svært at sige nej. De har i mange år vist at de kan udvikle talenter, og med deres seneste satsning på danske talenter, ser jeg meget frem til at blive en del af det nye projekt, udtaler Matti Lund Nielsen.

Den unge Matti er blot 22 år gammel, og er spået til at være et af de største talenter i hans årgang. Det har han allerede vist på diverse ungdomslandshold, hvor det er blevet til ikke mindre end 26 optrædener. Nu mangle Matti blot for alvor at slå igennem i Superligaen og i fremtiden bryde igennem på det danske A-landshold.

- Matti er en meget boldfast spiller, som vil have det bedst på den centrale del af banen hos os. På sigt tror vi på, at han også vil kunne udvikle sig til at score sin del af målene. Matti er en spændende spiller, som jeg tror, tager det her klubskifte på det helt rigtige tidspunkt, og i FC Midtjylland vil det være op til ham at tage det næste og meget vigtige skridt, der er nødvendigt for at blive etableret Superliga spiller, siger cheftræner Glen Riddersholm. 




« Seneste Redigering: 24 Maj 2011, 21:15 af Dida » Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l3l - Den evige toer
« Svar #21: 23 Maj 2011, 23:46 »

Fantastisk Peace
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

NiklasV
Gæst
 
Sv: l3l - Den evige toer
« Svar #22: 24 Maj 2011, 00:23 »

Følger med her ! Opstemt

Har selv lige startet et save med ulvene, så spændene og inspirerende Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l3l - Den evige toer
« Svar #23: 24 Maj 2011, 10:26 »

Fantastisk Peace
Tusind tak (:
Følger med her ! Opstemt

Har selv lige startet et save med ulvene, så spændene og inspirerende Smiley
Det lyder rigtig godt Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l3l - Den evige toer
« Svar #24: 24 Maj 2011, 11:41 »



Truppen fra A - Å
15 l 08 l 2010

Der er allerede spillet fem kampe i Superligaen, så det er på tide at komme med en trup gennemgang.

Sæsonen er så småt gået i gang, så det er på tide at gøre status over FC Midtjyllands trup. Der er sket en masse siden Glen Riddersholm overtog tropperne i slutningen af juni. En enkelt handel er kommet i hus, og så har den nye cheftræner ændret på taktikken.

Glen Riddersholm har været særdeles aktiv efter han overtog stillingen som cheftræner i FC Midtjylland. Nye træningsskemaer er blevet præsenteret for spillerne, samt en splinter ny taktik, som gerne skulle skaffe FC Midtjylland mere boldbesiddelse, så de kan gå fra at være et hold der har deres force i omstillingerne, til at være et hold der dominere kampene.   

Taktikken er som sådan bare en ganske almindelig 4-4-2, hvor Riddersholm så har valgt at rykke de to kanter en tand længere frem. Det betyder at Midtjylland nu spiller med to kantspillere i form af Jonas Borring og Mikkel Thygesen. På den centralemidtbane har FC Midtjylland lidt af et luksusproblem, da man har et hav af kompetente spillere at vælge imellem. Mads Albæk, Adigun Salami, Matti Nielsen, Izunna og Jakob Poulsen, er de spillere Glen Riddersholm skal sortere imellem, og at dømme på de første fem kampe i Superligaen, ser det ud til at Riddersholm vil rotere en del, dog har Salami spillet fra start i de fleste kampe. Den centralemidtbane skal fordele spillet, og derfor spiller Midtjylland med en dybdeliggende playmaker og en avanceret playmaker.

På toppen spiller FC Midtjylland med to angribere, i form af Mads Hvilsom, som har fået tjansen som den dybdeliggende angriber. Ved siden af ham ligger den lynhurtige Sylvester Igboun, som i rollen som skarpretter nok skal komme til at hamre et hav af kasser ind. I det bagerste geled finder vi FC Midtjyllands fire forsvarsspillere. Jyderne har længe haft et problem på højre back, efter man solgte Kolja afriyie, men nu er den unge Jesper Bøge blevet rykket op på den position, og det skal blive interessant og følge ham i denne sæson. Centralt ligger Martin Albrechtsen og anfør Kristian Bak Nielsen. To stærke spillere, som er svære at slippe forbi. den unge Erik Sviatchenko skal helt sikkert også nå at få en masse spilletid i denne sæson. venstre back er sikkert besat af Jesper Juelsgaard, som helt sikkert også vil tage sin tørn både i det defensive, men også i det offensive.  Målmandsposten er der ikke meget tvivl om, og der er det naturligvis Jonas Lössl der er førstevalg.

« Seneste Redigering: 24 Maj 2011, 21:10 af Dida » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: l4l - Den evige toer
« Svar #25: 24 Maj 2011, 11:47 »

Modigt at spille med to offensive kanter og to playmakere på midtbanen, også selvom den ene er dybdeliggende. Umiddelbart vil jeg mene at midtbanen er alt for offensiv, og at du mangler spilleren til at rydde op på midtbanen og supplere dine forsvarsspillere. Men jeg ser frem til at høre om dine resultater, og se om taktikken bærer frugt.   Wink

Iøvrigt vil jeg klart anbefale dig at gøre brug af Izunna der i mit FCM spil var suveræn på midtbanen.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l4l - Den evige toer
« Svar #26: 24 Maj 2011, 17:15 »

Modigt at spille med to offensive kanter og to playmakere på midtbanen, også selvom den ene er dybdeliggende. Umiddelbart vil jeg mene at midtbanen er alt for offensiv, og at du mangler spilleren til at rydde op på midtbanen og supplere dine forsvarsspillere. Men jeg ser frem til at høre om dine resultater, og se om taktikken bærer frugt.   Wink

Iøvrigt vil jeg klart anbefale dig at gøre brug af Izunna der i mit FCM spil var suveræn på midtbanen.
Tak for kommentaren Guldbrand (:
Kan være det bliver for offensivt, men vil lige prøve det er først, og hvis det ikke går må jeg jo få lavet lidt om (:
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l4l - Den evige toer
« Svar #27: 24 Maj 2011, 18:34 »

Du er kommet godt igen efter en lidt ærgerlig start rent grammatisk synes jeg. En enkel ting du dog stadig konsekvent gør forkert, er når du laver citater. At du vælger ikke at bruge citationstegn før og efter kan man sagtens leve med, men når du slutter citatet vælger du et punktum, og skriver så "Udtaler [NAVN]". Man burde sætte citationstegn, og derefter et komma i stedet for et punktum Smiley

Ellers så ser det spændende ud. Personligt vil jeg også tro at en mere defensiv indstilling hos én af midtbanespillerne vil være nødvendig, men modsat har jeg kun sjældent brugt en dybtliggende playmaker, og jeg skal derfor ikke sige mig helt sikker på, hvor meget han arbejder.

En sidste ting er, at Adigun Salami vist kun staves ved et 'd' så vidt jeg husker Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Dida
Gæst
 
Sv: l4l - Den evige toer
« Svar #28: 24 Maj 2011, 21:12 »

Du er kommet godt igen efter en lidt ærgerlig start rent grammatisk synes jeg. En enkel ting du dog stadig konsekvent gør forkert, er når du laver citater. At du vælger ikke at bruge citationstegn før og efter kan man sagtens leve med, men når du slutter citatet vælger du et punktum, og skriver så "Udtaler [NAVN]". Man burde sætte citationstegn, og derefter et komma i stedet for et punktum Smiley

Ellers så ser det spændende ud. Personligt vil jeg også tro at en mere defensiv indstilling hos én af midtbanespillerne vil være nødvendig, men modsat har jeg kun sjældent brugt en dybtliggende playmaker, og jeg skal derfor ikke sige mig helt sikker på, hvor meget han arbejder.

En sidste ting er, at Adigun Salami vist kun staves ved et 'd' så vidt jeg husker Smiley
Mange tak for kommentaren Swizz (: Beklager fejlene i starten, men håber det er blevet bedre. Men hensyn til citaterne, vil jeg straks få rettet til komma. Tror det med Salami må have været en tastefejl, for ja han staves med et  D (:
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l4l - Den evige toer
« Svar #29: 24 Maj 2011, 21:25 »

Ser frem til at følge med.

Vil gerne se om andre har haft ligeså meget succes med FCM som mig, bl.a. mht spillerhandler efter 1 sæson.
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010