home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 294121 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Konsol-kampe
« Svar #4005: 24 Dec 2011, 00:44 »

Man må da sige du er dygtig med spillets bedste hold!

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #4006: 24 Dec 2011, 00:50 »

Barcelona - City 5-3
Synes det er klart fortjent og jeg burde egentlig vinde med 5-6 mål. Det er utroligt så mange chancer jeg brænder. Du får også scoret to mål inden for de sidste 5 minutter.

Barcelona - City 4-3
Selvom du var langt bedre med her, og jeg vandt med to minutter igen, så synes jeg alligevel det var fuldt fortjent og jeg burde allerede have lukket kampen i 1. halvleg.

Barcelona - City 5-1
Ligesom 1. kamp, denne her gang udnyttede jeg bare mine chancer. Wink

Barcelona - City 7-3
Selvom jeg synes, at du spillede bedst i 1. halvleg (du havde i hvert fald lidt flere store chancer end jeg), så gik jeg alligevel til pause med en 4-2 føring. Men i anden halvleg synes jeg at jeg spiller dig tyndt ekstremt mange gange, hvilket nok skyldtes at du bare ville have kampen overstået til sidst.

Hvis jeg må give dig nogle råd, så skal du for det første ikke boose så meget med forsvarsspillerne, når du ikke har dækning bag spilleren. Jeg skabte utrolig mange chancer ved små 1-2 spil med angriberne. Vil evt. foreslå at du spiller med en mand lige foran forsvaret . Ikke en defensiv midtbane, nok mere en ankermand, som det så pænt hedder i FM. Wink
Derudover skal du også passe på med at bruge offsidefælden. Den er rigtig svær at time og jeg er efterhånden droppet med at bruge den, medmindre jeg virkelig føler jeg kan bruge den. Jeg lagde dog ikke mærke til om du kun brugte den, når du var bagud, eller om du også brugte den ved uafgjorte eller føringer?

Og tak for kampene, du siger bare til når vi skal spille igen.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #4007: 24 Dec 2011, 00:52 »

Man må da sige du er dygtig med spillets bedste hold!

Ja, jeg bruger udelukkende Barcelona, da det er dem jeg skal bruge til DM, når tiden nu kommer. Så jeg prøver forskellige taktikker og formationer af. Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #4008: 24 Dec 2011, 01:00 »

Ja tak for spil.

Det overraskede mig faktisk en del den fart der var i fødderne på dig og ja forsvaret sejlede fra første kamp efter 3 min hvor du kommer foran. Synes dine mål var meget ens, men fik slet ikke gjort noget mod det.

Jeg vil da sikkert gerne snart igen Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #4009: 24 Dec 2011, 13:20 »

Ja, jeg bruger udelukkende Barcelona, da det er dem jeg skal bruge til DM, når tiden nu kommer. Så jeg prøver forskellige taktikker og formationer af. Smiley

Frygtede virkelig at du KUN ville tage dem da vi spillede.. For synes det bliver så ensformigt og trivielt når man hele tiden møder samme hold.. Men hvis det er din bevæggrund for det forstår jeg da bedre at du spiller med dem Thumbs Up

Og Hansen.. Du er bare ikke bedre  Hævet Øjenbryn.. Sikke en julegave Footi gav dig der Wink  Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #4010: 24 Dec 2011, 13:22 »

Jeg tabte til Footi korrekt.

Men vandt samlet over dig  Kys

verdenskrig
Manager

« Svar #4011: 24 Dec 2011, 13:25 »

Selv blind høne kan finde korn Kys

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #4012: 24 Dec 2011, 13:30 »

Selv blind høne kan finde korn Kys

Men så længe du kender det rigtige svar, så jeg ligeglad  Hævet Øjenbryn

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #4013: 24 Dec 2011, 14:19 »

Frygtede virkelig at du KUN ville tage dem da vi spillede.. For synes det bliver så ensformigt og trivielt når man hele tiden møder samme hold.. Men hvis det er din bevæggrund for det forstår jeg da bedre at du spiller med dem Thumbs Up

Og Hansen.. Du er bare ikke bedre  Hævet Øjenbryn.. Sikke en julegave Footi gav dig der Wink  Kys

Det burde jeg også have gjort, for det fungerede tydeligvis ikke mod dig, så burde have prøvet med lidt forskellige formationer o. lign., men det må blive næste gang. Wink
Derudover er det også det hold jeg føler jeg spiller bedst med, da man ikke må være landshold til DM. Thumbs Up

HansenLFC
Gæst

« Svar #4014: 24 Dec 2011, 14:52 »

Er du klar til kampe idag Footi!! ? Opstemt ..

verdenskrig
Manager

« Svar #4015: 24 Dec 2011, 14:53 »

Jeg er måske frisk i aften ved halv 12 tiden Opstemt .. Hvis i da er her til den tid Wink

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #4016: 24 Dec 2011, 14:54 »

Jeg er måske frisk i aften ved halv 12 tiden Opstemt .. Hvis i da er her til den tid Wink

Må vi se på VK.

Cool

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #4017: 24 Dec 2011, 15:27 »

Er du klar til kampe idag Footi!! ? Opstemt ..

Jeg tvivler, for skal hen til resten af familien og holde jul her om lidt. Så det bliver nok først en gang ved 11-12 stykker, hvis min mave kan klare det. Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #4018: 25 Dec 2011, 13:15 »

FIFA 12 - PS3 - NU Cool

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #4019: 25 Dec 2011, 22:31 »

FIFA - PS3 - NU?

Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 335 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010