home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Aug 2025, 20:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Aug 2025, 13:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 397094 gange)
Højgaard7
Juniorspiller
**

Sv: Konsol-kampe
« Svar #3990: 23 Dec 2011, 22:06 »

Tilføj mig jeg er også klar Peace

PSN: Hoejgaard_DK1990

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #3991: 23 Dec 2011, 22:58 »

Tak for kampene, verdenskrig Smiley

Vil lige vise mine synspunkter på kampene:

kamp 1: Meget lige, dog har du et lille overtag. Til gengæld fatter jeg ikke, at jeg ikke får mit straffespark 5 minutter inden du scorede til 1-0. Er sikker på det havde gået helt anderledes, hvis jeg havde fået det.

kamp 2: Udelukkende min, og du skal vist være meget glad for Stekelenburg og manglende skarphed fra min side.

kamp 3: Lidt ligesom kamp 1, du får et lorte mål (Wink), der ændrede kampen, men alt i alt forholdsvis fortjent. Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #3992: 23 Dec 2011, 23:00 »

Tilføj mig jeg er også klar Peace

PSN: Hoejgaard_DK1990

Er du stadig klar? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #3993: 23 Dec 2011, 23:07 »

Er ikke uenig Smiley..

1. United-Barca 2-0
Synes jeg styrede spillet i hovedparten af kampen, men ingen af os kom til de store chancer.. Rigtig god taktisk kamp, hvor første mål naturligvis blev afgørende, specielt fordi det kom så sent.. Enig omkring straffesparket, sad også bare og ventede på fløjten.. Tilgengæld fatter jeg ikke hvorfor du spillede så henholdende med Barca.. Det var som om du i starten prøvede at lægge pres på når jeg havde bolden, men det pres aftog mere og mere, og havde lange sekvenser med pasningsspil på din bane..

2.Holland- Brasilien 3-2
Enig.. Men jeg synes simpelthen også brasserne er så himmelråbende overvurderet i fifa.. Bedste eksempel er da Vlaar og Pato står i en mod en efter hjørne.. Bolden kommer i luften men Pato fjerner bare Vlaar som var han ikke til stede.. Derudover forstod jeg ikke hvor De Jong var i slutfasen.. Der var totalt åbent hus foran mit forsvar, og kan som sagt prise mig lykkelig over de redninger Stekelenburg lavede Smiley.. Fatter dog ikke hva han lavede ved dit 1-0 mål.. Han skal jo bare hoppe for at tage den?
Dog et VANVITTIGT mål af Robben Opstemt

3. Arsenal - Inter 2-1
Synes det var min kamp.. Var toneangivende bortset fra slutfasen, og spillede mig ellers hele tiden ud af dit pres.. Brugte meget taktikken med at lade dig spille Pazzini i dybden og tvinge ham til at slå indlæg, og det virkede for mig at se godt.. Dog ikke helt uheldig ved 1-0 målet Grin Grin.. Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet der, men har også selv lavet den op til flere gange.. Klassiker hvor man fortryder at man ikke trykker O Opstemt

Men rigtig gode og spændende kampe, med meget taktik, masser af pasningsspil, og mål.. Du siger bare når du vil have revanche Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Højgaard7
Juniorspiller
**

« Svar #3994: 23 Dec 2011, 23:10 »

Er du stadig klar? Smiley

Har lige gamet et par kampe, tror den står på noget FM nu Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #3995: 23 Dec 2011, 23:13 »

VK eller Footi...

Jeg er frisk om 10 min, hvis i giver ligeså gode kampbeskrivelser der. Så kan jeg læne mig trykt tilbage og nyde min egen indsats Wink ..

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #3996: 23 Dec 2011, 23:14 »

Er ikke uenig Smiley..

1. United-Barca 2-0
Synes jeg styrede spillet i hovedparten af kampen, men ingen af os kom til de store chancer.. Rigtig god taktisk kamp, hvor første mål naturligvis blev afgørende, specielt fordi det kom så sent.. Enig omkring straffesparket, sad også bare og ventede på fløjten.. Tilgengæld fatter jeg ikke hvorfor du spillede så henholdende med Barca.. Det var som om du i starten prøvede at lægge pres på når jeg havde bolden, men det pres aftog mere og mere, og havde lange sekvenser med pasningsspil på din bane..

Tror heller ikke det var bevidst, at presset aftog, men jeg følte at du fik ekstremt meget plads ude på kanterne, når jeg pressede højt. Dog burde jeg selv have holdt mere i bolden, i stedet for at spille så direkte.
Derudover plejer jeg også at se modstanderen an samtidig med, at jeg ikke havde spillet på din formation før. Går ud fra, at den er hjemmelavet? Smiley

2.Holland- Brasilien 3-2
 Enig.. Men jeg synes simpelthen også brasserne er så himmelråbende overvurderet i fifa.. Bedste eksempel er da Vlaar og Pato står i en mod en efter hjørne.. Bolden kommer i luften men Pato fjerner bare Vlaar som var han ikke til stede.. Derudover forstod jeg ikke hvor De Jong var i slutfasen.. Der var totalt åbent hus foran mit forsvar, og kan som sagt prise mig lykkelig over de redninger Stekelenburg lavede Smiley.. Fatter dog ikke hva han lavede ved dit 1-0 mål.. Han skal jo bare hoppe for at tage den?
Dog et VANVITTIGT mål af Robben Opstemt

Enig i det meste, dog synes jeg ikke Brasilien er gjort bedre end f.eks. Spanien, England, Tyskland o. lign. - det kommer bare an på hvordan man bruger dem. Dog synes jeg Brasiliens forsvar er det bedste i FIFA, hvilket ikke passer helt i virkeligheden. Wink

3. Arsenal - Inter 2-1
Synes det var min kamp.. Var toneangivende bortset fra slutfasen, og spillede mig ellers hele tiden ud af dit pres.. Brugte meget taktikken med at lade dig spille Pazzini i dybden og tvinge ham til at slå indlæg, og det virkede for mig at se godt.. Dog ikke helt uheldig ved 1-0 målet Grin Grin.. Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet der, men har også selv lavet den op til flere gange.. Klassiker hvor man fortryder at man ikke trykker O Opstemt

Haha, jeg begyndte også selv at grine.. Egentlig ville jeg lave en glidende tackling, da jeg ikke regnede med at kunne nå at sparke til den. Men heller ikke et dårligt mål af Milito! Smiley

Men rigtig gode og spændende kampe, med meget taktik, masser af pasningsspil, og mål.. Du siger bare når du vil have revanche Wink

Er skam frisk hen af aftenen, hvis du er.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #3997: 23 Dec 2011, 23:15 »

VK eller Footi...

Jeg er frisk om 10 min, hvis i giver ligeså gode kampbeskrivelser der. Så kan jeg læne mig trykt tilbage og nyde min egen indsats Wink ..

Jamen så skriv en besked her i tråden når du er klar. Og skal nok give referater omkring mine kommende sejre. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #3998: 23 Dec 2011, 23:19 »

4 sejre i 4 kampe i aften.. Man skal stoppe på toppen ik Wink ? Du må kæmpe mod Footi i stedet, og så må jeg give dig høvl en anden dag Grin

Footi@

Taktikken er hjemmelavet ja.. Men ændringen består i at jeg i stedet for at spille med to defensive midtbanespillere, spiller med en defensiv og en tovejsspiller/Playmaker. Som du så i de tre kampe, var playmakeren/tovejsspilleren Anderson - Theo Janssen . Wilshere...
Synes det fungerer bedre sådan, specielt fordi en af dem faktisk kommer med frem og løber dybt og tilbyder sig kort.. Det giver en masse muligheder for at skabe overtal rundt omkring Thumbs Up ..

Men må sige at du er god til at finte.. Blev godt nok spillet ud på tribunen et par gange af Robinho og co, heldigvis havde jeg bare en lang hollænder Wink..

Går i seng om lidt så du må vente med revanchen til en anden dag Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #3999: 23 Dec 2011, 23:21 »

Du smider bare en invitation Footi Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #4000: 23 Dec 2011, 23:24 »

Der går lige 2, min PS3 skal lige gendanne filsystemet.. Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #4001: 23 Dec 2011, 23:25 »

4 sejre i 4 kampe i aften.. Man skal stoppe på toppen ik Wink ? Du må kæmpe mod Footi i stedet, og så må jeg give dig høvl en anden dag Grin
Footi@

Taktikken er hjemmelavet ja.. Men ændringen består i at jeg i stedet for at spille med to defensive midtbanespillere, spiller med en defensiv og en tovejsspiller/Playmaker. Som du så i de tre kampe, var playmakeren/tovejsspilleren Anderson - Theo Janssen . Wilshere...
Synes det fungerer bedre sådan, specielt fordi en af dem faktisk kommer med frem og løber dybt og tilbyder sig kort.. Det giver en masse muligheder for at skabe overtal rundt omkring Thumbs Up ..

Men må sige at du er god til at finte.. Blev godt nok spillet ud på tribunen et par gange af Robinho og co, heldigvis havde jeg bare en lang hollænder Wink..

Går i seng om lidt så du må vente med revanchen til en anden dag Peace

6-3 sidst  Hævet Øjenbryn

.... Bare iorden Footi ! Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #4002: 23 Dec 2011, 23:27 »

6-3 sidst  Hævet Øjenbryn

.... Bare iorden Footi ! Smiley

Hvor mange gange skal jeg sige at du vandt den kamp pga du var barca Opstemt ? Du kan jo ikke slå mig med andre hold  Kys

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #4003: 23 Dec 2011, 23:28 »

Hvor mange gange skal jeg sige at du vandt den kamp pga du var barca Opstemt ? Du kan jo ikke slå mig med andre hold  Kys

Du sød VK, hvad endte kamp nr. 2 såå?  Rullende Øjne Kys

verdenskrig
Manager

« Svar #4004: 23 Dec 2011, 23:31 »

Kamp nr.2 var Milan-Barca hvor du vandt 3-6 Rullende Øjne ?

Kamp 1 vandt jeg med Fulham, og kamp 3 hvor du igen var Barca fik du med hiv og sving uafgjort Kys

Cool

Sider: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 335 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010