home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:51:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
24 Aug 2025, 20:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 397721 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Konsol-kampe
« Svar #3825: 17 Dec 2011, 22:17 »

Synes faktisk du havde fortjent at vinde i første kamp Grin.. Blev SÅ lettet da Ferdinand lavede den fejl, så Bellamy kunne smutte ind og score Grin.. Tror ikke jeg var kommet tilbage ellers Opstemt

Anden kamp var også lige, indtil du igen vælger at lave målet for mig.. Derfra kunne jeg profetere af mine hurtige offensive folk, og dit store bagrum Grin..

Tredje kamp var jeg elendig lige indtil du kom foran.. Så ændrede alt sig, og det sidste mål var godt nok fedt synes jeg Grin.. Så kan den ikke spilles mere over stregen Opstemt

Men jeg er da frisk på en anden god gang hvis du har lyst, du kan bare sige til  Hævet Øjenbryn

Ja, vi lægger godt til hinanden.  Smiley

Brækkede mig over det lort han lavede, bliver trynet fysisk af Bellamy på en fuldstændig ufarlig situation, og så gør du det du er god til, lige at smutte ind foran min keeper og sparke den under ham. Det fik mig op i røde felt hver eneste gang.  Sur

Og så ved jeg ikke hvad fanden i helvede det er for en aflevering min forsvarsspiller laver i anden halvleg hvor jeg spiller van Persie fri. Men galt gik det, og så, som du nok opdagede, mistede jeg fuldstændigt koncentrationen i resten af den kamp. Jeg prøvede at flække dig mange gange, men forgæves, dine små Arsenal-bøsser fløj rundt på banen og forbi mine spillere der kom flyvende med knobberne til højre og venstre.  Grin

Den sidste kamp følte jeg at jeg havde ganske godt styr på som du også siger, jeg kommer foran og har mange chancer, men så scorer du, og igen begynder jeg at blive pisse frustreret og du får et let mål, inden du ydmyger mig ved 3-1 målet.  Djævel

Men jeg er også helt klart frisk igen, jeg skal selvfølgelig have min hævn, og have dig til at quitte.  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #3826: 17 Dec 2011, 22:24 »

Ja, vi lægger godt til hinanden.  Smiley

Brækkede mig over det lort han lavede, bliver trynet fysisk af Bellamy på en fuldstændig ufarlig situation, og så gør du det du er god til, lige at smutte ind foran min keeper og sparke den under ham. Det fik mig op i røde felt hver eneste gang.  Sur

Og så ved jeg ikke hvad fanden i helvede det er for en aflevering min forsvarsspiller laver i anden halvleg hvor jeg spiller van Persie fri. Men galt gik det, og så, som du nok opdagede, mistede jeg fuldstændigt koncentrationen i resten af den kamp. Jeg prøvede at flække dig mange gange, men forgæves, dine små Arsenal-bøsser fløj rundt på banen og forbi mine spillere der kom flyvende med knobberne til højre og venstre.  Grin

Den sidste kamp følte jeg at jeg havde ganske godt styr på som du også siger, jeg kommer foran og har mange chancer, men så scorer du, og igen begynder jeg at blive pisse frustreret og du får et let mål, inden du ydmyger mig ved 3-1 målet.  Djævel

Men jeg er også helt klart frisk igen, jeg skal selvfølgelig have min hævn, og have dig til at quitte.  Thumbs Up

Troede faktisk ikke engang selv på at han kunne det, men tænkte at jeg måtte forfølge chancen, og fandme om han så ikke får Ferdinand ud af balance.. Gad jeg godt se irl haha Opstemt.. I øvrigt meget godt mål du fik lavet til 1-1, hvor du spiller mig tynd, og slår en bold ind til Rooney.. LIGE EFTER jeg var kommet foran Skuffet Grin.. I øvrigt er det møg effektivt at vente til keeperen er helt henne ved en, for så laver de ofte et udfald der gør at der er plads under dem..

Lagde godt mærke til at dine spillere pludselig havde svært ved at tackle stående.. Måtte af og til flygte for livet for ikke at få brækkede ben og forstuvede ankler til mine spillere Grin.. Men kender det alt for godt.. I kampe hvor jeg bliver frustreret ender jeg også altid med at spille svnisk.. Specielt hvis man er bagud 3-0 el, for så kan det jo være det samme  crazy

Var lidt glad for at du skulle se dit 1-0 mål med Portugal igen.. For det gav mig lige 20 sek til at overveje hvordan jeg i det mindste skulle komme over midten, for det havde jeg da ikke været mange gange indtil da  Rullende Øjne

Derudover skal der godt nok meget til at få mig til at quitte.. Det gør jeg ofte kun når jeg møder randoms, men bliver jeg spillet baglæns ud af stadion kan jeg ikke afvise at det kan ske, for er VIRKELIG en dårlig taber Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3827: 17 Dec 2011, 22:33 »

Verdenskrig - skal du have tæsk? Opstemt

Newton Heath
Manager

« Svar #3828: 17 Dec 2011, 22:33 »

Troede faktisk ikke engang selv på at han kunne det, men tænkte at jeg måtte forfølge chancen, og fandme om han så ikke får Ferdinand ud af balance.. Gad jeg godt se irl haha Opstemt.. I øvrigt meget godt mål du fik lavet til 1-1, hvor du spiller mig tynd, og slår en bold ind til Rooney.. LIGE EFTER jeg var kommet foran Skuffet Grin.. I øvrigt er det møg effektivt at vente til keeperen er helt henne ved en, for så laver de ofte et udfald der gør at der er plads under dem..

Lagde godt mærke til at dine spillere pludselig havde svært ved at tackle stående.. Måtte af og til flygte for livet for ikke at få brækkede ben og forstuvede ankler til mine spillere Grin.. Men kender det alt for godt.. I kampe hvor jeg bliver frustreret ender jeg også altid med at spille svnisk.. Specielt hvis man er bagud 3-0 el, for så kan det jo være det samme  crazy

Var lidt glad for at du skulle se dit 1-0 mål med Portugal igen.. For det gav mig lige 20 sek til at overveje hvordan jeg i det mindste skulle komme over midten, for det havde jeg da ikke været mange gange indtil da  Rullende Øjne

Derudover skal der godt nok meget til at få mig til at quitte.. Det gør jeg ofte kun når jeg møder randoms, men bliver jeg spillet baglæns ud af stadion kan jeg ikke afvise at det kan ske, for er VIRKELIG en dårlig taber Opstemt

Bare vent, næste gang så spiller jeg dig baglæns ud af banen, skal sku nok få dig til at quitte.  Hævet Øjenbryn crazy

Men første kamp var klart den fedeste (ville være mærkeligt hvis jeg synes andet  crazy) og ingen af os kunne forsvare det mindste og der var masser af chancer. Da du var foran 2-1, kan jeg tydeligt huske at jeg var ved at dø af grin over en afbrænder på frit mål du lavede med Downing.  Grin Og så ikke lang tid efter scorer jeg med Hernandez (et vaske ægte Hernandez-mål ½ meter fra målstregen  Opstemt) og kommer på 3-2 lige efter hvor din defensiv fuldstændigt sejler og jeg kommer igennem med Anderson og Rooney. 3-3 målet var ærgerligt, men det var fandeme en fed kamp hvert fald. Må have en rematch til gode med de to mandskaber.  Thumbs Up

Og desuden bruger jeg ALDRIG Dzeko igen. Hold kæft hvor ødelagde den store tunge bosnier så absolut ALT hvad jeg prøvede at opbygge offensivt med Shitty. Men lad os håbe at den kamp sætter standarden for opgøret imorgen. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #3829: 17 Dec 2011, 22:36 »

Riis du kommer bare Hævet Øjenbryn

Og kan bare konstatere at jeg blev glad da du satte Dzeko ind.. For jeg havde mit hyr med dine små hurtige teknikkere i første halvleg.. Det er altså svært at holde styr på når man har Mertesacker som skal bruge en halv banelængde til at vende rundt Opstemt

Liverpool-United skal vi i øvrigt have igen.. Klart den fedeste kamp Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3830: 17 Dec 2011, 22:37 »

Riis du kommer bare Hævet Øjenbryn

Og kan bare konstatere at jeg blev glad da du satte Dzeko ind.. For jeg havde mit hyr med dine små hurtige teknikkere i første halvleg.. Det er altså svært at holde styr på når man har Mertesacker som skal bruge en halv banelængde til at vende rundt Opstemt

Liverpool-United skal vi i øvrigt have igen.. Klart den fedeste kamp Thumbs Up

Tilføjer og inviterer om 5!!

verdenskrig
Manager

« Svar #3831: 17 Dec 2011, 22:38 »

You do Thumbs Up.. Er derinde ca der!

Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3832: 17 Dec 2011, 22:43 »

10 minutter, Har lidt problemer, du v'

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3833: 17 Dec 2011, 22:52 »

Jeg er også klar på et par kampe, hvis nogen er friske? Smiley

Legenden
Manager

« Svar #3834: 17 Dec 2011, 22:54 »

Du kan spille med Riis, jeg skal nakke VK! Peace

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3835: 17 Dec 2011, 22:57 »

Du kan spille med Riis, jeg skal nakke VK! Peace

Bah, nakker VK, lige opdateret systemet  crazy

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #3836: 17 Dec 2011, 23:00 »

Neymar vi kan da tage en hvis du tør? Smiley

Manchester United

Legenden
Manager

« Svar #3837: 17 Dec 2011, 23:01 »

Neymar vi kan da tage en hvis du tør? Smiley
NickJako93

Vi kan lige tage en kamp eller to. Peace

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3838: 17 Dec 2011, 23:03 »

Andre?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #3839: 17 Dec 2011, 23:04 »

NickJako93

Vi kan lige tage en kamp eller to. Peace

Tilføjer dig nu Smiley

Manchester United

Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 335 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010