home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:03:38 Shanesag Baren Geninstallation af FM2020
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23537
  0 Brugere, 1147 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Jamesplupt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 483717 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1800: 29 Dec 2010, 19:50 »

Sådan. Smiley

Når jeg trykker acceptere siger den bare: forbindelsen blev afbrudt Huh
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Fernando
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1801: 29 Dec 2010, 19:52 »

Prøv du at invite.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1802: 29 Dec 2010, 19:52 »

Oki Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1803: 29 Dec 2010, 19:53 »

Prøv du at invite.

Er gjort! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Fernando
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1804: 29 Dec 2010, 19:54 »

Prøv igen. Grin
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1805: 29 Dec 2010, 19:55 »

Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Fernando
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1806: 29 Dec 2010, 19:56 »

Den kan ikke oprette forbindelse da du bor i Grenaa.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1807: 29 Dec 2010, 19:56 »

2-0 over Madrid888. Tak for kampen Smiley.

Andre der vil spille?
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1808: 29 Dec 2010, 19:57 »

Den kan ikke oprette forbindelse da du bor i Grenaa.
Hvaaaa fanden har det med sagen at gøre? Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Fernando
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1809: 29 Dec 2010, 19:58 »

Tjoh du sidder for langt væk fra mig til at vi kan spille sammen. Grin
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1810: 29 Dec 2010, 19:59 »

Fernando/Petur.. Spille?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1811: 29 Dec 2010, 19:59 »

Ja.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1812: 29 Dec 2010, 20:00 »

Tjoh du sidder for langt væk fra mig til at vi kan spille sammen. Grin

Arrrgh har nu spillet mod andre mennesker som foreksempel er fra Frankrig og det fungerede fint! Grin Grin

JA AFC! Opstemt

Mig og Fernando mod dig! Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Fernando
Gæst
 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1813: 29 Dec 2010, 20:00 »

Kan huske dit PSN og du er hermed tilføjet.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Konsol-kampe
« Svar #1814: 29 Dec 2010, 20:01 »

Tager lige en kamp eller to mod Fernando og så tager vi en Petur efter.
Logged

Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 335 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010