|
Bave
Gæst
|
|
Så fik vi spillet 2 kampe  Bave (Italien) 2-0 (Brazil) Donna Bave (Milan) 3-0 (Arsenal) Donna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Bave, du er jo også nedern god til FIFA 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Så fik vi spillet 2 kampe  Bave (Italien) 2-0 (Brazil) Donna Bave (Milan) 3-0 (Arsenal) Donna For satan hvor var jeg også uheldig hele tiden! Hvad sker der for det selvmål? Og da Adebayor ikke gider skyde på HELT frit mål, efter stolpe  Flippede ud, da det frispark med Fabregas blev til en aflevering!! Ville bare trykke forbi din udskiftning 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Bave, du er jo også nedern god til FIFA  Jeg er sån lidt ude af form  . For satan hvor var jeg også uheldig hele tiden! Hvad sker der for det selvmål? Og da Adebayor ikke gider skyde på HELT frit mål, efter stolpe  Flippede ud, da det frispark med Fabregas blev til en aflevering!! Ville bare trykke forbi din udskiftning  Ja det var meget uheldigt ved selvmålet. Det frie mål var jeg igen heldig da jeg var lige ved at lave selvmål og at du så ikke sparker på frit mål gjorde det jo bare bedre  Det virkede jo ellers meget godt med den aflevering, du kom da til en nogenlunde stor chance. Men kampene var meget lige. Vi laver meget de samme fejl, at mine så betyder mindre er jo heldigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
er det kun mig som Dimma går ud af kampene ved når han taber stort eller hvad  har han gjort det 2 gange mod mig.. hvor er det træls.. denne gang lige efter sidste kampfløjt smutter han.. utroligt.. Jamen kommer det ikke til at tælle som en sejr, hvis modstanderen går lige til sidst, eller før? Har jeg spekuleret meget over.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Campai
|
|
nogle der er friske
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Nogle der vil spille et rangliste spil? FIFA 09 PS3 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Nogle der vil spille et rangliste spil? FIFA 09 PS3  Ja det vil jeg godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Ja det vil jeg godt  Fint. Ses i Mit land.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Kommer du ind Bave?
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Nå men siden Bave ikke svarer.. Andre der vil spille?
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Nå men siden Bave ikke svarer.. Andre der vil spille?
sorry der er nået galt med nettet på min PS3 :-S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
hvad fanden sker der alek  så skrider du fra kampen i 90 minut bare fordi du fik en ordenlig røvfuld først Dimma og nu skal du os begynde på det men kæft hvor har jeg sjældent set så kedelig bold alek, du lavede ikke andet end at lave en lang høj bold hver eneste gang du fik bolden 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Nov 2008, 19:02 af Beee »
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Slap dog off man. Spillede klart bedst i første halvleg. Og jeg skulle spise. Vi kan godt tage en mere hvis det er?
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Beee
|
|
du lavede jo ikke andet end at smække en høj bold hver gang du fik den.. sådan kan man da ikke spille en god kamp  jeg så ikke du gjorde andet næsten.. jeg slapper helt af  men du smuttede 2-3min inde i overtiden..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|