|
alek9000
|
|
du lavede jo ikke andet end at smække en høj bold hver gang du fik den.. sådan kan man da ikke spille en god kamp  jeg så ikke du gjorde andet næsten.. jeg slapper helt af  men du smuttede 2-3min inde i overtiden.. Tror ikke vi har set den samme kamp, hvis du mener at jeg hele tiden slog bolden op bag forsvaret. Jeg spillede mig igennem hele første halvleg  Og jeg har også givet dig en grund.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Nogle der vil spille? Og laver ikke en dimma (doh  )
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
FIFA 09, PS3 nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
FIFA 09, PS3 nu?
Ja det vil jeg godt  Vi plejer ikke at kunne spille mod hinanden normalt men jeg har fundet en løsning :-) vi kan bare spille et holdspil hvor vi selv styre alle spillerne på hver sit hold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Okay, kommer ind om 5 min.  Mit land
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Okay, kommer ind om 5 min.  Mit land Vi skal jo lave holdspil og det er derfor ikke i mit land. hvis du sender din msn kan jeg nemmere forklare det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Vi skal jo lave holdspil og det er derfor ikke i mit land. hvis du sender din msn kan jeg nemmere forklare det  Nårh nej, min fejl.  Sender den over PB
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Så fik vi spillet en kamp Bave 3-1 motZ Kampen var ikke for god, målene var heller ikke for gode, men sejren var fantastisk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Nogle der vil spille? Gerne rangliste  ?
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Jep vil jeg gerne. Skal lige have tændt min ps. Men kommer ind i Mit land om 5 min. Hvad er dit ps3 nick?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Jep vil jeg gerne. Skal lige have tændt min ps. Men kommer ind i Mit land om 5 min. Hvad er dit ps3 nick?
alek9000. Hvad er dit?
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Missen93
|
|
JonasDalgaard tror jeg nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Okay, er på vej ind nu 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Missen93
|
|
Dejligt med en sejr til det rigtige hold:) 1-0 fuldt fortjent sejr til SaS-ligaens absolutte tophold OB over bundproppen AAB 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Dejligt med en sejr til det rigtige hold:) 1-0 fuldt fortjent sejr til SaS-ligaens absolutte tophold OB over bundproppen AAB  Ærger mig nu stadig over det frispark der ramte overlæggeren 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|