home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 601 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Konsol-kampe
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 335 Udprint
Forfatter Emne: Konsol-kampe  (Læst 358949 gange)
alek9000
Manager

Sv: Konsol-kampe
« Svar #4500: 23 Aug 2012, 16:38 »

Hvad er det du ikke forstår? Aldrig har jeg oplevet nogle få så heldige mål, så mange gange.. du fik 4 mål i en kamp, som burde ske måske 1 gang, hver 5 kamp?
Hvorfor så aggressiv? Bitter over et nederlag?

Måske er det ikke bare tilfældigheder. Jeg spiller med 3 angribere så at sige, så når jeg skyder på mål og målmanden giver retur, så er chancen ok stor for, at den ryger ud til en medspiller. Jeg scorer mange af mine mål på returbolde.

PhilipFlink
Manager

« Svar #4501: 23 Aug 2012, 16:40 »

Nej, jeg er langt fra aggressiv, for jeg tror du har misforstået noget Smiley

Det jeg siger, er at du har fået de heldigste mål jeg længe har set Smiley & Det er bare det at 2-3 af de mål du score, er ikke nogen du selv kreere, men nogen du får givet Smiley

alek9000
Manager

« Svar #4502: 23 Aug 2012, 16:44 »

Nej, jeg er langt fra aggressiv, for jeg tror du har misforstået noget Smiley

Det jeg siger, er at du har fået de heldigste mål jeg længe har set Smiley & Det er bare det at 2-3 af de mål du score, er ikke nogen du selv kreere, men nogen du får givet Smiley
"Hvad er det du ikke forstår?" er et tegn på aggressivitet og manglende overskud, men det må du rode med.

Og det er lidt forfejlet at sige, at det ikke er nogen jeg selv har kreeret. Jeg spiller mig igennem dig og får en afslutning på, og så ryger den ud til min spiller. Nogle af dine mål var også dårligt forsvarsspil af mig, skal jeg så også sige, at det ikke er nogen, du selv har kreeret, men blot får pga. min elendighed?

PhilipFlink
Manager

« Svar #4503: 23 Aug 2012, 16:46 »

Jeg er lige ved at uploade dem, 2 af de mål som er så svine heldige Smiley Og hvis du ikke kan se det, må du selv "Rode med det"..

Jeg er langt fra aggressiv, jeg synes bare det er sindssygt med de heldige mål Opstemt & nej, de 2 mål som kommer op, var ikke nogen du selv kreeret, men rent held Smiley

alek9000
Manager

« Svar #4504: 23 Aug 2012, 16:48 »

Haha, du vil ligefrem uploade dem? Det må du selv om. Jeg ændrer ikke min holdning af den grund Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #4505: 23 Aug 2012, 16:57 »

http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/132813369

På en eller anden måde, clear min mand ikke bolden, og den ryger ud til din mand.. Hvor efter du rammer ham der ligger ned, og den kan så gå 600 forskellige veje, men alligevel ryger den direkte hen til din mand.. Det er så heldigt som det kan være.. Og det er ikke noget med dårligt forsvarsspil, for man kunne ikke gøre andet i den situation, end at prøve at heade bolden væk

& selvmålet taler vidst sit tydelige sprog.. Den gider den dog ikke lige uploade.. Siger der er en fejl . Hm, men det ved du vidst også godt selv Smiley

alek9000
Manager

« Svar #4506: 23 Aug 2012, 17:01 »

En dårlig clearing fra din side, som du måske skulle have overvejet at tæmme i stedet eller heade den ud mod sidelinjen i stedet, og så sparker jeg på mål, og så fungerer din mand som en bande, ergo kunne bolden ikke ryge hvor som helst hen, men hen i det område, hvor min mand han står og fungerer som angriber, som han plejer at gøre Smiley

Det er klart, at man ikke kan styre 100% hvor bolden kommer hen, men der var størst chance for, at den ryger hen i det område der, når man sparker fra den vinkel.

Selvmålet er jo bare en dårlig timet tackling, hvor du rammer lige på bolden i stedet for bag den.
« Seneste Redigering: 23 Aug 2012, 17:06 af alek9000 » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #4507: 23 Aug 2012, 17:03 »

En dårlig clearing fra din side, som du måske skulle have overvejet at tæmme i stedet eller heade den ud mod sidelinjen i stedet, og så sparker jeg på mål, og så fungerer din mand som en bande, ergo kunne bolden ikke ryge hvor som helst hen, men hen i det område, hvor min mand han står og fungerer som angriber, som han plejer at gøre Smiley

Omfg *Faceplam*

U-4-E
Manager

« Svar #4508: 23 Aug 2012, 18:49 »

Det er da en elendig clearing fra din side. Du kan se at der står to brassere omkring din mand, men alligevel header du den vej. Du kunne have headet i den retning hvor bolden kommer fra, hvor du har to medspillere stående.

Eller, som alek siger, kunne du prøve at tæmme den, og derefter losse den hurtigt væk.

verdenskrig
Manager

« Svar #4509: 23 Aug 2012, 22:57 »

Synes godt nok også det er en ringe clearing.. Det er heldigt i sidste ende ja, men du fremprovokerer jo selv målet ved at heade bolden direkte hen til to modstandere midt i feltet.. Så skal der ikke meget til at det går galt..

Nu har jeg spillet mod Alek, og ja han får en del returbolde, men det er netop som han siger fordi han er så offensiv.. Han har rigtig mange med i feltet hver gang, og så er chancen for at få bolden jo større Smiley

Nogle som vi spille nogle kampe Wink ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #4510: 23 Aug 2012, 23:01 »

Det er da en elendig clearing fra din side. Du kan se at der står to brassere omkring din mand, men alligevel header du den vej. Du kunne have headet i den retning hvor bolden kommer fra, hvor du har to medspillere stående.

Eller, som alek siger, kunne du prøve at tæmme den, og derefter losse den hurtigt væk.

Det der er med FIFA, er,at når der kommer indlæg, har du ikke en chance for at se hvor pokker bolden ryger hen Smiley om den ryger ind i feltet, foran i feltet, eller bagerst i feltet.. Hvis du venter og ser hvor bolden lander, har du INGEN chance for at cleare bolden, hvis den lander midt inde i feltet til en fri mand, fordi du intet har trykket Smiley

Synes godt nok også det er en ringe clearing.. Det er heldigt i sidste ende ja, men du fremprovokerer jo selv målet ved at heade bolden direkte hen til to modstandere midt i feltet.. Så skal der ikke meget til at det går galt..

Nu har jeg spillet mod Alek, og ja han får en del returbolde, men det er netop som han siger fordi han er så offensiv.. Han har rigtig mange med i feltet hver gang, og så er chancen for at få bolden jo større Smiley

Nogle som vi spille nogle kampe Wink ?

Retur bolde er altid heldige.. Bolden kan hoppe alle steder hen, men hopper som regel hen til en mand.. jeps, man kan frem provokere det ved at få flere mænd med op.. Men det er ikke situationen her.. Min mand triller rundt i feltet, hvor efter han så rammer ham, og den så ryger hen til ham (Selvfølgelig) .. Alt som der sker i FIFA, som ikke er med vilje, er held.. Og, i det at han prøver at score, og at den så rammer min mand, ryger hentil ham, og min målmand tror bolden rammer hen til ham, er det heldigt Smiley Jeg ved, at hvis jeg havde scoret det mål, + det selvmål jeg havde lavet, ville jeg have sagt det var heldigt .. Man kan i det mindste være realistisk Smiley
« Seneste Redigering: 23 Aug 2012, 23:04 af Thierry_Henry12 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #4511: 23 Aug 2012, 23:03 »

Rigtigt Smiley !

Men det du gør her ( Ligner det ) er at du trykker X.. Jeg vil altid mene man skal trykke firkant i sådan en situation... Så heades bolden længere væk.. Men ja det er da udtur..

Skal vi game lidt Smiley ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #4512: 23 Aug 2012, 23:04 »

Rigtigt Smiley !

Men det du gør her ( Ligner det ) er at du trykker X.. Jeg vil altid mene man skal trykke firkant i sådan en situation... Så heades bolden længere væk.. Men ja det er da udtur..

Skal vi game lidt Smiley ?

Jeg trykker altid firkant Smiley aaaaaaaaltid ..

Hm, hvor lang tid kan du spille? Vil gerne se bold Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #4513: 23 Aug 2012, 23:05 »

Så længe det skal være Opstemt

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #4514: 23 Aug 2012, 23:06 »

Så længe det skal være Opstemt

Efter Barca - Real kampen?

Sider: 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 335 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010