Luton Town
1. September 2019/2020
Så er jeg igang igen, og jeg må indrømme jeg har fået blod på tanden. Så derfor lyder min målsætning for denne sæson, mindst en pokal til Luton Town
TransfersJeg har haft gang i transferne det her vindue. Her har der været fokus på at få de overflødelige løntunge spillere ud og hentet noget talent ind. Transfers kan ses
Her. Og som i nok kan se har jeg ikke brugt mere end 50 mio af mit lønbudget, er selv lidt stolt over at holde det til et minimum.
IND: -
Ümit Bektas ungt talent. Blev lejet ud med det samme så han lige kan få nogle kampe under bæltet.
-
Valentin Raponi Denne sæsons store køb. Gav 100 mio for den 198 cm høje forsvarsspiller der sammen med Rogerio på 203 nok danner det højeste centerforsvar i hele ligaen. Har også gjort det godt de første par kampe, 2 mål i 5 kampe og en gennemsnits bedømmelse på 7.28 snakker sit klare sprog.
-
Tatu Ung venstre fløj der forhåbentligt kan kæmpe sig ind på førsteholdet i løbet af sæsonen.
-
Siguru Vignisson Luton Towns nye højre fløj, blev hentet i Celtic for 72.5 mio kr, det samme beløb som Celtic købte ham får 2 sæsoner tidligere. Ikke fordi han har været en katastrofe i Celtic har spillet begge sæsoner med en gennemsnitsbedømmel
se på over 7.20. Håber han kan tage skridtet videre i premier league.
-
Rayan Benali Teknisk stærk midtbane spiller, der er købt ind til når vi har brug for at spille mere fremadrettet på banen.
-
Ramiro Fidalgo Ung argentiner til at agere fjerdemand i det centrale forsvar. Jeg er helt tosset med sydamerikanere i forsvaret!
-
David Greaves Ung englænder, er blevet udråbt til den næste Poul Scholes, har lejet ham ud til et league 2 hold så han kan udvikle sig lidt.
-
Clement Cousin Ung venstre back der kommer til at agere reserve for Insua og Hodson på de 2 backs, måske en fremtiden mand i forsvaret.
Og så lige til sidst kommer der lige 3 handler jeg ikke selv stod for, men som var Fernando der havde stået for dem.
-
Dick Bekking Ung angriber, der nok skal få en fremtid i Luton Town
-
Joo Coel Talentfuld ung offensiv midt, har allerede fået nogle kampe og har gjort det godt. Rigtig godt køb af Fernando
-
Gianni Suarino Sidst men ikke mindt, manden blev hentet på fri transfer fra den italienske klub Bari og har allerede spillet 3 kampe og scoret 3 mål. Manden er en perfekt skarpretter og her må jeg give Fernando credit for et fænomenalt køb
Kampe og resultaterKan ses
HerSom i kan er det ikke gået helt vild godt i venskabskampen. Men det er gået fint i premier league starten, hvor der dog har været 2 rigtig frustrerende kampe
Luton - Man UdtMan City - LutonI begge kampe har mit forsvar simpelthen mistet koncentrationen og lavet dumme fejl. Noget der virkelig skal rettes op på.
Premier League ser således sådan
her ud indtil videre
I Champions League er vi kommet i den
her gruppe. En virkelig svær gruppe hvor jeg ikke tør satse på mere end en anden plads, da både Leverkusen og Inter er voldsomt stærke modstandere.
I ligacuppen skal vi spille i 3. runde mod Birmingham.
ØkonomienØkonomien ser fint ud. Brugte som jeg også skrev før kun 50 mio af mit lønbudget, resten af mine køb blev finansieret af spillersalg. Udover det ligger vores lønbudget på 6.5 mio kr om måneden.
Økonomien kan ses
her