I denne meget korte opdatering vil jeg fortælle hvem der er røget ind og ud af vores Luton-hold gennem transfer-vinduet samt andre korte nyheder.
De korte nyheder:Luton er flyttet ind på deres nye stadion og alle er spændte på at se om det kan trække fulde huse som det gamle kunne - derudover er der også blevet lagt et helt nyt græstæppe på op til sæsonstart.
Nigel Martyn har efter eget ønske også fået forlænget sin kontrakt med 2 år yderligere så han er i Luton til år 2023.
Tranfer-nyheder:Der har været nogle udskiftninger på holdet - dog er det nogle prominente navne der er røget ud, men også kommet ind.
Ud er gået:
- Manuelle Blasi - kontrakt ophævet
- Emmanuel Eboué - Kontrakt ophævet
- Fernando Navarro - Kontrakt ophævet
- Yaya Touré - Kontraktudløb
- Jason Banton - Kontraktudløb
- Mustapha Attia - Kontraktudløb
- James Vaughan - WBA for 21 millioner
- Hogan Ephraim - Nott Forest for 10 millioner
Alle disse spillere er kommet ud da de enten har været for gamle og dyre i drift eller fordi de simpelthen ikke har haft niveauet til at være i Premier League.
Ind er kommet:
- Gylfi Sigurdsson - Fra AS Monaco FC for 90 millioner
- Sven Schünemann - En regen som kom fra Inter for 26 millioner
2 klare forstærkninger efter hvad jeg føler. Da midtbanen var det svageste led på holdet var det også der hvor de fleste penge blev sat ind da den helt sikkert skulle forstærkes.
Gylfi Sigurdsson:
http://imageshack.us/photo/my-images/832/gylfisigurdsson.jpg/Sven Schünemann:
http://imageshack.us/photo/my-images/34/svenschnemann.jpg/Derudover kan jeg sige at der er blevet afvist deciderede kæmpebud på de 2 vigtigste spillere i klubben - nemlig Rogério og Jurica Covic. Bud som tilsammen ville have indbragt klubben en indtægt på omkring en ½ milliard. Buddene på Rogério har været fra Manchester United og Arsenal på hhv. 240 og 217 millioner kroner. I stedet for et salg forlængede vi kontrakten med Rogério for yderligere 2 år så han er i klubben til år 2023.
Hvad angår Jurica Covic er buddene kommet fra Inter og Liverpool. De har været på hhv. 230 og 292,5 millioner, men da jeg følte at man ikke kunne finde 2 fuldgode erstatninger for de 2 på nuværende tidspunkt blev det ikke til salg i denne omgang.
Håber i forstår
Udover denne opdatering vil der komme en ved juletid og ved sæsonafslutning - håber i synes den var ok
/Sebber1234