Fogt
|
|
Jeg er også helt vildt overrasket. Men jeg har satme fået samlet noget af en hold i fri transfer. Men det har vidst også været dyrt for økonomien. Vi har et underskud på 35 millioner. Men en oprykning gør jo lidt ved det
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
Fogt
|
|
Vi er enige om at blive i Luton ikke? Vi har lige fået et tilbud fra Roma
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Jeg er også helt vildt overrasket. Men jeg har satme fået samlet noget af en hold i fri transfer. Men det har vidst også været dyrt for økonomien. Vi har et underskud på 35 millioner. Men en oprykning gør jo lidt ved det Ingen som har været interesseret i at opkøbe Luton??
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Vi er enige om at blive i Luton ikke? Vi har lige fået et tilbud fra Roma Vi bliver ALTID i Luton!
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Ingen som har været interesseret i at opkøbe Luton??
Nej. Men mange andre klubber har været nævnt, men kun få er faktisk blevet overtaget. Mener Tranmere er blevet overtaget.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Vi bliver ALTID i Luton!
Afviste det også
|
|
|
|
|
|
|
|
mbbn
|
|
Har lige været væk et par dage, og hvor er det bare fedt at komme hjem og se en oprykning til Premier League! Rigtig godt klaret FernandoTorres9-1!
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Har du spillet sæsonen færdig? Og i så fald hvordan gik det? Sidder i Kina lige nu og de er ikke så glade for alt hvad der sker her på nettet så kan ikke se det halve af hvad I skriver Håber der er en der lige vil give mig en lille update Bare lige en hurtig en på et par få linjer
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Fantastisk med en oprykning Fernando! og rigtig fin update kunne godt lide du havde lavet en lille udtalelse fra Nigel Martyn med blir da nød til lige at kigge på spillet selv for at se hvordan det ser ud
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Virkelig godt gået. Jeg er glad for at du klarede det så flot.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Jamen, det er jeg da også. Og kan se at vi har fået lidt penge at gøre godt med til næste sæson når vi rykker op. Mener det var 195 for at blive oppe.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Jamen, det er jeg da også. Og kan se at vi har fået lidt penge at gøre godt med til næste sæson når vi rykker op. Mener det var 195 for at blive oppe.
Yup og jeg er igang med at lege med hvilket hold vi kunne få men jeg glæder mig da til og se hva den næste han finder ud af
|
|
|
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
Jeg går i gang med spillet nu ved ikke lige hvor lang tid det vil tage for at blive færdig men tror ikke det bliver mere end en 4 dage. Hvad det angår updates er jeg ret skidt til grafik og sådan noget så der er nok ikke nogen grund til at forvente det store
|
|
|
|
Manchester United just arrogant, not better
|
|
|
|
|