|
Ready123
|
|
Spillet er hentet, og jeg går i gang med at kigge. Ved ikke hvor meget der bliver spillet de næste par dage, men hver aften skulle jeg gerne spille ihvertfald  Jeg forventer heller ikke at du spiller ligeså hurtigt som mig bare at vi høre noget engang imellem  bare det ikke tager alt for lang tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mbbn
|
|
Skide godt, Ready! Endnu en god update på kort tid! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Skide godt, Ready! Endnu en god update på kort tid!  Takker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Nu ved jeg godt at sandsygligheden for godkendelse er meget lille, men prøver alligevel. Er meget ærgelig over at jeg lod jer vente så længe, og jeg kunne godt tænke mig at fuldføre en sæson, så vil høre om jeg kan få en senere sæson? Altså 13. sæson?
Forventer ikke i siger ja, da jeg ved at det var udelukkende min egen fejl at jeg blev smidt ud. Men vil gøre alt for at spille en god og rimelig hurtig sæson hvis i lukker mig ind igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Nu ved jeg godt at sandsygligheden for godkendelse er meget lille, men prøver alligevel. Er meget ærgelig over at jeg lod jer vente så længe, og jeg kunne godt tænke mig at fuldføre en sæson, så vil høre om jeg kan få en senere sæson? Altså 13. sæson?
Forventer ikke i siger ja, da jeg ved at det var udelukkende min egen fejl at jeg blev smidt ud. Men vil gøre alt for at spille en god og rimelig hurtig sæson hvis i lukker mig ind igen.
Altså jeg har intet imod at du gerne vil være med vi håber jo bare du holder hvad du lover os og ikke lader spillet ligge for længe  så for min skyld ingen alarm 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Altså jeg har intet imod at du gerne vil være med vi håber jo bare du holder hvad du lover os og ikke lader spillet ligge for længe  så for min skyld ingen alarm  Det er jeg glad for. Så må vi se hvad de andre siger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Det er jeg glad for. Så må vi se hvad de andre siger.
Skriver dig op med det samme  -nu hvor du er opsat på at spille en hel sæson forholdsvis hurtigt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Skriver dig op med det samme  -nu hvor du er opsat på at spille en hel sæson forholdsvis hurtigt! Tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Rygterne går på at Nigel Martyn har hentet en dansker til klubben. Han har deltaget i u/21 slutrunden i Danmark i år 2011 og har spillet for klubber FCK og har et år været lejet ud til Tenefife i sæsonen 12/13. Men hvem der er, vides endnu ikke
Skysports.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Jun 2011, 17:56 af FernandoTorres9-1 »
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Rygterne går på at Nigel Martyn har hentet en dansker til klubben. Han har netop deltaget i den afsluttede u/21 slutrunde i Danmark. Men hvem der er, vides endnu ikke
Skysports.
Mmmmmmmh  Mit gæt vil være Kenneth Zohore! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emil5417
|
|
Han var jo ikke med til u/21 
|
|
|
|
|
|
Arsenal<3
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Han var jo ikke med til u/21  Det har du helt ret i, tænkte ikke lige over at han mente den i virkeligheden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Det har du helt ret i, tænkte ikke lige over at han mente den i virkeligheden  sorry min fejl 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
sorry min fejl  Næææ jeg skal bare lige tænke før jeg skriver 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Så mp det vel enten være Delaney eller Zanka? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|