|
asj89
Gæst
|
|
nedern, der var ellers et sted på freaks med en der viste hvordan man kunne afslå selv om bestyrelsen havde accepteret uden din accept  Det må være gået min næse forbi.  Nå, men vi skal nok klare den. Har allerede lavet nogle indkøb. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Det må være gået min næse forbi.  Nå, men vi skal nok klare den. Har allerede lavet nogle indkøb.  Er sikker på dine managerevne har købt godt ind  ! Regner du med update i dag eller  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
|
|
Man skal bare tilbyde ham en ny kontrakt, som man så kan håbe, at han accepterer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Er sikker på dine managerevne har købt godt ind  ! Regner du med update i dag eller  ? Hehe, tak for din tillid!  Ved jeg ikke rigtigt. Vi får se. Tror det er bedst det bliver i morgen, så jeg har mere tid til at lave updaten overskuelig og indholdsrig.  Man skal bare tilbyde ham en ny kontrakt, som man så kan håbe, at han accepterer  Du må virkelig ikke spørge mig hvorfor, men det kunne jeg faktisk ikke. Den mulighed var ikke tilstede. :S Fint, men har en erstatning på plads! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Det er helt i orden! Jeg smutter alligevel i seng her om lidt, for skal op i engelsk i morgen  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skipper
Gæst
|
|
Banton kunne jo heller ikke meget andet end at løbe hurtigt og afslutte. Som en Championship klub burde man kunne finde bedre  Og når nu man har hentet ham på fri transfer og kan sælge ham for 8.5 så er det ikke skidt  det fordobler lige vores økonomi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Banton kunne jo heller ikke meget andet end at løbe hurtigt og afslutte. Som en Championship klub burde man kunne finde bedre  Og når nu man har hentet ham på fri transfer og kan sælge ham for 8.5 så er det ikke skidt  det fordobler lige vores økonomi  Ja, og har fundet en ret god afløser, hvis jeg selv skal sige det.  Kan afsløre at han er dansker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Ja, og har fundet en ret god afløser, hvis jeg selv skal sige det.  Kan afsløre at han er dansker. Hvis han er angriber og ikke er regen vil jeg nok sige at det enten er: - Nicki Bille Nielsen - Mads Junker - Nicklas Bendtner (Hvis han er gået i stå som i real life)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Hvis han er angriber og ikke er regen vil jeg nok sige at det enten er:
- Nicki Bille Nielsen - Mads Junker - Nicklas Bendtner (Hvis han er gået i stå som i real life)
Måske, måske ikke? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Måske, måske ikke?  Glæder mig til opdateringen imorgen - så får vi forhåbentlig et navn  Hvornår forventer du at den kommer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Glæder mig til opdateringen imorgen - så får vi forhåbentlig et navn  Hvornår forventer du at den kommer? I morgen eftermiddag.  Kan afsløre at vi har en dansk a-landsholdsspiller og u21-landsholdsspiller i truppen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
I morgen eftermiddag.  Kan afsløre at vi har en dansk (a)-landsholdsspiller og u21-landsholdsspiller i truppen!  Det lyder altså ikke dårligt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
I morgen eftermiddag.  Kan afsløre at vi har en dansk a-landsholdsspiller og u21-landsholdsspiller i truppen!  Bille og Falk? 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|