home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 809 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende Spil [Luton Town]
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Luton Town]  (Læst 105788 gange)
Skipper
Gæst

Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #150: 07 Jun 2011, 16:30 »

Sidste update fra min side kommer om en halv times tid...

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #151: 07 Jun 2011, 16:30 »

Glæder miiiiiig! Opstemt

Skipper
Gæst

« Svar #152: 07 Jun 2011, 17:29 »

Luton Town

Sæsonafslutning

Så fik jeg afsluttet sæsonen efter meget slid og slæb og tænders gnidsel.
Ligaen
Ligastilling
Som i kan se gik det meget over forventning. Medieprognosen var på en 23. plads, og jeg håbede bare på en plads i midten af tabellen. Men så er det jo godt at spillerne havde væsentlig mere ambition end jeg havde Grin Kampe og resultater
Men for at rykke op skulle jeg ud i slutspillet, og slutspil finalen blev mod Cardiff, og her skulle jeg love for at spillerne vidste deres sande potentiale: Resultat og Efterkamp.
Det resulterede altså i at Luton Town fra næste år skal spille Championship  Opstemt
Martyn vandt derfor årets manager i League 1. Barton var den eneste Luton spiller der kom på årets hold.
Sjov fact fra League 1. Luton er det eneste hold der regelmæssigt har haft udsolgte kampe, hele 14 af de 23 hjemmekampe har været udsolgt. Cardiff og Brentford er de eneste andre der har haft udsolgte kampe, det har de dog kun haft en enkelt af slagsen.

Økonomien
Økonomien
Økonomien ser stadig ganske fornuftigt ud. Vi har nu fået købt vores eget stadion, men af en eller anden grund, trods en fin økonomi, aflyste bestyrelsen opgraderingen af trænings faciliteterne. Men nu har jeg bedt dem om at udvide stadion grundet vores massive opbakning.

Spillerkøb
Mit sidste spillerkøb i Luton

Præstationer
Holdet Sådan så holdet ud de sidste 10 kampe, da jeg virkelig gik efter at rykke op og derfor ikke roterede så meget.
Årets spiller Ikke nogen overraskelse her, hvis man har læst de andre indlæg. Banton har været fantastisk hvilket kan ses i at han har spillet hele 42 og scoret 32 mål.
Jerel Ifil Ifil har virkelig været pengene værd, han har været den eneste solide central forsvars spiller i truppen. Han har da også nået at spille 42 kampe fra start i ligaen.
Nicky HuntHunt er nok lidt overset grundet sine stabile præstationer der dog ikke har været prangende. Men han har derimod været stabil på højre back pladsen, hvilket var vigtigt da venstre backen har været ramt af skader. Hunt har spillet absolut flest kampe fra start, hele 44 kampe fra start er det blevet til.

Vil lige slutte af med at sige, at det her nok har været et af de bedste saves jeg har spillet. Og håber at i andre får det ligeså sjovt med spillet som mig, og at vi inden længe for ført Luton til toppen af Premier League og Europa Thumbs Up

Spillet kan hentes her
« Seneste Redigering: 07 Jun 2011, 21:39 af Skipper » Logged

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #153: 07 Jun 2011, 17:35 »

Nøøj hvor er det fedt mand!! 3 gange vi rykker op, på 3 sæsoner! Det er vildt!! Opstemt Opstemt

Det er nogle flotte resultater du har lavet, det må siges! Held og lykke til den næste spiller i rækken Peace!

sebber1234
Gæst

« Svar #154: 07 Jun 2011, 17:42 »

Nøøj hvor er det fedt mand!! 3 gange vi rykker op, på 3 sæsoner! Det er vildt!! Opstemt Opstemt

Det er nogle flotte resultater du har lavet, det må siges! Held og lykke til den næste spiller i rækken Peace!

Virkelig fedt Opstemt - nu skal den næste i rækken ihvertfald have trimmet truppen og fundet bedre spillere! For tror der er meget stor forskel på de to ligaer Smiley

Kunne være fedt hvis vi rykkede op igen til Premier League Opstemt

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #155: 07 Jun 2011, 18:20 »

Kan godt lide der stadig står Vinteropdateringen! Peace ej fede resultater Smiley

asj89
Gæst

« Svar #156: 07 Jun 2011, 18:38 »

Uha, presset hviler på mine skuldre. Gør alt hvad jeg kan, men regner altså ikke med en til direkte oprykning. Wink

EDIT: Rigtig glad for du lige gav os Mutu inden jeg skulle spille, hihi.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #157: 07 Jun 2011, 18:41 »

Uha, presset hviler på mine skuldre. Gør alt hvad jeg kan, men regner altså ikke med en til direkte oprykning. Wink

Undgå nedrykning er vist det eneste vi forventer Peace!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #158: 07 Jun 2011, 18:50 »

Pfffft..... Regner da med vi om 2 sæsoner har vundet PRL!....  ticked off

ej jeg vil sige jeg er tilfreds hvis du bare holder os oppe i denne sæson  Thumbs Up

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #159: 07 Jun 2011, 18:56 »

Klasse signing Skipper og meget flot med oprykning!  Thumbs Up

Uha, presset hviler på mine skuldre.

Du skal slet ikke føle dig presset, asj89!  Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #160: 07 Jun 2011, 18:58 »

Det ser alt sammen godt ud Smiley Virkelig godt arbejde til jer der har allerede har været i gang, jeg har ikke lige været så aktiv på det sidste desværre Smiley Men jeg vil da prøve at være mere aktiv, især når det bliver min tur Smiley Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

asj89
Gæst

« Svar #161: 07 Jun 2011, 19:55 »

Nej! Southampton har budt 8,5 mio. på vores keyplayer Banton. Og bestyrelsen er så dumme at acceptere, hva fuck laver de! ticked off Sur

sebber1234
Gæst

« Svar #162: 07 Jun 2011, 20:17 »

Nej! Southampton har budt 8,5 mio. på vores keyplayer Banton. Og bestyrelsen er så dumme at acceptere, hva fuck laver de! ticked off Sur

Har vores samarbejdsklub, Arsenal, ikke et par gode angrebs-talenter?  Hævet Øjenbryn

asj89
Gæst

« Svar #163: 07 Jun 2011, 20:39 »

Har vores samarbejdsklub, Arsenal, ikke et par gode angrebs-talenter?  Hævet Øjenbryn
Moreno er lejet igen i år. Wink

EDIT: Banton er solgt, og fansene giver mig skylden. Græder
« Seneste Redigering: 07 Jun 2011, 20:47 af asj89 » Logged

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #164: 07 Jun 2011, 20:56 »

nedern, der var ellers et sted på freaks med en der viste hvordan man kunne afslå selv om bestyrelsen havde accepteret uden din accept Skuffet

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010