home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1108 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende Spil [Luton Town]
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Luton Town]  (Læst 105736 gange)
Ready123
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #120: 05 Jun 2011, 17:31 »

Glæder mig som et lille barn til den update Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #121: 05 Jun 2011, 18:13 »

Hejsa.

Blev lige hasteindkaldt ud på arbejdet, men nu skal jeg lige spise og så kommer den update i aften, lover det!

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #122: 05 Jun 2011, 23:14 »

Hejsa.

Blev lige hasteindkaldt ud på arbejdet, men nu skal jeg lige spise og så kommer den update i aften, lover det!

Det er skam helt i orden Smiley!

Skipper
Gæst

« Svar #123: 05 Jun 2011, 23:16 »

Luton Town

Ny Sæson - 3. sæson

Sæsonstart
Jeg overtager Luton Town efter en sand pragt sæson fra Lutons side. Vi vandt League 2 og blev kåret til årets manager i League 2. Nu er det så overlevelsen i League 1 der gælder. Medieprognosen er en sølle 23. plads så mine forventninger for den her sæson er at undgå nedrykning og slå os fast i League 1. Jeg syntes det var vigtigt at få styr på økonomien og på klubstrukturen, så jeg fyrede samtlige medlemmer af personalet, bortset fra assistent manageren og målmands træneren, og hentede så mine egne folk ind. Heriblandt også 2 talentspejdere, da der før ikke var nogle talentspejdere i klubben. Jeg har indført nye trænings skemaer, bedt bestyrelsen om at forbedre trænings anlægget og at købe stadion så vi kan tiltrække og udvikle bedre spillere, tiltrække flere tilskuere og få fat i nogle af de lækre sponsorpenge.

Transfer
Jeg har foretaget mig intet mindre end 11 transfers i det her vindue plus lejet en spiller, da jeg mener vi blev nødt til at forstærke os rigtig mange steder for at slå os fast i league 1.
Transfers
De her 3 spillere er nok de mest interessante køb:
Jason Banton, ung spiller uden nogen som helst kamperfaring. Men knaldhurtig og med et måløje uden lige, hvilket kan ses, da han har scoret 5 mål i 5 kampe. Er egentlig fløjspiller men jeg bruger ham som skarpretter.
Erik Tønne, igen en ung spiller, men nogle ufattelig præcise indlæg.
Paul Quinn, er hentet til at udfylde hullet på back pladserne.

Taktikken
Taktikken er der ikke noget nyt under solen, da jeg er næsten fuldstændig enig med Ready123 i hvordan vi skal spille:
Taktikken

Kampe indtil videre
Jeg annullerede nogle af de originale venskabs kampe for at tjene nogle penge på at spille mod store hold. Som i kan se var der ingen håb om at vinde, men det endte med et overskud på 10 mio i juli måned.
Der er godt nok rigtig meget rødt, men nu må vi se. Det er forsvaret der har været det store problem, men jeg håbet at anskaffelsen af Galimberti kan stabilisere forsvaret
Kampe og Resultater

Ligatabel
Ligatabel

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #124: 05 Jun 2011, 23:26 »

Det ser frækt ud skipper Smiley! Kunne du lokkes til at smide et ss af Jerel Ifil ud Smiley?

Skipper
Gæst

« Svar #125: 05 Jun 2011, 23:33 »

Jerel Ifil

Det er for resten ikke mig der bød 2,5 mio for ham. Bad bestyrelsen om at tage sig af handlen... De mente åbenbart han var så meget værd, men han har også gjort det fint Thumbs Up

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #126: 06 Jun 2011, 00:08 »

jeg fyrede samtlige medlemmer af personalet, bortset fra assistent manageren og målmands træneren, og hentede så mine egne folk ind. Heriblandt også 2 talentspejdere, da der før ikke var nogle talentspejdere i klubben. Jeg har indført nye trænings skemaer, bedt bestyrelsen om at forbedre trænings anlægget og at købe stadion

Sikke nogle omvælninger! Men klubben kommer forhåbentlig til at nyde godt af det hele  Thumbs Up

Skipper
Gæst

« Svar #127: 06 Jun 2011, 11:46 »

Kan oplyse at vi er blevet tilbudt jobbet i Middlesbrough der har skuffet fælt i Championship og er på en 17. plads, hvor mediepronossen var 2. pladsen.

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #128: 06 Jun 2011, 12:00 »

Hvordan ser økonomien egentlig ud?  Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #129: 06 Jun 2011, 12:20 »

Økonomien

Underskuddet variere lidt, men det ser fornuftigt ud Thumbs Up Er helt sikker på vi kommer ud af det her år med et overskud, og det er før vi får penge for ligaplacering og sådan.

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #130: 06 Jun 2011, 12:23 »

Ja, det ser stadig meget bæredygtigt ud  Peace

Hvornår kommer den næste update?  Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #131: 06 Jun 2011, 12:51 »

Engang i eftermiddag. Er lige gået ind i november måned, og skal jo helt hen til den 1. februar

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 06 Jun 2011, 13:28 »

Engang i eftermiddag. Er lige gået ind i november måned, og skal jo helt hen til den 1. februar

Glæder mig!  Thumbs Up

Skipper
Gæst

« Svar #133: 06 Jun 2011, 16:34 »

Ok updaten kommer først ved omkring 8 tiden, da jeg nu skal til at lave mad og jeg mangler omkring en halv måned og at skrive indlægget plus billeder etc.

sebber1234
Gæst

« Svar #134: 06 Jun 2011, 18:15 »

Det er vildt fedt det i har gang i! - hvor mange år tror i evt der går før i rykker op igen? Opstemt

Glæder mig til at læse bloggen senere!

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010