Luton Town
Vinteropdatering
Så nåde vi til den 1. Februar og dermed ny opdate fra holdet
LigaenStillingenJa ligaen er der ikke noget at sætte en finger på drengene gør et fantastisk job og køre der ud af og ligner sikre oprykkere allerede efter 30 kampe.
Meget skal gå galt hvis ikke vi skal ende som sikre oprykkere efter de 46 kampe.
Kamprogrammet siden sidste opdateSpiller præstationer - Ligaen
HerSom der kan ses har vi 2 relativt effektive angribere i
Romone Rose og
Kieran AgardHoldets præstationerVi har utrolig mange spillere som spiller rigtig godt i denne sæson hvilket også kan ses på de pæne resultater vi har præsteret indtil videre.
FA CupVi startede med en kamp mod Bury, som endte med at blive en yderst spændende kamp og tilskurene fik også noget for pengene må man sige.
Det starter rigtig godt ud for Bury som efter 19min. kommer foran 1-0 på et rigtig flot langskud.
Det resultat holdte dog ikke længe for efter 38min blev det 1-1 efter et hjørnespark som bliver sat ind i panden på Claude Gnakpa som header den ind med stor kraft.
Det gjorde lige pludselig at Bury forsvaret blev lidt vaklende og det resulterede hurtigt til et førings mål allerede 3min efter udligningen, Kieran Agard var manden bag scoringen, som holdte helt indtil pausen.
Kieran score da også sit andet mål til 1-3 inden Bury for alvor vågnede op og fik udlignet til 3-3 på et flot opspil og et straffespark efter 70min.
I det 85min lukker indskifteren Danny Crow dog kampen på straffespark som han eksakvere meget sikkert. og kampen ender 3-4 til Luton og dermed videre i tuneringen.
2. kamp i FA Cuppen var mod League 1 holdet Huddersfield som vi ender med at slå 3-1 i en meget lige kamp men hvor vi var mere skarpe end gæsterne.
3.kamp i FA cuppen og desværre den sidste for vores hold i denne omgang var mod Championship holdet Hull.
En kamp hvor vi faktisk spille mæssigt godt kunne være med men chancerne var store og vores målmand Sam Walker kunne ikke holde til flere skud efter 83min går det galt og kampen ender 0-1 Hull.
Dog sagde jeg til spillerne at de havde gjort det rigtig godt i FA. Cuppen eftersom Bestyrelsen kun forventede at vi nåde i 2. Runde.
Engelske Vans-PokalWycombe 1-0 2.Runde
Oxford 2-0 KvartfinalenPlymouth 2-3 Semifinalen SydMod Plymouth starte vi lynhurtigt med at komme bagud 3-0 efter 16min og det får mig til at blive mindre rasende i pausen og det sætter da nogle ting igang ude på banen og drengene er faktisk ved at lave et comeback af en anden verden men desværre får vi vores mål i det 89min fejlagtigt underkendt for frisspark og ryger dermed ud i den ene af de 4 semifinaler.
Som Bonus info har vi fået 2 kontrakt tilbud fra andre klubber faktisk 2 Championship hold nemlig Preston og Hull dog er begge blankt blevet afvist, Nigel Martyn har store ambitioner i Luton og vil ingen steder.
ØkonomienDer kan indtil videre ikke sættes en finger på økonomien som ser yderst tilfredsstillende ud indtil videre.