home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende Spil [Luton Town]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Luton Town]  (Læst 94669 gange)
sebber1234
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #600: 15 Aug 2011, 09:27 »

ved ikke måske Sebber kunne være interesseret? Jeg kan desværre ikke lige pt da jeg leger med Southampton i et andet videregivende
Jeg har heller ikke så meget tid - er lige begyndt i skole og er allerede blevet overhældt med lektier og afleveringer Græder Derudover har jeg også noget arbejde som skal passes.

Skal også snart på studietur så de næste måneder er jeg godt booket - desværre /:
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #601: 18 Aug 2011, 13:01 »

Jeg kan godt tage en sæson til hvis det er nødvendigt? Er lige kommet hjem fra ferie, og har 2 dage her, hvor jeg ikke skal lave noget.

EDIT:

Jeg har taget mig den frihed at hente spillet og går i gang nu med at spille Thumbs Up

EDIT IGEN:

JEg bliver desværre nødt til at stå fra Forlegen Jeg har fundet ud af jeg skal bruge hele dagen i morgen på at kigge på lejlighed, det kombineret med arbejde weekenden og studiestart mandag kan jeg simpelthen ikke overskue det.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2011, 13:35 af Skipper » Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #602: 18 Aug 2011, 13:44 »

Det går da nok. vi har ikke travlt Skipper. Hvis du begynder midt i næste uge eller sådan er det også okay Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Skipper
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #603: 18 Aug 2011, 16:07 »

Tror ikke rigtig jeg får tid i næste uge, da det er min rus uge på universitetet. Og i følge planen skal jeg noget fra 10 til 9 hver dag, plus at jeg også skal rejse frem og tilbage da jeg ikke har nogen lejlighed endnu, og hvis jeg får en lejlighed skal jeg jo flytte Tunge Så kan være at jeg først bliver aktuel om 2 måske 3 uger.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #604: 18 Aug 2011, 16:08 »

Er desværre i gang med Huddersfield. Så kan heller ikke. Skuffet
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #605: 18 Aug 2011, 19:48 »

Vi må vel bare lade spillet ligge lidt også vente til der er en der har tid.
Logged

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #606: 20 Aug 2011, 16:08 »

Jag kan godt tage spillet, downloader det i aften og kigger på det Opstemt
Logged

...

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #607: 20 Aug 2011, 16:17 »

Jag kan godt tage spillet, downloader det i aften og kigger på det Opstemt
Lækkert! ser frem til det Smiley
Logged

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #608: 20 Aug 2011, 22:51 »

Spillet er downloadede, så er igang med at kigge på nye spillere... Så glæd jer drenge Smiley
Logged

...

mbbn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #609: 23 Aug 2011, 21:22 »

Noget nyt Mallu?  Smiley
Logged


Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #610: 25 Aug 2011, 10:10 »

Er desværre nødt til at melde fra... Skuffet
Min computerlader er defekt og der går 4  uger før jeg får en ny, så?
Er ked af at meddele det, men vil gerne spille når jeg får en ny:)

-Maluu2204
Logged

...

Skipper
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #611: 25 Aug 2011, 11:42 »

Jeg er klar til en omgang mere fra på mandag af, da det meste rus-uge ræs har lagt sig der og jeg først starter undervisning torsdag har jeg lige et par dage der. men først fra på mandag af Thumbs Up
Logged

mbbn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #612: 26 Aug 2011, 18:35 »

Stærkt Skipper!  Thumbs Up
Logged


Skipper
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #613: 30 Aug 2011, 23:36 »



Luton Town

1. September 2019/2020


Så er jeg igang igen, og jeg må indrømme jeg har fået blod på tanden. Så derfor lyder min målsætning for denne sæson, mindst en pokal til Luton Town Thumbs Up

Transfers
Jeg har haft gang i transferne det her vindue. Her har der været fokus på at få de overflødelige løntunge spillere ud og hentet noget talent ind. Transfers kan ses Her. Og som i nok kan se har jeg ikke brugt mere end 50 mio af mit lønbudget, er selv lidt stolt over at holde det til et minimum.

IND:

 - Ümit Bektas ungt talent. Blev lejet ud med det samme så han lige kan få nogle kampe under bæltet.

 - Valentin Raponi Denne sæsons store køb. Gav 100 mio for den 198 cm høje forsvarsspiller der sammen med Rogerio på 203 nok danner det højeste centerforsvar i hele ligaen. Har også gjort det godt de første par kampe, 2 mål i 5 kampe og en gennemsnits bedømmelse på 7.28 snakker sit klare sprog.

 - Tatu Ung venstre fløj der forhåbentligt kan kæmpe sig ind på førsteholdet i løbet af sæsonen.

 - Siguru Vignisson Luton Towns nye højre fløj, blev hentet i Celtic for 72.5 mio kr, det samme beløb som Celtic købte ham får 2 sæsoner tidligere. Ikke fordi han har været en katastrofe i Celtic har spillet begge sæsoner med en gennemsnitsbedømmel se på over 7.20. Håber han kan tage skridtet videre i premier league.

 - Rayan Benali Teknisk stærk midtbane spiller, der er købt ind til når vi har brug for at spille mere fremadrettet på banen.

 - Ramiro Fidalgo Ung argentiner til at agere fjerdemand i det centrale forsvar. Jeg er helt tosset med sydamerikanere i forsvaret!

 - David Greaves Ung englænder, er blevet udråbt til den næste Poul Scholes, har lejet ham ud til et league 2 hold så han kan udvikle sig lidt.

 - Clement Cousin Ung venstre back der kommer til at agere reserve for Insua og Hodson på de 2 backs, måske en fremtiden mand i forsvaret.

Og så lige til sidst kommer der lige 3 handler jeg ikke selv stod for, men som var Fernando der havde stået for dem.

 - Dick Bekking Ung angriber, der nok skal få en fremtid i Luton Town

 - Joo Coel Talentfuld ung offensiv midt, har allerede fået nogle kampe og har gjort det godt. Rigtig godt køb af Fernando Thumbs Up

 - Gianni Suarino Sidst men ikke mindt, manden blev hentet på fri transfer fra den italienske klub Bari og har allerede spillet 3 kampe og scoret 3 mål. Manden er en perfekt skarpretter og her må jeg give Fernando credit for et fænomenalt køb Thumbs Up

Kampe og resultater

Kan ses Her

Som i kan er det ikke gået helt vild godt i venskabskampen. Men det er gået fint i premier league starten, hvor der dog har været 2 rigtig frustrerende kampe
Luton - Man Udt
Man City - Luton
I begge kampe har mit forsvar simpelthen mistet koncentrationen og lavet dumme fejl. Noget der virkelig skal rettes op på.
Premier League ser således sådan her ud indtil videre

I Champions League er vi kommet i den her gruppe. En virkelig svær gruppe hvor jeg ikke tør satse på mere end en anden plads, da både Leverkusen og Inter er voldsomt stærke modstandere.

I ligacuppen skal vi spille i 3. runde mod Birmingham.

Økonomien
Økonomien ser fint ud. Brugte som jeg også skrev før kun 50 mio af mit lønbudget, resten af mine køb blev finansieret af spillersalg. Udover det ligger vores lønbudget på 6.5 mio kr om måneden.
Økonomien kan ses her
« Seneste Redigering: 30 Aug 2011, 23:48 af Skipper » Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #614: 02 Sep 2011, 22:59 »

Næste update kommer i morgen(lørdag) aften
Logged

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010