|
Thore
|
|
Nu må Viggo da snart ryge! det kan sku ikk blive ved det her 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Nu må Viggo da snart ryge! det kan sku ikk blive ved det her  Ja det er fuldstændig grotesk hvis bestyrelsen ikke handler allerede i morgen og smider ham på porten. Men de har sikkert ikke engang en erstatning klar...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CaptainKicker
|
|
Det blev ikke en træner fyring, men Viggo Jensen er stoppet i Silkeborg IF, har de lige sagt i Radio Silkeborg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Han er fyret yeps
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CaptainKicker
|
|
Ja han blev fyret, Radio Silkeborg sagde vidst noget forkert, de sagde han selv var stoppet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Det var da på tide at Silkeborgs bestyrelse indså at Viggo ikke kunne give mere til holdet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Ja, man fatter slet slet ikke at de forlængede hans kontrakt midt i krisen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Nej.. Det var så latterligt at bestyrelsen forlængede kontrakten... Også på det tidspunkt hvor det heller ikke så godt ud for Viggo og hans trup  Men endelig røg han ud, og jeg glæder mig meget på alle Silkeborg supporternes vegne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Ja, man fatter slet slet ikke at de forlængede hans kontrakt midt i krisen
Det var en taktisk manøvre er jeg helt sikker på. Dels for at vise truppen og omverdenen, at man troede på Viggo. Effekten udeblev desværre bare. Men hvad mere vigtig var, at de ændrede hans kontrakt til en funtionær kontrakt lidt lig den Troels Bech har i Esbjerg. Hvilket også gør, at han ikke har så lang opsigelse formodentligt. Desværre har de jo så bare udpeget Peder Knudsen som cheftræner og jeg tvivler på at han har evnerne til det. Men det får han jo mulighed for at bevise nu...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morten81
|
|
hmm skeptisk. han er da manden med skylden for at viking rykker ned og med den trup de har så er det en skandale!
Husker i øvrigt træningen blev afbrudt af sportsdirektøren fordi niveauet var for lavt?!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Så var det da også på tide, Peder Knudsen kan lige se hvad han kan få ud af truppen her de sidste kampe, og hvis det ikk er blevet bedere kan vi få en ny...
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Ingen svensk eller norsk træner til SIF! Det nægter jeg!
Man kan simpelthen ikke forstå hvad de siger i interviewene!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morten81
|
|
:' Ingen svensk eller norsk træner til SIF! Det nægter jeg!
Man kan simpelthen ikke forstå hvad de siger i interviewene!
( Haha. Ja det bliver nok derfor der ikke kommer svensk eller norsk til sif! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|