home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 436 437 [438] 439 440 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1200560 gange)
KIKA92
Lilleputspiller
*

Sv: FIFA tråden
« Svar #6555: 24 Okt 2011, 04:17 »

Hvordan uploader man et mål til nettet? Da jeg prøvede at gøre det (trekant), kunne jeg kun gemme det i gyldne øjeblikke eller noget.

Du går ud til menuen også til Mit FIFA 12 -> Gyldne Øjeblikke .. og derfra ka du uploade den.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6556: 24 Okt 2011, 15:09 »

Undskyld mine kære brokkende venner, men hold kæft hvor jeg elsker FIFA. Jeg har rigtig svært ved at spendere min 'fritid' som egentlig er læsetid mens sønnen er i dagpleje, til at være sammen med kæresten, gøre rent, læse lektier eller andet fornuftigt. Så kan det godt være at mine medspillere ikke tager løb i dybden, at det er pisse svært at takle, at transfermarkedet er voldsomt urealistisk, men jeg synes stadig det er mega fedt at spille FIFA og bruger alt for mange timer på at spille med min Virtual Pro. Ikke så meget for at træne ham, men i stedet at føre min klub til overraskelsessejre, føre min VP til storklubber og lave de gode afleveringer, flotte mål og perfekt timede taklinger. Så kan vi brokke os nok så meget om de 'fejl' der er i spillet, men det forhindrer ikke at jeg spiller det i 5 timer i træk hvis kæresten og ungen er ude af døren i 5 timer i træk og elsker hvert sekund af det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Enzo
Manager

« Svar #6557: 24 Okt 2011, 15:23 »

Undskyld mine kære brokkende venner, men hold kæft hvor jeg elsker FIFA. Jeg har rigtig svært ved at spendere min 'fritid' som egentlig er læsetid mens sønnen er i dagpleje, til at være sammen med kæresten, gøre rent, læse lektier eller andet fornuftigt. Så kan det godt være at mine medspillere ikke tager løb i dybden, at det er pisse svært at takle, at transfermarkedet er voldsomt urealistisk, men jeg synes stadig det er mega fedt at spille FIFA og bruger alt for mange timer på at spille med min Virtual Pro. Ikke så meget for at træne ham, men i stedet at føre min klub til overraskelsessejre, føre min VP til storklubber og lave de gode afleveringer, flotte mål og perfekt timede taklinger. Så kan vi brokke os nok så meget om de 'fejl' der er i spillet, men det forhindrer ikke at jeg spiller det i 5 timer i træk hvis kæresten og ungen er ude af døren i 5 timer i træk og elsker hvert sekund af det.

Hvad spiller du med din VP? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #6558: 24 Okt 2011, 16:13 »

That's the way to go man! Smiley

Hala Madrid!

a-fonne
Ynglingespiller

« Svar #6559: 24 Okt 2011, 17:43 »

Vil gerne fortælle lidt om mit Arsenal save!

Jeg har godt nok kun spillet 1 kamp i ligaen, men vil gerne fortælle lidt alligevel. Sidste sæson vandt jeg med 8 point ned til City, men det var så også det eneste jeg vandt. Jeg var i finalen i Carling cuppen og Fa cuppen, men tabte begge to.

Første sæson startede med at jeg bød på Mario Götze, fordi jeg synes holdet manglede en ordentlig playmaker, og så kan jeg også rigtig godt lide at spille med ham. Jeg hentede også nogen unge, Bruno Uvini (CB), god ung spiller som har stort potientale.
Jonathan Williams (COM) er også blevet hentet på grund af potientale og spiller i cuppene. Den sidste spiller jeg hentede den sæson var Lacazette (ANG), som også har stort potientale.

Til den nye sæson kom stenrige City og smed et bud på Jack Wilshere, 86 Mio, og så kunne jeg ikke sige nej.
Jeg hentede en afløser på hans plads i João Moutinho, som spiller super godt, har fantastisk teknik og godt øje for spillet, og så kan han løbe solen sort.
Jeg hentede også Thiago Silva, som vist ikke behøver at blive fortalt om.
Så hentede jeg også Doumbia, super angriber som kan det hele, egentlig en skam at købe ham, og så ikke spille fast med ham, men manglede en ordentlig backup for Van Persie
Sidst, men ikke mindst hentede jeg Criscito, super venstre back.

Mit Hold:
Målmand: Szczęsny, 81
Højre Back: Sagna, 83
Højre Midterforsvar: Thiago Silva, 89
Venstre Midterforsvar: Vermaelen, 85
Venstre Back: Criscito, 86
Højre Midt: Song, 82
Venstre Midt: João Moutinho, 86
Højre Wing: Walcott, 83
Offensiv Midt: Götze, 86
Venstre Wing: Gervinho. 85
Angriber: Van Persie, 86

Bænk.
Målmand: Fabianski, 79
Midterforsvar, Mertesacker, 82
Defensiv Midt: Frimpong, 73
Midt: Ramsey, 78
Højre Midt: Oxlade-Chamberlain, 72
Venstre Wing: Miyaichi, 73
Angriber: Doumbia, 84

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6560: 24 Okt 2011, 21:10 »

Hvad spiller du med din VP? Smiley

Jeg har sat ham som CAM så spillede 10'er i FCM (lidt for fremskudt en rolle til mig) og spiller så RAM i Nott Forest som er en lidt mere uvant plads.

a-fonne: Der er en blog-light tråd til at fortælle om sit fifa spil Smiley

PS: Fed feature der er lagt i FIFA som jeg ikke har lagt mærke til endnu: If you're playing #FIFA12 tonight make sure you get the ball to @WayneRooney as the commentators might just mention his birthday!
« Seneste Redigering: 24 Okt 2011, 21:19 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #6561: 24 Okt 2011, 22:02 »

Hvor er det fedt skrevet Thumbs Up Thumbs Up .. Har det på samme måde, elsker virkelig at game flere timer i træk og leve mit helt ind i spillet..

Har nu prøvet et par kampe med fifa 12 og synes sgu det er et godt spil.. Virker mere realistisk end fifa 11, som jeg dog må nøjes med lidt endnu.. Spillede faktisk ganske fint set i forhold til at jeg ikke har prøvet det mere, mend er langt fra så god til det som jeg var til 11'ern hvor jeg ( hvis jeg selv skal sige det)var ret sublim Opstemt.. men det kommer måske, hvem ved Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #6562: 25 Okt 2011, 19:51 »

Heeej!

Jeg fik skaffet mig FIFA i dag og spiller på professionel i karrie-delen med Liverpool. Har købt nogle gode engelske talenter, og solgt Jones og Aurolio. Men nok om det.

Hvordan dækker i op? Synes kommer nemt i fløjen ved mig især ovre ved Enrique

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6563: 27 Okt 2011, 17:53 »

Hold da op! Hvis i søger på Nicolai Boilesen siger den, at han har 86 i potentiale!  Shockeret
http://www.fifafanatic.com/fifa-12-best-young-players/

First Name   Last Name   Shirt Name   Position   Club   Nationality   Age   Overall   Potential   Growth
Nicolai   Boilesen       Boilesen     LB            Ajax   Denmark   19   69                86   17

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #6564: 27 Okt 2011, 18:17 »

Hold da op! Hvis i søger på Nicolai Boilesen siger den, at han har 86 i potentiale!  Shockeret
http://www.fifafanatic.com/fifa-12-best-young-players/

First Name   Last Name   Shirt Name   Position   Club   Nationality   Age   Overall   Potential   Growth
Nicolai   Boilesen       Boilesen     LB            Ajax   Denmark   19   69                86   17
og Frederik Sørensen får 88 Opstemt

FMFreaks inside you.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6565: 27 Okt 2011, 18:30 »

Hold da kæft!! Opstemt Shockeret

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Barca Ralle
Lilleputspiller
*

« Svar #6566: 27 Okt 2011, 21:20 »

Holdkæft jeg hader dem der bare spiller bolden rundt i forsvaret når de kommer hurtigt foran, bare fordi de ved at de ikke er bedst!!!  ticked off Har lige tabt 1-0 på det  ticked off

Barcelona: Més que un club!

Liverpool: You'll never walk alone!

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6567: 28 Okt 2011, 15:01 »

Halvvejs gennem 3. sæson i FCK,  hvor jeg er manager, er Claudemir virkelig gået forrest, når nu Dame N'doye ikke gider lave mål, vil Claudemir da gerne og har lavet 21 mål i efter 23. runde.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 15:12 af baloo38 » Logged

Tidligere: Baloo38

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6568: 28 Okt 2011, 15:03 »

Halvvejs gennem 3. sæson i FCK som manager er Claudemir virkelig gået forrest når nu Dame N'doye ikke gider lave mål vil Claudemir da gerne og har lavet 21 mål i efter 23. runde
Det ville være lettere at forstå, hvis du satte komma og punktum. Fatter ikke ret meget af det du lige skrev.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6569: 28 Okt 2011, 15:12 »

Det ville være lettere at forstå, hvis du satte komma og punktum. Fatter ikke ret meget af det du lige skrev.

så skulle den vist være rettet til

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 436 437 [438] 439 440 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010