home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  1 Bruger, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 387 388 [389] 390 391 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1216422 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #5820: 21 Sep 2011, 15:43 »

Ak ja... FIFA 99 hvor må man på PC kunne trykke Q og dermed sendte en tackling afsted i skridt-højde  Græder

Nostalgi nostalgi! Der var det også muligt at flæske keeperen - med et rødt kort til følge crazy

Kan huske at jeg 8 år gammel (ja, det er længe siden!) fik meget tid til at gå med at se hvor hurtigt jeg kunne få smidt 5 mand ud, for så tabte man kampen på diskvalifikation  crazy

Det kan jeg også huske, da man var ung og 6 år Wink

Meget sjovt brugte Q til ALT, både marksspillere og målmænd Wink

Tidligere: Baloo38

PhilipFlink
Manager

« Svar #5821: 21 Sep 2011, 15:44 »

Ak ja... FIFA 99 hvor må man på PC kunne trykke Q og dermed sendte en tackling afsted i skridt-højde  Græder

Nostalgi nostalgi! Der var det også muligt at flæske keeperen - med et rødt kort til følge crazy

Kan huske at jeg 8 år gammel (ja, det er længe siden!) fik meget tid til at gå med at se hvor hurtigt jeg kunne få smidt 5 mand ud, for så tabte man kampen på diskvalifikation  crazy

Haha, sådan en tackling i skridt højde var der også i TIF Opstemt - Men her var det bare med begge ben man sprang ind i manden Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #5822: 21 Sep 2011, 17:29 »

Har et markant problem crazy

Når jeg vil logge ind på playstation network siger min playstation følgende " Der er timeout på forbindelsen til playstation network"

Hvorefter den går ud af log ind siden.. Er der nogle der ved hva man skal gøre for at afhjælpe det problem  Skuffet ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #5823: 21 Sep 2011, 18:46 »

Har et markant problem crazy

Når jeg vil logge ind på playstation network siger min playstation følgende " Der er timeout på forbindelsen til playstation network"

Hvorefter den går ud af log ind siden.. Er der nogle der ved hva man skal gøre for at afhjælpe det problem  Skuffet ?

tror egentlig bare PS er nede PT .. er dog overhoved ikke sikker Smiley var det for noget tid siden Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5824: 21 Sep 2011, 18:58 »

Haha, ja det kan jeg også huske Opstemt Det var også smart hvis man fik en mand udvist og så kom stort bagud, så gjaldt det om at få 5 udvist, så man kun tabte 3-0 Opstemt

Nu fik jeg lige lyst til at spille det første FIFA, men det ligger hjemme ved mine forældre på loftet Skuffet

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #5825: 21 Sep 2011, 19:41 »

30. sep.

Tak Smiley

@Plutonium
Ja det er egentlig rigtigt.. Det havde jeg faktisk overhovedet ikke tænkt på :S Smiley

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #5826: 21 Sep 2011, 19:58 »

Efter Fifa98 er Fifa94 selvfølgelig det bedste spil i serien. Hold nu fast, hvor har jeg haft gode tider med at løbe fra dommeren efter en svinsk tackling af 'Kim Voldfort'!
<a href="http://www.youtube.com/v/7w1crw8MCEc?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/7w1crw8MCEc?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
« Seneste Redigering: 21 Sep 2011, 19:59 af Njaourinho » Logged

SørenA
Gæst

« Svar #5827: 21 Sep 2011, 20:00 »

Jeg mener bestemt også det kommer den 29 i Danmark!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5828: 22 Sep 2011, 10:06 »

Efter Fifa98 er Fifa94 selvfølgelig det bedste spil i serien. Hold nu fast, hvor har jeg haft gode tider med at løbe fra dommeren efter en svinsk tackling af 'Kim Voldfort'!

Haha, åh ja, jeg havde helt glemt at man kunne løbe fra dommeren Grin

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5829: 22 Sep 2011, 10:21 »

Jeg mener bestemt også det kommer den 29 i Danmark!

Det er lidt pudsigt at man på f.eks. coolshop siger at release datoen er 29. september, for alle internationale steder står der at release dagen er 27. september i USA og 30. september i Europa. Men der lader til at være konsensus om at den kommer ud den 29., se bare her:

Onsdag den 28. september afholder AaB FIFA 12 event på Energi Nord Arena med konkurrencer og deltagelse af AaB’s spillere.

Således vil eventen om aftenen den 28. september løbe frem til midnat, hvor det nye FIFA 12 AaB Club Edition fodboldspil til Xbox 360 og Playstation 3 fra midnat vil være til salg.

PhilipFlink
Manager

« Svar #5830: 22 Sep 2011, 12:59 »

USA får det også nogen dage før os...............

bøvle
Manager

« Svar #5831: 22 Sep 2011, 13:25 »

Det er lidt pudsigt at man på f.eks. coolshop siger at release datoen er 29. september, for alle internationale steder står der at release dagen er 27. september i USA og 30. september i Europa. Men der lader til at være konsensus om at den kommer ud den 29., se bare her:

Onsdag den 28. september afholder AaB FIFA 12 event på Energi Nord Arena med konkurrencer og deltagelse af AaB’s spillere.

Således vil eventen om aftenen den 28. september løbe frem til midnat, hvor det nye FIFA 12 AaB Club Edition fodboldspil til Xbox 360 og Playstation 3 fra midnat vil være til salg.

Kan vel også ha noget at gøre med, at hvis man forudbestiller spillet, vil man modtage det dagen før den officielle release date ? Det vil jo sige, at når spillet udkommer den 30, så kan man reelt sidde med det i hånden den 29 Smiley
og eftersom Aab har deres "egen udgave" af spillet, så ku jeg forestille mig, at de gerne må sælge/frigive denne version den 29, altså så snart klokken slår 00.00, hvilket også muliggør aat man kan holde FIFA-aften den 28, så længe man ikke spiller selve spillet før klokken har passeret midnat Smiley

zidan99
Førsteholdsspiller

« Svar #5832: 22 Sep 2011, 14:38 »

Jubii så er Fifa 12 Creation centre kommet online ....

EDIT
og her er der et direkte link:
http://www.ea.com/uk/football/creation-centre
« Seneste Redigering: 22 Sep 2011, 14:56 af zidan99 » Logged

Swizz CataR
Manager

« Svar #5833: 22 Sep 2011, 14:46 »

Normalt sender udbyderne vel spillet dagen inden release, sådan at det er ejerne i hænde på selve releasedagen. Der er jo en grund til navnet, release.. Umiddelbart vil jeg ikke mene det er lovligt, at fx Coolshop sender deres spil ud, så de er ejerne i hænde før spillet officielt er frigivet.. Dette er dog noget de tidligere har set stort på hos netop Coolshop, så det er jo muligt, at de bevist vil sende Fifa ud før de reelt set må..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5834: 22 Sep 2011, 14:48 »

Kan vel også ha noget at gøre med, at hvis man forudbestiller spillet, vil man modtage det dagen før den officielle release date ? Det vil jo sige, at når spillet udkommer den 30, så kan man reelt sidde med det i hånden den 29 Smiley
og eftersom Aab har deres "egen udgave" af spillet, så ku jeg forestille mig, at de gerne må sælge/frigive denne version den 29, altså så snart klokken slår 00.00, hvilket også muliggør aat man kan holde FIFA-aften den 28, så længe man ikke spiller selve spillet før klokken har passeret midnat Smiley

Ja, det er da vel en forklaring at man kan have spillet dagen før release dagen, at man siger at den kommer ud dagen før...  crazy

Swiss: Netop, iflg. Coolshop er release dagen jo 29. september og de skriver at de sender ud dagen før, så man har det på release dagen - altså 29. september. Selvom release dagen vel i bund og grund er 30. september.

Sider: 1 ... 387 388 [389] 390 391 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010