home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 386 387 [388] 389 390 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1216702 gange)
Risom
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #5805: 21 Sep 2011, 08:38 »

Okay, tak Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

PhilipFlink
Manager

« Svar #5806: 21 Sep 2011, 14:47 »

http://www.youtube.com/v/2GDJWBgo7zE

Jeg er faktisk lidt "bange" for det nye FIFA..... Synes der er mange fejl ligesom denne med i spillet iige PT .. Godt det er en Demo.. Og lad os håbe det ikke bliver sådan i det rigtige spil!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5807: 21 Sep 2011, 15:01 »

Kan man ikke! :-)

Hvorfor ikke? Altså, nu har jeg godt nok XboX, men jeg har downloadet demoen til min usb, så jeg kan da umiddelbart ikke se hvorfor den ikke skal kunne puttes i en anden xbox og spilles derfra. Kan man ikke det samme på PS?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5808: 21 Sep 2011, 15:04 »

http://www.youtube.com/v/2GDJWBgo7zE

Jeg er faktisk lidt "bange" for det nye FIFA..... Synes der er mange fejl ligesom denne med i spillet iige PT .. Godt det er en Demo.. Og lad os håbe det ikke bliver sådan i det rigtige spil!

Hvem siger at det er en fejl? Jeg har da længe gået og håbet på at FIFA ville implementere tvivlsomme og direkte forkerte dommerkendelser, så spillet også får en tweak af realisme den vej fra, og dette (sammen med det straffespark som ikke var i feltet som der blev linket til tidligere) tyder da lidt på at EA har smidt nogle 'forkerte' dommerkendelser ind. Jeg synes personligt at det er fedt at man kan sidde og bitche af dommeren og se en replay hvor han tager fejl, i forhold til hvis han altid har ret. Jeg har da også flere gange hevet replays frem ved forskellige offsidekendelser jeg ikke var enige i, men her har linjevogteren altid været spot on. Det kunne da være nice hvis der også var en lille smule fejlkendelser på denne front Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #5809: 21 Sep 2011, 15:23 »

Hvem siger at det er en fejl? Jeg har da længe gået og håbet på at FIFA ville implementere tvivlsomme og direkte forkerte dommerkendelser, så spillet også får en tweak af realisme den vej fra, og dette (sammen med det straffespark som ikke var i feltet som der blev linket til tidligere) tyder da lidt på at EA har smidt nogle 'forkerte' dommerkendelser ind. Jeg synes personligt at det er fedt at man kan sidde og bitche af dommeren og se en replay hvor han tager fejl, i forhold til hvis han altid har ret. Jeg har da også flere gange hevet replays frem ved forskellige offsidekendelser jeg ikke var enige i, men her har linjevogteren altid været spot on. Det kunne da være nice hvis der også var en lille smule fejlkendelser på denne front Smiley

Det kan jo godt være spillet bliver mere realistisk af at dommeren laver fejl.. Men sådan noget "gør" / må EA jo ikke.. Det er jo det samme som at sige de er dårlige.. (Det er menneskeligt at fejl bla bla - I know) .. Sådan noget .. Og Offside skal de lave ordentligt (ikke for min skyld), men for at være med FIFA .. De laver jo heller ikke romerlys på tribunerne, selvom folk gør det.. Fordi det er ulovligt Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #5810: 21 Sep 2011, 15:26 »

Ligesom at de heller ikke lave en knap hvor man kan filme, selvom spillerne gør det Opstemt

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #5811: 21 Sep 2011, 15:30 »

hvornår er det egentlig at fifa 12 udkommer? Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5812: 21 Sep 2011, 15:32 »

Det kan jo godt være spillet bliver mere realistisk af at dommeren laver fejl.. Men sådan noget "gør" / må EA jo ikke.. Det er jo det samme som at sige de er dårlige.. (Det er menneskeligt at fejl bla bla - I know) .. Sådan noget .. Og Offside skal de lave ordentligt (ikke for min skyld), men for at være med FIFA .. De laver jo heller ikke romerlys på tribunerne, selvom folk gør det.. Fordi det er ulovligt Smiley

Det ved jeg nu ikke - Det er ikke ulovligt at lave fejlkendelser, og siden de ikke bruger rigtige navne på dommerne, kan jeg ikke se et problem. Hvis de nu f.eks. havde Phil Dowd med, kunne vi jo konsekvent sidde og se fejldom efter fejldom, men deres 'anonymitet' i at de er fiktive gør vel at man sagtens kan gøre dem 'menneskelige'. Herunder burde både dommerkendelser og linjedommerkendelse r altså have en vis fejlmargin som man ser i det virkelig liv.

Der har i øvrigt engang været en knap hvor man kunne filme mener jeg, det er bare mange, mange år siden (før nogle af jer blev født Tunge). Det var bare sygt svært at mestre til perfektion Opstemt

30. sep.

plutonium
Manager

« Svar #5813: 21 Sep 2011, 15:33 »

xanor: den er ret nem at google Tunge

30. september

Skriv 'FIFA 12 Release Date', og så får du svaret WAY hurtigere end ved at skrive herinde for anden gang crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #5814: 21 Sep 2011, 15:33 »

Iflg. Blockbuster er det den 29/9.

PhilipFlink
Manager

« Svar #5815: 21 Sep 2011, 15:34 »

Der har i øvrigt engang været en knap hvor man kunne filme mener jeg, det er bare mange, mange år siden (før nogle af jer blev født Tunge). Det var bare sygt svært at mestre til perfektion Opstemt

Der var sådan en knap i "This is Football 2006" eller sådan noget Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5816: 21 Sep 2011, 15:36 »

Det spil har jeg aldrig hørt om eller prøvet Tunge

PhilipFlink
Manager

« Svar #5817: 21 Sep 2011, 15:40 »

Det spil har jeg aldrig hørt om eller prøvet Tunge

haha, det var ellers cool nok.. Du kunne dive, og du kunne nakke keeperen Opstemt goood times Opstemt

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #5818: 21 Sep 2011, 15:41 »

Det spil kan jeg huske, det var svært at time rigtigt

Tidligere: Baloo38

plutonium
Manager

« Svar #5819: 21 Sep 2011, 15:42 »

haha, det var ellers cool nok.. Du kunne dive, og du kunne nakke keeperen Opstemt goood times Opstemt

Ak ja... FIFA 99 hvor må man på PC kunne trykke Q og dermed sendte en tackling afsted i skridt-højde  Græder

Nostalgi nostalgi! Der var det også muligt at flæske keeperen - med et rødt kort til følge crazy

Kan huske at jeg 8 år gammel (ja, det er længe siden!) fik meget tid til at gå med at se hvor hurtigt jeg kunne få smidt 5 mand ud, for så tabte man kampen på diskvalifikation  crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 386 387 [388] 389 390 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010