home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:36 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 17:02:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 333 334 [335] 336 337 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1309250 gange)
Szczesny
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #5010: 04 Apr 2011, 17:45 »

Godt mål  Thumbs Up

Tak Smiley Stinker til at sparke frispark, så rart når kombinationerne lykkes

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #5011: 04 Apr 2011, 17:47 »

Er der mange herinde, som bruger højre analog stick når de modtager bolden? Smiley

Manchester United

Szczesny
Manager

« Svar #5012: 04 Apr 2011, 17:55 »

Er der mange herinde, som bruger højre analog stick når de modtager bolden? Smiley

Jeg gør det sjældent, da jeg føler at tæmningen/trækket ofte bliver for lang/t. Det, eller også til den forkerte side. Synes de fleste spillere er håbløse lige på det punkt

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #5013: 04 Apr 2011, 17:59 »

Jeg gør det sjældent, da jeg føler at tæmningen/trækket ofte bliver for lang/t. Det, eller også til den forkerte side. Synes de fleste spillere er håbløse lige på det punkt

Okay - jeg er glad for, at det ikke kun er mig trækket bliver for langt for Smiley

Manchester United

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #5014: 05 Apr 2011, 17:14 »

Jeg kan ikke komme ind i FIFA.. Når jeg har valgt sprog og trykket på startknappen, så får jeg en besked der siger: 'Det lykkedes ikke at indlæse.' Nogen der har prøvet noget lignende?

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

verdenskrig
Manager

« Svar #5015: 05 Apr 2011, 18:12 »

Glæder mig til der engang kommer et fifa hvor dem der har lavet spillet, faktisk har fattet at fodbold er en kontaktsport, og at der ikke skal dømmes frispark hver gang man snitter en modstander.. Ej heller skal gives frispark når man piller bolden fra ham, eller giver ham et skulderskub..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #5016: 05 Apr 2011, 18:14 »

Glæder mig til der engang kommer et fifa hvor dem der har lavet spillet, faktisk har fattet at fodbold er en kontaktsport, og at der ikke skal dømmes frispark hver gang man snitter en modstander.. Ej heller skal gives frispark når man piller bolden fra ham, eller giver ham et skulderskub..

+1  Thumbs Up

Supra Societatem Nemo

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #5017: 05 Apr 2011, 18:51 »

Enig. Desuden glæder jeg mig til den dag hvor EA udgiver et FIFA, hvor dommeren ikke render rundt med hovedet oppe i (...). Dommerne er helt til grin i FIFA11. Nogle gange kan man halalslagte en modstander og få en henstilling. Så får man senere et gult kort for at snitte en modstander. Der er absolut ingen linje i det, som dommeren foretager sig.

verdenskrig
Manager

« Svar #5018: 05 Apr 2011, 19:11 »

Præcis... Hvis man for eksempel kommer alene igennem med keeperen og han flækker en udenfor feltet får han aaaaaaaaaltid maks gult.. Hvordan fanden kan det gå til Huh Det er så basal en regel at sidste mand skal have rødt, og mon ikke det samme bør gælde for målmanden..

Derudover kunne det være rart hvis de havde lavet Real Madrid bare lidt realistiske.. For som det ser ud i fifa 11 er Real Madrid simpelthen fra en anden planet.. Om jeg så parkerer en bus inde for målet spadserer ronaldo og co altid lige igennem Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Szczesny
Manager

« Svar #5019: 06 Apr 2011, 01:44 »

Præcis... Hvis man for eksempel kommer alene igennem med keeperen og han flækker en udenfor feltet får han aaaaaaaaaltid maks gult.. Hvordan fanden kan det gå til Huh Det er så basal en regel at sidste mand skal have rødt, og mon ikke det samme bør gælde for målmanden..

Derudover kunne det være rart hvis de havde lavet Real Madrid bare lidt realistiske.. For som det ser ud i fifa 11 er Real Madrid simpelthen fra en anden planet.. Om jeg så parkerer en bus inde for målet spadserer ronaldo og co altid lige igennem Rullende Øjne

Jeg har nu fået rødt kort, de sidste 3 gange jeg har kaldt målmanden ud, fordi angriberen nåede at tage trækket, så den er jeg slet ikke enig i.

Derudover, så synes jeg det er forholdsvis nemt at spille mod Real Madrid. Lukker du Ronaldo ned, så har de ikke så meget at komme efter. Så er der hold, der er langt farligere

Badefar
Manager

« Svar #5020: 06 Apr 2011, 01:51 »

Tror der er forskel på det fra online til offline. Har set målmanden få rødt kort for at hive nødbremsen offline men endnu ikke online.

Er i øvrigt ikke enig i den betragtninger om Real. Jovist de er gode men de kan sagtens lukkes ned og Ronaldo med. Chelsea er dog en anden sag vil jeg mene. Drogbas fysiske styrke og hovedspil er i nogle situationer ganske enkelt ikke til at stoppe og flankeret af Torres, Anelka og en Lampard der scorer fra alle vinkler må de være spillets bedste hold. Alle dem der var i toppen til FIWC brugte Chelsea ganske enkelt fordi de er de bedste.

Szczesny
Manager

« Svar #5021: 06 Apr 2011, 01:58 »

Tror der er forskel på det fra online til offline. Har set målmanden få rødt kort for at hive nødbremsen offline men endnu ikke online.

Er i øvrigt ikke enig i den betragtninger om Real. Jovist de er gode men de kan sagtens lukkes ned og Ronaldo med. Chelsea er dog en anden sag vil jeg mene. Drogbas fysiske styrke og hovedspil er i nogle situationer ganske enkelt ikke til at stoppe og flankeret af Torres, Anelka og en Lampard der scorer fra alle vinkler må de være spillets bedste hold. Alle dem der var i toppen til FIWC brugte Chelsea ganske enkelt fordi de er de bedste.

Fuldstændig enig mht Chelsea. De er simpelthen vanvittigt svære at spille imod.

verdenskrig
Manager

« Svar #5022: 06 Apr 2011, 10:59 »

Problemet ligger bare i at jeg gerne vil dominere mine kampe og spille offensivt.. Det lader sig bare ikke gøre mod Real da modstanderen bare skal slå en bold ned i dybden hvorefter at Ronaldo og Higuain ALTID vinder den fysiske duel, og ellers bare sprinter fra forsvaret... Synes Ronaldo er urealistisk hurtig i forhold til andre, og han virker klart bedre end Messi..

Men er enig i at Chelsea også er onde.. Dem synes jeg dog jeg har bedre erfaringer med at spille mod.. Opskriften for mig er ofte bare at tage Inter, for så er Chelseas fysiske styrke udlignet..  Peace

Cool

Badefar
Manager

« Svar #5023: 06 Apr 2011, 11:41 »

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Hvis man står højt og giver en masse plads dybt så er Ronaldo nok den mest effektive.

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #5024: 06 Apr 2011, 13:40 »

Dette mål er netop scoret i en online kamp, mod Tottenham. Syntes selv det er et fedt mål, men hvad syntes i? Wink
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/73039152

Sider: 1 ... 333 334 [335] 336 337 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010