home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:23 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
03 Feb 2026, 17:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1309492 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #4590: 05 Feb 2011, 13:39 »

Det vil jeg prøve tak for hjælpen Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Badefar
Manager

« Svar #4591: 05 Feb 2011, 13:42 »

FIFA11 har gjort at jeg næsten aldrig skyder udefra :/ de går næsten aldrig ind og en det er bare nemmere at score på indlæg eller lange bolde i dybden Skuffet det er keedeligt at spille mod nogen som spiller sårn

Der kunne jeg ikke være mere uenig. Hvis du bare giver dem rigeligt med fart er det bestemt ikke svært at score på langskud. Jeg har ihvertfald lavet tonsvis af mål sådan og fået ligeså mange imod mig.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #4592: 05 Feb 2011, 13:43 »

du skulle prøve at lære og drible :p, krig?

Fernando
Gæst

« Svar #4593: 05 Feb 2011, 13:46 »

Det er jeg overbevist om han kan, men det hundrede gange bedre at spille bolden rundt. Wink og er bedre..

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #4594: 05 Feb 2011, 13:47 »

sjovere at drible  :p

kaagaard92
Juniorspiller
**

« Svar #4595: 05 Feb 2011, 16:17 »

Hej allesammen
jeg har et lille spørgsmål, jeg har købt mig fifa 11 til  xbox360 for et stykke tid siden og nu er januars transfer vindue slut. så det kunne jo være vildt fedt hvis der kom en opdatering til det. er der nogen som ved om der kommer en opdatering og hvordan man henter den, eller om man bare skal opdatere sine trupper inde i spillet?? :-)

Da man første gang opfandt uret, hvordan vidste man så hvad det skulle stilles til?

Badefar
Manager

« Svar #4596: 05 Feb 2011, 16:20 »

Den kommer den 23 februar til PS3 så det går jeg udfra den også gør til Xbox.

kagemix
Ynglingespiller

« Svar #4597: 06 Feb 2011, 09:58 »

Jeg mangler inspiration, hvilke hold er i, i karrieredelen?. eller spiller i kun online Smiley?

- Hvad med taktikdelen, bruger i jeres egne hver gang, eller en speciel?.

- Nogen talenter som er værd af nævne til evt. køb, og ikke kendte navne som bojan, walcott osv Smiley

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #4598: 06 Feb 2011, 10:10 »

Jeg mangler inspiration, hvilke hold er i, i karrieredelen?. eller spiller i kun online Smiley?

- Hvad med taktikdelen, bruger i jeres egne hver gang, eller en speciel?.

- Nogen talenter som er værd af nævne til evt. køb, og ikke kendte navne som bojan, walcott osv Smiley

Jeg laver for det meste min egen taktik & så Neymar altid en dejlig mand at købe!  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #4599: 07 Feb 2011, 19:44 »

Efter at have set Liverpool i går, begynder jeg næsten at overveje og kopiere Liverpools taktik ind i fifa.. For ud fra det jeg så i kampen virker det til at det er en taktik der kunne virke supergodt rent defensivt Smiley..

Nogle der har erfaringer med 5-3-2 / 5-4-1/3-5-1-1 Smiley ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #4600: 09 Feb 2011, 18:47 »

Spørgsmål : Nå i afslutter bruger i så andre knapper end bar [ 0 ] + R1/L1 (ps3)  ??

Jeg har selv prøvet at eksperimentere med at inkludere L2 & R2, kan bar ikk finde ud af om det har nogen effekt

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #4601: 09 Feb 2011, 18:52 »

Efter at have set Liverpool i går, begynder jeg næsten at overveje og kopiere Liverpools taktik ind i fifa.. For ud fra det jeg så i kampen virker det til at det er en taktik der kunne virke supergodt rent defensivt Smiley..

Nogle der har erfaringer med 5-3-2 / 5-4-1/3-5-1-1 Smiley ?

Jeg har ikke selv de store erfaringer med at spille med 5 forsvarsspillere. Men nogle online har jeg mødt folk som spillede med 5 forsvarsspillere og to defensive midtbanespillere. Og så ellers 2 lidt offensive midtbanespillere og en enkelt angriber. Så satser man ellers bare på at spille til 0 og score et enkelt mål på kontra eller dødbold. Det er hamrende svært at spille imod fordi der står så mange defensivt. Lige pludselig bliver man fanget i en kontra og BOM, så taber man 0-1. Sindssygt irriterende!  ticked off

Spørgsmål : Nå i afslutter bruger i så andre knapper end bar [ 0 ] + R1/L1 (ps3)  ??

Jeg har selv prøvet at eksperimentere med at inkludere L2 & R2, kan bar ikk finde ud af om det har nogen effekt

Så vidt jeg ved giver det ingen effekt at holde R2 inde når du skyder. Men L2 skulle gerne gøre at du skyder hårdere Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #4602: 09 Feb 2011, 19:10 »

FIFA11 har gjort at jeg næsten aldrig skyder udefra :/ de går næsten aldrig ind og en det er bare nemmere at score på indlæg eller lange bolde i dybden Skuffet det er keedeligt at spille mod nogen som spiller sårn
Der er jeg godt nok uenig. Jeg har altid haft et eller andet med langskud, men i FIFA11 er det ekstremt nemt at score på langskud. Jeg kan ikke tælle på hverken hænder og fødder, hvor mange langskudsmål jeg har lavet i FIFA11. Det er blevet meget nemmere her i forhold til 10. Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #4603: 09 Feb 2011, 19:12 »

L2 + O

Så er den der for mig Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #4604: 09 Feb 2011, 20:32 »

Jeg har ikke fundet fidusen omkring langskud endnu, jeg ender altid med at ramme lige ved siden af målet så jeg er holdt op med at forsøge med langskud. Nu spiller jeg med Barcelona så jeg spiller den nærmest helt ind over stregen...

Sider: 1 ... 305 306 [307] 308 309 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010