home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Feb 2026, 19:57 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1310249 gange)
claus-vest
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #3705: 21 Okt 2010, 11:06 »

burde også være sådan ved ikke hvorfor de ikke har gjort det endnu... Skuffet der ikke noget være end folk der ikke kan tage nederlaget med oprejst pande... men sådan går det når man spiller mod 10 årige der endnu ikke har lært at man altså kommer til at tabe gennem livet Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #3706: 21 Okt 2010, 11:28 »

dine point stiger heller ikke hvis de quitter...
Det håber jeg fandme snart rettes.. Det er så pisse irriterende at man skal tænke på at give modstanderen en chance så han ikke quitter..

Men fik da lige slået en der var Lille 2-0 med SønderjyskE Grin Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

hansen03
Reserveholdsspiller

« Svar #3707: 21 Okt 2010, 11:29 »

Sur

Der var bare en, der tidligere skrev, at jeg så i stedet fik en 3-0 sejr ticked off

Det er jo til at flippe ud over, hvor er det bare klamt, mine sidste 5 modstandere har quittet Skuffet Og jeg har kun spillet 5 online-kampe  ticked off
Hvis de quitter, VINDER du. Og JO du FÅR nogle POINT når de QUITTER...

Forstået???

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #3708: 21 Okt 2010, 11:33 »

Hvis de quitter, VINDER du. Og JO du FÅR nogle POINT når de QUITTER...

Forstået???

Synes det er lidt forvirrende, da der er forskellige udmeldinger omkring dette  Huh

hansen03
Reserveholdsspiller

« Svar #3709: 21 Okt 2010, 11:35 »

Synes det er lidt forvirrende, da der er forskellige udmeldinger omkring dette  Huh
Det jeg siger er RIGTIGT. Så bare lad være med at høre på alle de andre... xD
Ej bare gas... Men det er rigtigt at man får point når ens modstander quitter. Sådan var det også i Fifa 10..
« Seneste Redigering: 21 Okt 2010, 11:37 af hansen03 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #3710: 21 Okt 2010, 11:46 »

Det gælder så åbenbart ikke ved mig.. Kontrollerede mine point før og efter en kamp hvor jeg førte og en quittede og pointene var de samme crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #3711: 21 Okt 2010, 11:46 »

Hvorfor står derinde under 'My player hub' - 'media', at der ingen videoer er? Jeg har lige uploadet to mål Wink

Solskjaer
Ynglingespiller

« Svar #3712: 21 Okt 2010, 13:49 »

Jeg har lidt svært ved at score, når jeg f.eks. får et gennembrud i højre side med en højrebenet spiller. Jeg kan simpelthen ikke sparke dem ind. Hvad gør i, når sådan en situation opstår? Hvordan sparker i?

Newton Heath
Manager

« Svar #3713: 21 Okt 2010, 15:22 »

Til folk der søger en god hurtig og billig offensivspiller kan jeg anbefale vores gode gamle ven fra VM Siphiwe Tshabalala. Han spiller for Kaizer Cheifs, og han fås for omkring 5 millioner euro. Selv har jeg hentet ham til CSKA Moskva, og han viser lovende takter. Han er 5 stjernet-dribler og utrolig hurtig, og så er han jo også ung med gode fremtidsmuligheder. Helt klart en spiller der kan anbefales.

Det samme med Eden Hazard der ligner en fremtidens stjerne allerede i første sæson. :-)

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3714: 21 Okt 2010, 15:27 »

Fatter ikke hvorfor EA ikke laver det sådan at dem der quitter får minus 500 - 1000 point for hver gang de quitter.. Eller muligvis et ban en time første gang man gør det for der ka jo godt ske uheld med forbindelsen så uskyldige bliver ramt også bare længere og længere ban for hver gang.. er så pikke træt af at se små taberunger quitte fordi de ikke ka klare mosten..

Men på Xbox360 der får man både sine point og sin sejr selvom de quitter.. :S

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #3715: 21 Okt 2010, 15:28 »

Hvem kan i lokke til FCK? Jeg har solgt lidt fra og har 22 mio euro. Kun spillere i TOT 75< er interessante, men de er alle "vandt til at spille i langt mere prestigefyldte ligaer" Skuffet

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3716: 21 Okt 2010, 15:29 »

Jeg har lidt svært ved at score, når jeg f.eks. får et gennembrud i højre side med en højrebenet spiller. Jeg kan simpelthen ikke sparke dem ind. Hvad gør i, når sådan en situation opstår? Hvordan sparker i?

Ændre vinklen hvorpå du løber ind mod målmanden .. Du løber sikkert direkte på ham det skal du ikke .. Løb mere skråt på også bruge Finesseskuddet til at lægge den over i det lange hjørne.. Lige inden du ska sparke så lader du vær med at løbe hurtigt.. det er sådan det fungerer for mig Smiley

Solskjaer
Ynglingespiller

« Svar #3717: 21 Okt 2010, 15:34 »

Ændre vinklen hvorpå du løber ind mod målmanden .. Du løber sikkert direkte på ham det skal du ikke .. Løb mere skråt på også bruge Finesseskuddet til at lægge den over i det lange hjørne.. Lige inden du ska sparke så lader du vær med at løbe hurtigt.. det er sådan det fungerer for mig Smiley
Tak for svaret, det vil jeg prøve Smiley Så kan det være, at Valencia og Obertan måske må score et par kasser  Wink

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #3718: 21 Okt 2010, 15:43 »

Fatter ikke hvorfor EA ikke laver det sådan at dem der quitter får minus 500 - 1000 point for hver gang de quitter.. Eller muligvis et ban en time første gang man gør det for der ka jo godt ske uheld med forbindelsen så uskyldige bliver ramt også bare længere og længere ban for hver gang.. er så pikke træt af at se små taberunger quitte fordi de ikke ka klare mosten..

Men på Xbox360 der får man både sine point og sin sejr selvom de quitter.. :S
Man får også sin sejr og point når de quitter i FIFA11 på ps3. Der går dog lige 4-5 minutter inden systemet registrere sejren, med derefter burde du modtage sejren, med mindre han har quittet indenfor de første 10 minutter tror jeg det er, hvor man kan afprøve forbindelsen.

hansen03
Reserveholdsspiller

« Svar #3719: 21 Okt 2010, 16:20 »

Man får også sin sejr og point når de quitter i FIFA11 på ps3. Der går dog lige 4-5 minutter inden systemet registrere sejren, med derefter burde du modtage sejren, med mindre han har quittet indenfor de første 10 minutter tror jeg det er, hvor man kan afprøve forbindelsen.
Det er indenfor de første 5 minutter at man kan quitte uden der sker noget..

Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010