home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1288708 gange)
Chakana
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #3360: 11 Okt 2010, 00:22 »

Hvorfor får man ikke sine point på Xbox 360 længere - altså selvom modstanderen går ud? Det er da noget lort. Skuffet

Arsenal Football Club

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #3361: 11 Okt 2010, 00:23 »

Mener ikke, at man kan uploade eller gemme i online kampe, da det vil tage for lang tid Smiley Som Babs siger, er det en mulighed at din kasse kommer i highlights'ne, men de er sku ikke for skarpe til at udvælge dem, så kan godt være der er kommet noget lol med i stedet for Smiley

En anden mulighed ville være at købe sådan en HD-optager, også finde dem derefter. Mener nok det er det de gør, de pro gamers. De koster dog kassen, og går ikke ud fra du er pro, så ved ikke hvor interessant det er..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3362: 11 Okt 2010, 01:10 »

Jaa sådan er det også på PSN pt.. EA har ændret det så man bare ka "rage-quitte" hvis man er ved at tabe også bliver kampen bare uafgjort.. Ham der fører får ikke sin sejr og derved synes jeg egentligt lidt hele online delen pt er ødelagt.. Som der tidl. er blevet foreslået herinde synes jeg personen der quitter skal få sit nederlag og minus 1000 point for hver gang han gør det.. Hvis man så har lorte forbindelse så må man jo anskaffe sig et ordentligt internet inden man går online.. MINUS 1000 point for at quitte før kampen er slut plus et nederlag til statistikken..Så tror jeg folk stopper med at rage-quitte !

zidan99
Førsteholdsspiller

« Svar #3363: 11 Okt 2010, 08:44 »

« Seneste Redigering: 11 Okt 2010, 09:16 af zidan99 » Logged

Swizz CataR
Manager

« Svar #3364: 11 Okt 2010, 10:02 »

SwizzCatar:
Lyder som et godt hold du har fået opbygget Smiley Tænkte hvor du har købt Neymar henne? For søgte på ham i mit Rubin spil, men det lykkedes mig ikke at finde ham.

Jeg søgte blot som angriber af brasiliansk afstamning. Der poppede han op Smiley Kan kun anbefale ham, dejlig hurtig og reaktionsstærk Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #3365: 11 Okt 2010, 11:15 »

"- Online exploits, Pro Passing in ranked matches, and cheaters punishment;"
Det lader til at de er ved at lave en straf til rage-quitters! Thumbs Up

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Leebowyer
Gæst

« Svar #3366: 11 Okt 2010, 15:21 »

Hej Fifa-drenge.

Jeg har lige et dumt spørgsmål. - udvikler spillerne sig ligesom de gjorde i 10'eren. Altså hvor en spiller med 75 i stats, kan udvikle sig til f.eks. 80?

På forhånd tak.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3367: 11 Okt 2010, 16:26 »

Jeg har et kæmpe problem!!!

Når jeg vil spille online får jeg denne besked hvergang "Forbindelsen til din modstander er afbrudt". Det er lige meget om det er online en mod en. eller om det er pro online for klubhold.

Det pisser mig stille og roligt af, eftersom det har stået på et døgn nu... Jeg har flere gange fået besked på at taste min online kode og det har jeg også gjort uden der dog er sket ændringer....

Nogen med samme problem, som evt har fået det løst?

HJÆLP

Har samme problem idag, hvad gør man? ... Kunne høre Elmander har samme problem, andre? ...  Skuffet

Manager89
Reserveholdsspiller

« Svar #3368: 11 Okt 2010, 16:46 »

Tjek internet forbindelsen ? Prøv at join et spil via Lobby ? ellers rest routeren.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3369: 11 Okt 2010, 16:47 »

Tjek internet forbindelsen ? Prøv at join et spil via Lobby ? ellers rest routeren.

Er på EA serverne , men når man skal forbinde til spil vil den ikke ... Skuffet ... prøv lige at genstarte det som du siger Smiley

Har aldrig været et problem tidligere...

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #3370: 11 Okt 2010, 16:57 »

Fik samme problem i går aftes. Mit billede frøs, gik i sort og skiftevis kunne jeg spille videre uden min makker var med og andre gange kunne han. Må være en fejl inde ved EA-

[Min signatur er for stor]

HansenLFC
Gæst

« Svar #3371: 11 Okt 2010, 17:25 »

Det hjalp ikke det mindste !  Sur

Seller95
Manager

« Svar #3372: 11 Okt 2010, 17:35 »

Kæmpe bug i karriere delen...

Jeg er Arsenal i Karriere, og er i marts måned, jeg får en besked om Newcastle kampen er flyttet et par dage... Men når jeg så simulere dagene, så stopper den ved d. 30 marts, selvom kampen blev rykket, der står så jeg skal spille mod Newcastle men så fryser den bare når jeg har sat hold, og er parat til at gå ind til kampen... Selvom jeg simulere kampen hjælper det ikke Skuffet

FUCKING TRÆLS Skuffet Har brugt så lang tid på savet.... Græder

Arsenal <3

HansenLFC
Gæst

« Svar #3373: 11 Okt 2010, 18:09 »

Jeg har et kæmpe problem!!!

Når jeg vil spille online får jeg denne besked hvergang "Forbindelsen til din modstander er afbrudt". Det er lige meget om det er online en mod en. eller om det er pro online for klubhold.

Det pisser mig stille og roligt af, eftersom det har stået på et døgn nu... Jeg har flere gange fået besked på at taste min online kode og det har jeg også gjort uden der dog er sket ændringer....

Nogen med samme problem, som evt har fået det løst?

HJÆLP

Ingen som er stødt på det andre steder? (Tænker andre sider evt) ... Alt vil hjælpe...

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #3374: 11 Okt 2010, 19:37 »

Nogle herinde som har spillet et par sæsoner i karriere delen, som kan fortælle hvilke spillere der bliver gode? Smiley

Syntes du ikke det er sjovt selv at skaffe succes ? Eller skal du virkelig bruge andres hjælp ? Kedeligt!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010