home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23193
  1 Bruger, 500 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigademotinagar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1288265 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #3345: 10 Okt 2010, 19:23 »

det vil sige du styre holdet som en manager men du har din VP med på holdet og kan både spille kampe som hele holdet og om din VP Smiley

Ok, tak for det Smiley Plejer nu alligevel at have min Pro med i alle mine karriere, da jeg bare skifter inde under hans oplysninger crazy

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #3346: 10 Okt 2010, 20:06 »

Okay... Hvad pokker mener I, når I skriver AI'en ?? Smiley

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #3347: 10 Okt 2010, 20:15 »

Okay... Hvad pokker mener I, når I skriver AI'en ?? Smiley

Det er Playstationen eller hvordan man skal forklare det.. Altså nå du ikke spiller online, så er det din modstander, altså Playstationen/Computeren.. Tunge

AI Står Artificial Intelligence, altså Kunstig Intelligens Wink

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #3348: 10 Okt 2010, 21:52 »

Hvilke butik er det billigst at anskaffe sig FIFA 11 til PS3 i? :-)

Jeg har brugt alle mine penge i denne måned (allerede), men vil sgu' gerne ha' spillet indenfor så hurtigt som muligt! Om det så skal koste et indbrud på samvittigheden! ;-)

shopto

Swizz CataR
Manager

« Svar #3349: 10 Okt 2010, 21:53 »

Jeg vil da lige fortælle jer lidt om mit spil i Fifa lige for øjeblikket, og så gerne høre noget fra jer ligeså hvis I lyster det Smiley

Jeg har ansat mig selv som cheftræner i engelske Arsenal. Her har jeg nu været i et år, og det er blevet til hele 3 pokaler af tre mulige. Dette siger selvfølgelig ikke alverden, når nu engang spillet hedder Fifa, men alligevel er jeg ganske godt tilfreds. Mens ligaen og Liga Cuppen blev vundet i sikker stil, så måtte jeg helt ud i straffespark i FA Cuppen før sejren var hjemme.

Truppen har gennemgået et stort antal ændringer siden mit spil tog sin begyndelse. Som de første aktioner på markedet sikrede jeg mig Akinfeev og Mata på transfermarkedet. Begge spillere gik direkte ind i startopstillingen, og istedet blev alle målmænd pånær Akinfeev og ham den unge Sczewnig(stav) solgt. Ligeledes blev der tømt gevaldigt ud på midtbanen, hvor blandt andre Rosicky måtte finde sig nyt arbejde.

I vinterpausen var jeg så igen klar til nye spillere. Primært blev der tale om to forstærkninger i bredden, idet både Micah Richards og Mamadou Sakho blev indlemmet i truppen. Ikke de store ændringer, men dog nok til at forstærke holdet en smule.

Her i sommerens transfervindue har jeg så igen tilladt mig at opnå sluserne på vid gab. Desværre har jeg måttet sande, at ikke alle mine medklubber har været lige så købelystne som jeg. I sommers har jeg haft svært ved at sælge spillere som Arshavin, Song, Ramsey og Diaby.

Modsat har jeg hentet flere gode spillere, deriblandt Neymar, Alexis Sanchez, Toni Kroos og Nuri Sahin. Af dem er kun Alexis Sanchez tiltænkt direkte plads i startopstillingen, mens de andre må klare sig med rotationsoptrædende r.

Det var lidt fra mig. Hvordan er det gået jer hidtil? Smiley

/Swizz

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

HansenLFC
Gæst

« Svar #3350: 10 Okt 2010, 21:56 »

Jeg har et kæmpe problem!!!

Når jeg vil spille online får jeg denne besked hvergang "Forbindelsen til din modstander er afbrudt". Det er lige meget om det er online en mod en. eller om det er pro online for klubhold.

Det pisser mig stille og roligt af, eftersom det har stået på et døgn nu... Jeg har flere gange fået besked på at taste min online kode og det har jeg også gjort uden der dog er sket ændringer....

Nogen med samme problem, som evt har fået det løst?

HJÆLP

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #3351: 10 Okt 2010, 21:58 »

... Og det skal helst være i en butik, så Shopto er udelukket! Glemte jeg lige at skrive.

Så er Elgiganten bedste bud Thumbs Up

Szczesny
Manager

« Svar #3352: 10 Okt 2010, 21:59 »

Det er Playstationen eller hvordan man skal forklare det.. Altså nå du ikke spiller online, så er det din modstander, altså Playstationen/Computeren.. Tunge

AI Står Artificial Intelligence, altså Kunstig Intelligens Wink

Well, det er nu også dine medspillere.... og ja, jeg knepper fluer!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #3353: 10 Okt 2010, 22:05 »

SwizzCatar:
Lyder som et godt hold du har fået opbygget Smiley Tænkte hvor du har købt Neymar henne? For søgte på ham i mit Rubin spil, men det lykkedes mig ikke at finde ham.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #3354: 10 Okt 2010, 22:06 »

Jeg har et kæmpe problem!!!

Når jeg vil spille online får jeg denne besked hvergang "Forbindelsen til din modstander er afbrudt". Det er lige meget om det er online en mod en. eller om det er pro online for klubhold.

Det pisser mig stille og roligt af, eftersom det har stået på et døgn nu... Jeg har flere gange fået besked på at taste min online kode og det har jeg også gjort uden der dog er sket ændringer....

Nogen med samme problem, som evt har fået det løst?

HJÆLP

Har samme problem! Kan kun spille online mod venner, uden.at få problemet...

HansenLFC
Gæst

« Svar #3355: 10 Okt 2010, 22:07 »

Har samme problem! Kan kun spille online mod venner, uden.at få problemet...

Det er så det eneste som jeg ikke har forsøgt... Men hvor er det bare ufattelig træls... Har søgt på problemet, men intet fundet nogle steder....

Sur

Chakana
Manager

« Svar #3356: 10 Okt 2010, 22:41 »

Jeg spillede hele fredag aften og nat FIFA 11 online med en ven, hvor vi let kunne finde modstandere på online-mode. Han har PS3, skal det lige siges.

Men når jeg selv skal spille online på min X360, så kan jeg hverken spille ranked match, unranked match eller bare en normal match imod en af mine Xbox Live venner. Er jeg den eneste med X360 der ikke kan spille online. Det er vildt frustrerende. :-/

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #3357: 10 Okt 2010, 23:04 »

Nå, nu kunne jeg pludselig godt spille ranked match. Så jeg fik inviet min FIFA 11 online karriere med en 4-0 sejr over Barcelona på Camp Nou. Jeg var selvfølgelig Arsenal. Koscielny, Arshavin og RvP x2. :-)

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #3358: 10 Okt 2010, 23:45 »

Er der nogen der ved hvordan man kan "optage" sin online-kampe, så man kan lave compilations og den slags. Har lige scoret det vildeste mål med Cambiasso, i min 4-1 sejr over Manure på Old Trafford med Inter og fik kun en dårlig mobiloptagelse. :-(

Arsenal Football Club

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #3359: 10 Okt 2010, 23:49 »

hmm mener der er noget der hedder highligt eller noget efter kampen?? Ikk ehæng mig op på det, ved der er det i en del andre ea spil

Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010