home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 858 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 45 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1094209 gange)
Nissen89
Ynglingespiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #1860: 29 Jul 2009, 20:54 »

vi skal lige have en kamp efter fodboldkampen Wink

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Nissen89
Ynglingespiller

« Svar #1861: 29 Jul 2009, 21:02 »

skal vi lige tage en kamp her i pausen?

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

verdenskrig
Manager

« Svar #1862: 30 Jul 2009, 01:03 »

Haha fuck hvor nice Grin

Gamer lige vm med en ven, og er Tyrkiet..

I sidste gruppekamp mod rusland skal jeg vinde for at gå videre og kommer bagud 2-0.. Efter 48 min står det så 2-2, men skal stadig bruge et mål.. Kan dog ik score ligegyldigt hvad, og da desperationen har indfundet sig i det 90 min smider jeg et indlæg ind blandt venner og fjender som dumper ned til nihat der sparker den ind, så jeg går videre Grin Opstemt

Nå så skulle jeg møde rumænien i ottendels og selvom de er en mand i undertal kommer de foran 2-0..
I det 70 min får de deres andet røde kort, men kan stadig ikke score på en håndfuld chancer derefter.. I det 79 min får jeg dog reduceret efter et indlæg, og kaster alt frem..

Hvorefter jeg i det 87 skraber bolden ind til 2-2 Opstemt Grin.. I forlænget vinder jeg så 5-2 sikkert og er nu i kvarten Smiley

Spiller på legendary hvis nogle er i tvivl Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

motZ
Gæst

« Svar #1863: 30 Jul 2009, 01:09 »

Lyder meget dramatisk, VK. Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #1864: 30 Jul 2009, 01:11 »

Tro mig det var det Wink.. Specielt 3-2 målet mod rusland, der var jublen kollosal Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager

« Svar #1865: 30 Jul 2009, 01:24 »

hvordan spiller du VM i 09?? Jeg kan kun vælge klubturneringer fra de forskellige lande Smiley
Eller har I selv lavet VM?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #1866: 30 Jul 2009, 01:28 »

hvordan spiller du VM i 09?? Jeg kan kun vælge klubturneringer fra de forskellige lande Smiley
Eller har I selv lavet VM?

Vi laver bare en turnering med 32 hold, og så alle de regler der er ved et vm Smiley.. Og vælger derefter holdene manuelt Peace..

Super sjovt Smiley

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #1867: 30 Jul 2009, 02:42 »

Jeg har aldrig i mit liv oplevet et spil hvor computeren favoriseres så meget som det er tilfælde når man møder et godt hold ticked off

Så når jeg finalen mod italien, men uanset hvad jeg gør så pisser luca toni bare på mig... Selv når jeg har tre mand på ham tager han den bare nedog løber fra mit forsvar.. Luca toni løbe fra forsvaret Huh..

Hold KÆFT hvor er det dog helt igennem amatøragtigt at lave et spil hvor de bedste spillere bare ik kan tøjles uanset hvad man gør.. Har han røget gras ham der har lavet spillet xD!!?

Cool

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #1868: 30 Jul 2009, 08:17 »

Jeg har aldrig i mit liv oplevet et spil hvor computeren favoriseres så meget som det er tilfælde når man møder et godt hold ticked off

Så når jeg finalen mod italien, men uanset hvad jeg gør så pisser luca toni bare på mig... Selv når jeg har tre mand på ham tager han den bare nedog løber fra mit forsvar.. Luca toni løbe fra forsvaret Huh..

Hold KÆFT hvor er det dog helt igennem amatøragtigt at lave et spil hvor de bedste spillere bare ik kan tøjles uanset hvad man gør.. Har han røget gras ham der har lavet spillet xD!!?
Hold kæææft hvor er det ynkeligt. Du er bare ikke god nok Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #1869: 30 Jul 2009, 10:44 »

Hold kæææft hvor er det ynkeligt. Du er bare ikke god nok Thumbs Up

Nej jeg er ikke god nok når jeg kommer til finalen ved et vm med tyrkiet, og bla slår brasserne 2-0 på vejen på legendary, uden at lave en eneste finte eller trick..

Med andre ord.. Tror ikke du finder en der er meget bedre og mere irriterende at spille mod end mig Smiley.. Og det jeg siger her er skam ikke ynk, det er pure sandhed..

Ser du bare luca toni holde et helt forsvar væk og løbe fra dem efter behag irl?

Cool

Nissen89
Ynglingespiller

« Svar #1870: 30 Jul 2009, 20:51 »

nogle friske på et online spil Smiley

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

motZ
Gæst

« Svar #1871: 30 Jul 2009, 21:27 »

Nej jeg er ikke god nok når jeg kommer til finalen ved et vm med tyrkiet, og bla slår brasserne 2-0 på vejen på legendary, uden at lave en eneste finte eller trick..

Med andre ord.. Tror ikke du finder en der er meget bedre og mere irriterende at spille mod end mig Smiley.. Og det jeg siger her er skam ikke ynk, det er pure sandhed..

Ser du bare luca toni holde et helt forsvar væk og løbe fra dem efter behag irl?

Netop Toni har jeg også fået et gigantisk had til i FIFA, efter at have spillet mod venner og bekendte hvor de har haft Toni på holdet. Synes ikke rigtig jeg har oplevet det med så mange andre spillere, men hvor kan jeg dog bare kun hade Toni efter at have spillet fifa hvor han er modstanderen.  crazy

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #1872: 30 Jul 2009, 21:28 »

hvordan spiller man online på pc

FMFreaks inside you.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #1873: 30 Jul 2009, 22:12 »

Hvem skal jeg være i FIFA 09? Jeg vil helst være et hold der er udfodring i, men de skal stadigvæk have en økonomi der er iorden? Smiley

HELP, PLEASE!

I ain't playin', nigga

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #1874: 30 Jul 2009, 22:21 »

OB

FMFreaks inside you.

Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010