home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1085338 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #990: 20 Okt 2008, 17:34 »

Hehe tjaa spiller osse pro .. men hey siger sig selv Berbatov er pro ! Wink
Ej som VK siger spil bolden rundt med en masse pasninger.. I starten så bare skid på resultatet og prøv nogle nye ting når du spiller player vs. computer.. Spillet har mange facetter og nogle af dem er svære at udføre så i starten er det bare naturligt at man ikke kan finde ud af det hele.. Jeg lagde osse ud med at tabe til computeren fordi jeg sad og prøvede en masse ting som driblinger, en to afleveringer, høje/dybe stikninger hvor jeg i starten mistede bolden hele tiden.. Brændte de største chancer fordi jeg prøvede at lobbe bolden og keeperen i en friløber i stedet for at placere den stensikkert i nettet.. Det er den eneste måde man lærer alle de der ting på også må man sku mildest talt skide på resultatet .. når man bare spiller alene mod AI .. Det er noget andet på nettet og i karriere..
Men nu er jeg sgu blevet ret heftig til det spil .. Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #991: 20 Okt 2008, 17:37 »

Jeg må på en eller anden tænkelig måde, få en kamp i mod dig Wink.. Du kommer i hvert fald ud på noget af en prøve Cool Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #992: 20 Okt 2008, 17:40 »

Jeg må på en eller anden tænkelig måde, få en kamp i mod dig Wink.. Du kommer i hvert fald ud på noget af en prøve Cool Wink

Hehehe jaa der er 2 muligheder .. Anskaf dig PS3'eren ELLER kom herhjem en weekend Peace haha og få slag  Hævet Øjenbryn  Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #993: 20 Okt 2008, 17:43 »

Hehehe jaa der er 2 muligheder .. Anskaf dig PS3'eren ELLER kom herhjem en weekend Peace haha og få slag  Hævet Øjenbryn  Cool

Hmm ja den er svær Hævet Øjenbryn

Men slag bliver der intet af.. Du kan eventuelt spørge GudenEricsson hvordan hans planlagte slag fra ham til mig, gik for sig Grin Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #994: 20 Okt 2008, 17:49 »

Hmm ja den er svær Hævet Øjenbryn

Men slag bliver der intet af.. Du kan eventuelt spørge GudenEricsson hvordan hans planlagte slag fra ham til mig, gik for sig Grin Wink

Hm jojo men okay hans navn siger sig selv Opstemt GudenEricsson (de efternavn er der vist intet guddommeligt i - med svag hentydning til en vis BIF spiller) Opstemt
Mit navn siger det hele en guds benådet fodboldspiller som man ska lede længe efter Wink hehe
verdensklasse ligesom mig til FIFA Peace

Well så må du jo se om du tør tage udfordringen op ik Opstemt haha

verdenskrig
Manager

« Svar #995: 20 Okt 2008, 18:00 »

Haha han var jo god engang Wink

Men selvfølgelig tør jeg tage udfordringen op.. Når det gælder dig siger jeg sku aldrig nej.. ( husk kies  Wink )

Men kunne egentlig godt tænke mig at vide en ting.. Er der nogle herinde som er skarpe med hovedet, og hvis ja, hvad er hemmeligheden ?

Cool

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #996: 20 Okt 2008, 18:05 »

Altså, når jeg score med hovedet, så holder jeg den til retningen ned af også over mod hjørnet, så score på en del af mine gode indlæg. Og på hjørne skal man sparke hårdt ind i det lille felt, så er den nem at hætte ind Smiley

EDIT: Scorede lige på hovedet igen, det er altså ikke svært ! Tror bare lige man skal vide hvordan man gør  Peace
« Seneste Redigering: 20 Okt 2008, 18:10 af holmo » Logged

[Min signatur er for stor]

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #997: 20 Okt 2008, 18:06 »

True dat .. Hehe udfordringer, som lige ska nævnes for FMFs skyld og min stolthed, jeg for det meste vandt .. Opstemt haha !
Nåårh men så må du jo finde ud af hvornår du kan ..
Hehe jeg har lavet 5 hovedstødsmål i min karriere .. Men er ik skarp på dem .. Det er svært ved ikke hvorfor de har gjort det næsten umuligt at score på hoved .. :|

verdenskrig
Manager

« Svar #998: 20 Okt 2008, 18:12 »

Altså, når jeg score med hovedet, så holder jeg den til retningen ned af også over mod hjørnet, så score på en del af mine gode indlæg. Og på hjørne skal man sparke hårdt ind i det lille felt, så er den nem at hætte ind Smiley

Tak prøvede jeg også, og blev ret farlig på hjørne til sidst.. Plejer nu at lave ( fck modellen) hvor jeg sparker den langt til bagerste stolpe for så at heade den tilbage i gryden.. God model, hvis du spørger mig.. Syntes bare problemet er at få kraft på, men det kommer vel med træningen Cool

True dat .. Hehe udfordringer, som lige ska nævnes for FMFs skyld og min stolthed, jeg for det meste vandt .. Opstemt haha !
Nåårh men så må du jo finde ud af hvornår du kan ..
Hehe jeg har lavet 5 hovedstødsmål i min karriere .. Men er ik skarp på dem .. Det er svært ved ikke hvorfor de har gjort det næsten umuligt at score på hoved .. :|

Det er så lodret løgn som det kan være, men pyt nu med det, det må stadig nage dig siden du lyver Hævet Øjenbryn Grin

Men for at lave et hovedstødsmål skal helæe timningen være perfekt.. Ikke nemt, men sådan er det med alt i starten Peace

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #999: 20 Okt 2008, 18:19 »

Haha LOL NICHLAS .. jeg ownede dig jo vildt i udfordringerne .. Bortset fra den famøse 5-0 hah ! Som stadig nager mig..

Og de kampe hvor jeg sagde FCK ville tage BIF som så endte med enten BIF sejr eller uafgjort ..Ellers ownede jeg ! Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #1000: 20 Okt 2008, 18:21 »

Haha LOL NICHLAS .. jeg ownede dig jo vildt i udfordringerne .. Bortset fra den famøse 5-0 hah ! Som stadig nager mig..

Jeg tror hellere vi må stoppe ot, ellers får vi crewet på nakken Wink

Jeg kan dog blot konstaterer at du blev revet godt og grundt rundt Wink.. Med 5-0 mener du da brøndby-fck 16-05-05 Rullende Øjne?

Cool

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #1001: 20 Okt 2008, 18:23 »

Lyder godt det virker Wink
Men indlæg virker især godt hvis man giver den ordenlig med fart på, så hovedetstødet også får godt med fart på, altså hårde indlæg langt udefra, det virker perfekt hos mig ..

[Min signatur er for stor]

verdenskrig
Manager

« Svar #1002: 20 Okt 2008, 18:34 »

Vil jeg prøve at huske Smiley.. Har også erfaret at indlæg fra kanten af feltet er godt.. Og angriberen skal helst ikke stå stille men komme løbende Peace

Og tak for hjælpen Thumbs Up

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1003: 20 Okt 2008, 18:37 »

Jaa og derfor er TIDLIGE indlæg sindssygt gode .. De ligger fremad i feltet og "tvinger" angriberne til at komme i bevægelse istedet for de almindelige indlæg..  Wink Ikk dermed sagt at man ska bruge de tidlige altid men engang imellem er de fantastiske Wink

Don Abramovich
Manager

« Svar #1004: 20 Okt 2008, 19:58 »

Fik endelig mit FIFA idag! Det var af én eller anden grund sendt fra England, via Budapest :O

Det er sgu' fedt! Er lige gået igang med 'Pro seasons', jeg har allerede scoret 6 mål Cool

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010