home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1152 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 678 679 [680] 681 682 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1083110 gange)
xanor
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #10185: 26 Sep 2015, 11:00 »

Sidste år spillede jeg Fifa 15 og derved også FUT på PS3, og der fungerede det hele fint. I år har jeg nu købt PS4 og derved også Fifa 16. Dog når jeg forsøger at gå ind under transfers på web appen, står der jeg skal fortsætte med at spille på PS4 for at unlocke access til transfermarkedet. Nu har jeg efterhånden spillet en del kampe og det fortsætter. Nogle der ved hvad man skal gøre for at unlocke transfermarkedet?

Seller95
Manager

« Svar #10186: 26 Sep 2015, 15:16 »

Har lige mødt en i fut der havde hele Reals start 11'er med undtagelse af Kroos og Benzema. Turan og konoplyanka i stedet.
Hvordan er det dog muligt.. Han må dælme have brugt en hel månedsløn da

Arsenal <3

HrJensen
Ynglingespiller

« Svar #10187: 26 Sep 2015, 15:41 »

Sjovt med denne evige hype af FUT. Jeg har godt nok aldrig kunne forstå det. Desværre kan jeg godt se at det er den vej det går med fodboldspil i det hele taget og det er også tydeligt at det er her fokus har været for EA igen i år.

Gungner
Gæst

« Svar #10188: 26 Sep 2015, 17:49 »

Er der nogle der har spillet med damerne? Og bevæger de sig lige så langsomt i spillet som i virkeligheden? Tunge

Totti-forever
Lilleputspiller
*

« Svar #10189: 26 Sep 2015, 21:42 »

Puha det der FUT er sgu lidt forvirrende! Det er første gang jeg prøver at kast mig ud i det, men indtil videre ganske sjovt.

MEN dumt spørgsmål.

Hvordan sælger jeg mine spillere?

Har nogle dårlige spillere på mit hold, og dem vil jeg gerne sælge, hvis det da overhovedet kan lade sig gøre....

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #10190: 26 Sep 2015, 22:23 »

Puha det der FUT er sgu lidt forvirrende! Det er første gang jeg prøver at kast mig ud i det, men indtil videre ganske sjovt.

MEN dumt spørgsmål.

Har nogle dårlige spillere på mit hold, og dem vil jeg gerne sælge, hvis det da overhovedet kan lade sig gøre....
De spillere, som man starter med at have(primært bronze spillere - med få undtagelser) er untradeable, og kan derfor ikke sælges. De kan dog quick-sælges, men man vil ikke modtage coins for dem.

De spillere der er mulige er sælge, skal du blot sætte til salg på transferlisten. Måden hvorpå det gøres er ved at du vælger spillere du ønsker skal sælges, og trykker firkant og trykker 'Sæt på transfermarkedet' og giver ham den pris du ønsker at sælge ham for.

Du kan holde øje med de spillere du er igang med at sælge ved at trykke R1, når du er ude i menuen, indtil du er på bjælken 'Transfers' og går ned på 'Transferlisten'

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #10191: 26 Sep 2015, 23:53 »

Sjovt med denne evige hype af FUT. Jeg har godt nok aldrig kunne forstå det. Desværre kan jeg godt se at det er den vej det går med fodboldspil i det hele taget og det er også tydeligt at det er her fokus har været for EA igen i år.
Det er desværre logisk nok at fokus er på FUT-delen. Det er der pengene ligger. Jeg tror der er rigtig, rigtig mange der lægger en hel del penge på at købe pakker. Jeg kan nu heller ikke se det vildt fede ved det, det er da ok sjovt, men det tager efter min mening for meget fokus.

Et sted de hellere skulle kigge på var karriere-delen. Der er mange ting der kunne trænge til en overhaling. Jeg har f.eks endnu ikke oplevet at blive skiftet ind i en kamp. Enten starter du inde, eller også er du helt ude. Når du så bliver skiftet ud, går det helt galt for dit hold. Jeg er startet i FCN, og spillede mod AaB. Vi førte 4-0, og i det 82. minut bliver pillet ud. For at bevare realismen, simulerer jeg resten af kampen, som ender 4-3... Huh

Bare for at nævne et par ting...

Veni, vidi, vici

HrJensen
Ynglingespiller

« Svar #10192: 27 Sep 2015, 08:49 »

Det er desværre logisk nok at fokus er på FUT-delen. Det er der pengene ligger. Jeg tror der er rigtig, rigtig mange der lægger en hel del penge på at købe pakker. Jeg kan nu heller ikke se det vildt fede ved det, det er da ok sjovt, men det tager efter min mening for meget fokus.

Et sted de hellere skulle kigge på var karriere-delen. Der er mange ting der kunne trænge til en overhaling. Jeg har f.eks endnu ikke oplevet at blive skiftet ind i en kamp. Enten starter du inde, eller også er du helt ude. Når du så bliver skiftet ud, går det helt galt for dit hold. Jeg er startet i FCN, og spillede mod AaB. Vi førte 4-0, og i det 82. minut bliver pillet ud. For at bevare realismen, simulerer jeg resten af kampen, som ender 4-3... Huh

Bare for at nævne et par ting...

Du har helt ret. I det hele taget sejler AI'en på al single player.

Modstanderne spiller på samme måde uanset hvem man møder på de lidt højere levels.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #10193: 27 Sep 2015, 15:50 »

Du har helt ret. I det hele taget sejler AI'en på al single player.

Modstanderne spiller på samme måde uanset hvem man møder på de lidt højere levels.

Ja det er godt nok samme monotone måde de spiller på ret trist Skuffet

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #10194: 27 Sep 2015, 15:52 »

MEN dumt spørgsmål.

Ja jeg har også prøvet det for første gang nu.
Dog ret trist at ligge ud med at møde en med 7 mand med over 80 og blive klasket 6-0 Shockeret

Dog mødte jeg så en med at næsten lige så godt hold lige efter det var rent football manager, han havde 27 skud scorede nul, jeg havde 2 og scorede 2. Havde så også bolden 64% af tiden

Totti-forever
Lilleputspiller
*

« Svar #10195: 27 Sep 2015, 16:31 »

Ja jeg har også prøvet det for første gang nu.
Dog ret trist at ligge ud med at møde en med 7 mand med over 80 og blive klasket 6-0 Shockeret

Dog mødte jeg så en med at næsten lige så godt hold lige efter det var rent football manager, han havde 27 skud scorede nul, jeg havde 2 og scorede 2. Havde så også bolden 64% af tiden

Jeg forstår slet ikke, hvordan det kan lade sig gøre? Burde sådan et hold ikke være i en højere division?

Anyways så går det egentlig OK, men har oplevet lidt lag der har kostet mig nogle point.

Hvad gør du med fitness? Mine spillere er ret trætte, og jeg har ikke råd til et fitnesskort...

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #10196: 27 Sep 2015, 16:40 »

Jeg forstår slet ikke, hvordan det kan lade sig gøre? Burde sådan et hold ikke være i en højere division?

Anyways så går det egentlig OK, men har oplevet lidt lag der har kostet mig nogle point.

Hvad gør du med fitness? Mine spillere er ret trætte, og jeg har ikke råd til et fitnesskort...
Holdet kommer kun op i en højere division, hvis han spiller og rykker op...  Smiley

Veni, vidi, vici

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #10197: 28 Sep 2015, 08:49 »

Uanset om man starter med fuld bronze-hold eller har valgt at investere i Messi og Ronaldo, så starter man i Division 10 og spiller sig opad.

Omkring Fitness, så får spillerne omkring 10-15 (mindes jeg at have læst) Fitnesspoint af at side som udskiftere eller reserver, mens du spiller en kamp. Hvis du kun har ét godt hold, kan man altid spille en offline kamp med bronzespillere i FUT også, så dine gode spillere får lidt energi igen.

Jeg var også ny til FUT inden i år, og jeg vil mene at følgende to sider, gav mig et super godt indblik i de ting jeg måtte mangle.. Så du/I kan evt. give dem et kig Smiley
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/tips-and-tricks
http://www.fifauteam.com/fifa-15-ultimate-team-fitness-guide/

Snowflake
Ynglingespiller

« Svar #10198: 30 Sep 2015, 14:49 »

Så har jeg traded en del, og er kommet frem til dette hold:

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=b8qAq4mUnLYdM:FFA16PS4

Udover Zouma har jeg ikke investeret i de dyre spillere, da jeg regner med at priserne falder over de næste måneder. Nu skal der tjenes lidt flere penge.

NinjaPanter
Lilleputspiller
*

« Svar #10199: 01 Okt 2015, 21:35 »

Har i osse problemer med at kampen ikke registreres/man mister forbindelsen til serveren, efter en kamp i FUT?
Det er pisse irriterende, da man ikke får nogen coins for kampen, men de spillere man har med bruger en kamp af deres kontrakt...

Sider: 1 ... 678 679 [680] 681 682 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010