home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 579 580 [581] 582 583 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1089835 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #8700: 15 Feb 2013, 15:09 »

Ikke for at tage noget fra måley, for det er fedt, og altid lækkert når man score de mål! man kommer helt op at køre  Opstemt

Meen.. I FIFA12 var det bare desværre alt, ALT for nemt at score disse mål.. Ved ikke hvilken fejl de havde lavet sidste år.. Ligesom hvor nemt det var at score finesse mål Opstemt
i FUT var (ved ikke om det stadig er sådan) det alt for nemt at score et Ronaldo-sparket skud fra distancen oppe i krogen, med de ringeste spillere. Underligt nok var det ikke tilfældet i fx sæsoner Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8701: 15 Feb 2013, 15:10 »

Men som de siger "If you don't buy a ticket - you don't win the lottery" Thumbs Up

PhilipFlink
Manager

« Svar #8702: 15 Feb 2013, 15:10 »

i FUT var (ved ikke om det stadig er sådan) det alt for nemt at score et Ronaldo-sparket skud fra distancen oppe i krogen, med de ringeste spillere. Underligt nok var det ikke tilfældet i fx sæsoner Smiley

Det er fordi at stats bliver boostet i FUT. Gør de også i FIFA13 Smiley - Har de altid gjort

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #8703: 15 Feb 2013, 23:14 »

Ikke for at tage noget fra måley, for det er fedt, og altid lækkert når man score de mål! man kommer helt op at køre  Opstemt

Meen.. I FIFA12 var det bare desværre alt, ALT for nemt at score disse mål.. Ved ikke hvilken fejl de havde lavet sidste år.. Ligesom hvor nemt det var at score finesse mål Opstemt

Nej, jeg fik godt nok også banket mange langskudsmål ind i 12'eren! Tunge I Fifa 13 er dette dog ikke noget man ser meget af, hvilket jeg egentlig synes er lidt ærgerligt på sin vis. Selvfølgelig skal det ikke være alt for urealistisk, men det er nogengange denne urealisme der gør det sjovt at spille Fifa - jeg spiller i hvert fald mest af alt for få scoret et par lækre basser i ny og næ.
Ved selvfølgelig godt at man sagtens stadig kan score flotte mål i 13'eren, og at flotte mål ikke behøves sparkes ind fra 50 meters penge, men kan I ikke godt følge mig lidt?

Anfield Road
Manager

« Svar #8704: 18 Feb 2013, 16:12 »

Nogen der ved hvad det betyder når der står at mit onlinekort ikke giver rettigheder til onlinefunktioner?  Ubeslutsom

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8705: 18 Feb 2013, 16:20 »

Nogen der ved hvad det betyder når der står at mit onlinekort ikke giver rettigheder til onlinefunktioner?  Ubeslutsom
At det virker igen i løbet af nogle timer, genstartninger eller dage Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #8706: 18 Feb 2013, 18:27 »

Havde samme problem forleden, hvor JS fik hjulpet mig.
PS Network -> Kontohåndtering -> Redeem Codes -> Den kode der følger med Fifa, så du kan downloade online-delen igen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #8707: 02 Mar 2013, 15:58 »

Har et problem.

Når jeg går ind i fifa 13, og ind i sæsoner, og vil åbne op for menuen hvor man vælger hold og taktik, så skriver den noget ala.

" Fejl i hentning af online trupperne. Forsøg igen senere"
Nogle gange virker det så igen, for at den så pludselig skriver det her igen. Noget andet weird der kommer som følge af det, er at Liverpools hold pludselig står under samtlige andre hold i online delen. Går jeg så ud, begynder den at skrive det der.

Forstår det slet ikke, specielt fordi det virker ofte Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #8708: 02 Mar 2013, 16:12 »

Jeg har haft det problem på det sidste VK.

Jeg plejer bare at slukke min PS3.
Tænde.
Inden du går ind i FIFA, går du hen ved siden af den menu ved siden af venne listen hvor du kan logge ind.
Logger ind der.
Starter FIFA
Så virker det, ved mig.

Håber det virker for dig Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #8709: 02 Mar 2013, 16:16 »

Tak for hjælpen Hansen, det vil jeg prøve Thumbs Up !

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #8710: 02 Mar 2013, 16:17 »

Et forsøg værd ihvertfald, har hjulpet for mig de sidste 3 dage.  Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #8711: 02 Mar 2013, 16:23 »

Et forsøg værd ihvertfald, har hjulpet for mig de sidste 3 dage.  Peace
ELSKER DIG Opstemt  Kys

Det virkede Grin... Var sgu blevet helt bekymret over det, tænkte hvad i alverden foregår der her Shockeret

Cool

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #8712: 09 Mar 2013, 22:11 »

har et problem med mit fifa. når jeg er i kamp kan den finde på at tackle når jeg ikke beder den om det, lobbe istedet for at skyde, og lave finter uden jeg beder den gøre det.  når jeg kigger under styring står den til klassisk, så det kan ikke være problemet. den gør det også lige meget hvilke af mine to controllere jeg bruger, så tvivler på det er det som der er galt, og oplever heller ikke tastefejl i andre af mine spil. er der nogle der har oplevet det samme??

Brøndby IF!!!!

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #8713: 09 Mar 2013, 22:12 »

har et problem med mit fifa. når jeg er i kamp kan den finde på at tackle når jeg ikke beder den om det, lobbe istedet for at skyde, og lave finter uden jeg beder den gøre det.  når jeg kigger under styring står den til klassisk, så det kan ikke være problemet. den gør det også lige meget hvilke af mine to controllere jeg bruger, så tvivler på det er det som der er galt, og oplever heller ikke tastefejl i andre af mine spil. er der nogle der har oplevet det samme??

Det lyder til, at det kun kan være din styring der er anderledes, end du går rundt og tror Rullende Øjne

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #8714: 09 Mar 2013, 22:34 »

det er næsten som om at den nogle gange bare skifter styrings metode så Skuffet

Brøndby IF!!!!

Sider: 1 ... 579 580 [581] 582 583 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010