home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1085 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 78 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 577 578 [579] 580 581 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1090801 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #8670: 25 Jan 2013, 15:51 »

Generelt er der rigtig mange ting i kataloget som jeg nægter at købe, fordi det ødelægger den smule realisme der er i spillet - både financial takeover (hvor nemt skal spillet være), scout future star, og alle de fordele man kan købe til sin pro og club. Jeg har i stedet valgt udelukkende at købe jubelscener og så ting som trøjer, bolde og støvler..

Som taget ud af min mund... Thumbs Up

Anfield Road
Manager

« Svar #8671: 25 Jan 2013, 15:53 »

Og så ting til UT vel?  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8672: 25 Jan 2013, 16:01 »

Og så ting til UT vel?  Smiley

Det bruger jeg nu heller ikke, men spiller ikke rigtig UT. Det virker lidt som at man kan købe sig til snydekoder, og det ser jeg slet ikke pointen i - så hellere at man bare kan købe ting der udvider ens spil...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8673: 25 Jan 2013, 16:06 »

Kunne være fedt hvis man kunne købe en dommer i klovnetøj, mål af træ, tomt stadion, disko-scenarie når man scorer, alt muligt shit der kunne give spillet lidt mere liv, uden at røre selve gameplayet Peace

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Anfield Road
Manager

« Svar #8674: 25 Jan 2013, 16:12 »

Helt enig Ibraa. En eller anden uforudselighed. Kunne være streaker eller tilskuer uroligheder eller noget  Grin

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #8675: 25 Jan 2013, 16:12 »

Kunne være fedt hvis man kunne købe en dommer i klovnetøj, mål af træ, tomt stadion, disko-scenarie når man scorer, alt muligt shit der kunne give spillet lidt mere liv, uden at røre selve gameplayet Peace

Tror jeg desværre aldrig kommer til at ske. Men hvad er det man skal købe for at få de der NFL opstregninger på banen? Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #8676: 25 Jan 2013, 16:32 »

Well... Ligger en stille og rolig tilbagelægning, hvor målmanden så vælger at stå til som statist og kigge på at bolden triller ind i målet.  Sur Har i oplevet det?

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #8677: 25 Jan 2013, 16:38 »

Well... Ligger en stille og rolig tilbagelægning, hvor målmanden så vælger at stå til som statist og kigge på at bolden triller ind i målet.  Sur Har i oplevet det?

Nej, men har prøvet at han er spurtet fremad lige henover den, på en bold han GERNE måtte samle op... Var heldigvis foran 2-0 så vidt jeg husker Wink

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8678: 25 Jan 2013, 16:40 »

Næh men scorede engang fra kanten af feltet med firkant, hvor han bare stod og kiggede på bolden.. Selvom at jeg pegede nedaf.. men så fik jeg en scoring i stedet... Og apropos pege... så er FIFA godt nok fuld nogengange.. har prøvet et par gange hvor min aflevering bliver spillet til højre i stedet for til venstre, på trods af at jeg holder TYDELIGT venstre-vej med analogen Opstemt

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #8679: 25 Jan 2013, 16:41 »

Næh men scorede engang fra kanten af feltet med firkant, hvor han bare stod og kiggede på bolden.. Selvom at jeg pegede nedaf.. men så fik jeg en scoring i stedet... Og apropos pege... så er FIFA godt nok fuld nogengange.. har prøvet et par gange hvor min aflevering bliver spillet til højre i stedet for til venstre, på trods af at jeg holder TYDELIGT venstre-vej med analogen Opstemt

Det er vel fordi, at du har det der afleveringshjælp på? Smiley

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8680: 25 Jan 2013, 16:47 »

Den er på "hjulpet", men derfor behøver den da ikke tro at den ved bedre end mig! Opstemt

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #8681: 30 Jan 2013, 00:17 »

Tror jeg desværre aldrig kommer til at ske. Men hvad er det man skal købe for at få de der NFL opstregninger på banen? Smiley
Så vidt jeg ved er det et stadion der har det - kan ikke huske hvad det hedder Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #8682: 30 Jan 2013, 12:56 »

Er der nogen der har gang i en fed karriere?Smiley

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8683: 30 Jan 2013, 19:17 »

Vidste i at hvis man trykker 2-3 gange i den retning man vil tage et træk i sprint så bliver ens træk meget længere? Har først fundet ud af det nu og håber at kunne bruge det når pladsen byder sig Wink

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #8684: 03 Feb 2013, 19:16 »

hvornår er Fifa helt færdige med at opdatere trupperne efter transfervinduet??

Brøndby IF!!!!

Sider: 1 ... 577 578 [579] 580 581 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010