home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 889 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 574 575 [576] 577 578 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1091065 gange)
Balkanos
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #8625: 15 Jan 2013, 10:51 »

hehe ok tak for det Smiley

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #8626: 16 Jan 2013, 19:27 »

er der ingen som har råd til at lære at forsvare?? jeg har hverken kunnet i fifa 12 eller 13

Brøndby IF!!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #8627: 16 Jan 2013, 19:32 »

Sørg for at tackle dine modstandere hårdt inden de får vendt sig mod dit mål.
Eller når nej så har EA jo sørge for at man konsekvent får rødt kort Rullende Øjne

Generelt vil jeg bare sig en ting. Få din bagkæde helt op til midterlinien ved at tappe op op op op så bagkæden simulerer en offsidefælde.
Tricket ved fifa er at holde din baggkæde så langt væk fra dit mål som muligt, for kommer du først ned og stå i eget felt, så har jeg set Seriehold forsvare bedre end det er tilfældet i fifa.

Og husk at holde lidt afstand til manden der dribler, plus du trykker L2 så din spiller ikke laver så store bevægelser.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Naustratze
Gæst

« Svar #8628: 16 Jan 2013, 20:19 »

Råd til forsvar?
L2+R2 ned mod dit eget mål, når så modstanderen kommer tæt på dig så hold L2 inde og gør følgende: Afvent, afvent, afvent, afvent, afvent, bloker skuddet, afvent, afvent, pas nu på at du ikke rører O for så kan han let komme forbi dig, afvent, afvent.
Modsat VK synes jeg ikke man skal stå for højt med forsvaret eftersom Pace desværre er en så stor magtfaktor at det alene kan vinde kampe.
« Seneste Redigering: 16 Jan 2013, 20:21 af Naustratze » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #8629: 16 Jan 2013, 20:42 »

Har bare lagt mærke til at spillerne modsat i 12'ern, er utroligt dårlige til at tage en dyb stikning bag om forsvaret med første gang. Førsteberøringen er ofte lort hvilket gør at man kan nå tilbage. Generelt har jeg det bedst med den måde at spille på Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8630: 16 Jan 2013, 21:49 »

Sørg for at tackle dine modstandere hårdt inden de får vendt sig mod dit mål.
Eller når nej så har EA jo sørge for at man konsekvent får rødt kort Rullende Øjne

Generelt vil jeg bare sig en ting. Få din bagkæde helt op til midterlinien ved at tappe op op op op så bagkæden simulerer en offsidefælde.
Tricket ved fifa er at holde din baggkæde så langt væk fra dit mål som muligt, for kommer du først ned og stå i eget felt, så har jeg set Seriehold forsvare bedre end det er tilfældet i fifa.

Og husk at holde lidt afstand til manden der dribler, plus du trykker L2 så din spiller ikke laver så store bevægelser.

Stod det til mig stod mine bagerste folk konstant 3m foran mit felt - som udgangspunkt! Din høje forsvarskæde gør selvfølgelig at du erobre bolden højt, men alle de meter ned til dit mål er guf for mine hurtige angribere!

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

verdenskrig
Manager

« Svar #8631: 16 Jan 2013, 21:55 »

Stod det til mig stod mine bagerste folk konstant 3m foran mit felt - som udgangspunkt! Din høje forsvarskæde gør selvfølgelig at du erobre bolden højt, men alle de meter ned til dit mål er guf for mine hurtige angribere!

Det kommer an på hvordan man griber sit pres an. Altså man skal jo ikke klinisk lade sin backkæde stå plantet ved midterlinien. Der skal selvfølgelig være pres på boldholderen så ham man spiller mod ikke får tid og plads til at slå bolden ordentligt ned i bagrummet.
Jeg spiller også med min keeper trukket godt ud af feltet, hvilket vil sige jeg holder trekant inde når jeg kan se at afleveringen er ved at falde.

Det gør at den VIRKELIG skal ligge præcist hvis han skal score, og det in mente at førsteberøringer i det her spil er ret meget sværere end i 12'ern, gør det til en god taktik Smiley

Omvendt så skal man også sørge for at falde med ned hvis ens pres på midten mislykkes. Det er en svær balancegang som jeg er begyndt at mestre mere og mere Peace

Cool

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8632: 16 Jan 2013, 21:55 »

Har bare lagt mærke til at spillerne modsat i 12'ern, er utroligt dårlige til at tage en dyb stikning bag om forsvaret med første gang. Førsteberøringen er ofte lort hvilket gør at man kan nå tilbage. Generelt har jeg det bedst med den måde at spille på Smiley
R1 (gennem benene) plejer at holde spillet flydende, og så snyder den også mange Wink

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8633: 16 Jan 2013, 21:58 »

Det kommer an på hvordan man griber sit pres an. Altså man skal jo ikke klinisk lade sin backkæde stå plantet ved midterlinien. Der skal selvfølgelig være pres på boldholderen så ham man spiller mod ikke får tid og plads til at slå bolden ordentligt ned i bagrummet.
Jeg spiller også med min keeper trukket godt ud af feltet, hvilket vil sige jeg holder trekant inde når jeg kan se at afleveringen er ved at falde.

Det gør at den VIRKELIG skal ligge præcist hvis han skal score, og det in mente at førsteberøringer i det her spil er ret meget sværere end i 12'ern, gør det til en god taktik Smiley

Omvendt så skal man også sørge for at falde med ned hvis ens pres på midten mislykkes. Det er en svær balancegang som jeg er begyndt at mestre mere og mere Peace
Vi kan tage en kamp om en time, så skal jeg vise dig hvordan det skal gøres Wink? (Åh nej, den forkerte tråd jeg spørger om det i! Lad os håbe FMFreaks ikke indberetter mig til Forumstyrelsen Shockeret )

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #8634: 16 Jan 2013, 22:01 »

R1 (gennem benene) plejer at holde spillet flydende, og så snyder den også mange Wink

R1 knappen pisser mig virkelig af, da jeg ofte holder den inde for at sætte en ekstra mand på boldholderen. Det betyder dog at de på irreterende vis lader den gå gennem benene, hvis han skulle finde på at spille den lige i fødderne på mit forsvar... Tunge

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #8635: 16 Jan 2013, 22:08 »

tak for rådene jeg vil helt sikkert prøve jeres forslag og så kan jeg forhåbentlig komme til at forsvare bedre. er det i øvrigt kun mig som syntes at hvis man tackler ståenden så ryger bolden tilbage til en modstander som er bagved ham jeg tackler rigtig tit??

Brøndby IF!!!!

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8636: 16 Jan 2013, 22:16 »

tak for rådene jeg vil helt sikkert prøve jeres forslag og så kan jeg forhåbentlig komme til at forsvare bedre. er det i øvrigt kun mig som syntes at hvis man tackler ståenden så ryger bolden tilbage til en modstander som er bagved ham jeg tackler rigtig tit??
Det hænder da.. også med firkant Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #8637: 16 Jan 2013, 22:24 »

Det er vel bare at spille R2, umiddelbart synes jeg det er det samme, desværre... Smiley

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8638: 16 Jan 2013, 22:39 »

Det er vel bare at spille R2, umiddelbart synes jeg det er det samme, desværre... Smiley
slippe? Smiley

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8639: 16 Jan 2013, 22:42 »

Spørger fordi jeg ikke vidste at det var en fordel Smiley

Sider: 1 ... 574 575 [576] 577 578 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010