home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 849 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 569 570 [571] 572 573 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1091931 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: FIFA tråden
« Svar #8550: 19 Dec 2012, 22:10 »

Jeg har allerede smadret de to første controllere pga det her spil.

Har du overvejet at søge læge?  Djævel

Risom
Manager

« Svar #8551: 19 Dec 2012, 22:18 »

Har du overvejet at søge læge?  Djævel

Tænker jeg også  Opstemt Peace

Jeg kan sgu ikke få mig selv til at kyle et stick til hvad? 400 kr? ned i jorden eller ind i væggen.. Men det siger måske mere om min økonomiske tankegang (er ungarbejder, så Wink ) end mine FIFA-evner  Rullende Øjne

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

verdenskrig
Manager

« Svar #8552: 19 Dec 2012, 22:22 »

Det er mit 7 stik jeghar dræbt siden fifa 11 crazy
selvom jeg er 23 år, må jeg bare erkende at jeg ikke er i stand til at kontrollerer mit temperement når jeg taber Opstemt crazy
Specielt ikke når spillet er så stor en idiot. Det underlige er så at jeg faktisk har vundet 1.divison to gange allerede. Men alligevel får jeg pres af alle de ting.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #8553: 19 Dec 2012, 22:23 »

Det er mit 7 stik jeghar dræbt siden fifa 11 crazy
selvom jeg er 23 år, må jeg bare erkende at jeg ikke er i stand til at kontrollerer mit temperement når jeg taber Opstemt crazy
Specielt ikke når spillet er så stor en idiot. Det underlige er så at jeg faktisk har vundet 1.divison to gange allerede. Men alligevel får jeg pres af alle de ting.

Forstår nu, at du aldrig vil spille mod mig.

Føj for en dyr omgang, hvis vi bare spiller et par kampe!  Opstemt

23 år. lol

Anfield Road
Manager

« Svar #8554: 19 Dec 2012, 22:23 »

Jeg har allerede smadret de to første controllere pga det her spil. Og har fået 28 røde kort i online delen. Jeg bliver fucking sindsyg af de dommere i det spil.

Man må INGENTING. Ikke engang grave bolden væk på en glidende tackling. Frispark hver gang, og så snart der er frispark så er det også automatisk gult kort.
Dommerne er så fjerne i det spil, det er til at få lange løg af. Begriber ikke at idioterne der laver det her spil, har ET HELT ÅR til at rette den slags børnehavefejl, og alligevel sejler noget af det mest vitale i et fodboldspil.

Jeg har måtte tage til takke med en enkelt  Thumbs Up

Men jeg er, helt, helt enig. Dommerne er helt igennem håbløse. Helt fuldkommen håbløse. Du kan hoppe op for at blokere et skud, inde i feltet vel at mærke, med armene flyvende rundt i alle retninger, hvorefter bolden bliver fyret lige op på hånden. Hvad dømmes der? INGENTING  ticked off

Ti minutter efter i den anden ende bliver der slået et indlæg, så du puffer lidt til angriberen for at få momentum i duellen, han falder på mystisk vis, og hvad sker der? STRAFFE!  ticked off

Det pisser mig fuldstændigt af for jeg kunne jo gøre det bedre end dem, selv uden mine briller. Som alt andet i FIFA fatter de ikke en skid af hvad der foregår omkring dem, men fløjter bare når de har lyst. De er alle som en dårligere end Fisker!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #8555: 19 Dec 2012, 22:25 »

Tænker jeg også  Opstemt Peace

Jeg kan sgu ikke få mig selv til at kyle et stick til hvad? 400 kr? ned i jorden eller ind i væggen.. Men det siger måske mere om min økonomiske tankegang (er ungarbejder, så Wink ) end mine FIFA-evner  Rullende Øjne
En af mine venner smadrede sin computer da han tabte Smiley Dagen efter krævede han erstatning, for de store tæsk jeg gav ham  Grin

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #8556: 19 Dec 2012, 22:29 »

En af mine venner smadrede sin computer da han tabte Smiley Dagen efter krævede han erstatning, for de store tæsk jeg gav ham  Grin

Han må da være virkelig dårlig, så.

Anfield Road
Manager

« Svar #8557: 19 Dec 2012, 22:31 »

Han må da være virkelig dårlig, så.
Jo tak. Han slår mig stort set hver gang, og netop derfor var det særdeles smertefuldt for ham at tabe 6-1. Det var åbenbart "totalt ufortjent"  Grin

Risom
Manager

« Svar #8558: 19 Dec 2012, 22:33 »

Og det var der, du skulle have stukket ham en 20'er Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8559: 20 Dec 2012, 19:36 »

På 13 sæsoner nåede man så 1. division! Og hvor er det dog irriterende når dommeren spiller i sort ligesom en evt modstander (Barca, Bayern, mørkegrøn Real, City). Det må da være helt umuligt at løse det problem!

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8560: 20 Dec 2012, 19:59 »

Ved at bruge højre analog pind, kan du selv vælge hvilken spiller du vil skifte til. Peg på spilleren med den, og du vil skifte til den spiller. Dog vælger den ofte de spillere som er tættest på din spiller.  Smiley

Ja, det er jeg godt klar over, men jeg er sgu ikke så multi-task orienteret at jeg kan styre to analogpinde plus 8 knapper og en styrepind på samme tid. Der er en grund til at jeg har opgivet samtlige driblemoves.

VK: Hvis du ikke vinder prisen som årets sjoveste freakdebattør, så kupper vi crewet. Hylende godt indlæg (det lange) og jeg er helt enig, selvom jeg dog ikke går så amok i røde kort. Det sker faktisk sjældent. Men når jeg kommer ind fra siden og laver en glidende takling direkte på bolden og spilleren så løber hen og falder over min for derefter at få frispark, så er det sgu ikke godt nok. Jeg sidder tit og tænker på om der mon findes en hemmelig funktion i spillet der gør at man engang imellem får lorte dommere for at gøre det realistisk. Når jeg absolut intet får ved selv de åbenlyse straffe og de andre så får straffe hvor jeg slet ikke ved hvornår det blev begået, så kommer der konspirationsteorie r i mit hoved.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8561: 20 Dec 2012, 21:45 »

Efter at have læst om ting jeg ikke selv kan genkende bliver jeg altså nødt til at give MINE bedste tips... (Dog ikke til VK da mesteren slog mig sikkert i FIFA12 og statistisk er bedre end mig 90S og 30N vs 69S og 30N)

1. Min kameravinkel står på overblik, og så er den zoomet ud. Dette giver et overblik over ens forsvarskæde + evt. løb oppe foran (ikke på samme tid) når tingene hurtigt vender. Samtidig er det vigtigt at have et halvt blik på radaren på kontrastød (gælder begge veje).

2. Kend dine spilleres fart. Min bagkæde er Pepe-Ramos-Essien og jeg har derfor ingen hurtige backs til at løbe om kap med Messi og Ronaldoer, så derfor er det vigtigt at BAKKE med spilleren! Det handler om at lukke deres motorvej ned i god tid, og så samtidig skærme deres "vej mod mål" af. Hold gerne L2 nede når tingene begynder at blive snævre og der er mulighed for at han vender og drejer.

3. Ved indlægs-situationer: Kend favoritbenet på din modstander. Fx kan du være 99% sikker på at din modstander vil slå et indlæg med venstrebenet hvis det nu fx er Di Maria der er derude. Så fokusér 100% på at skærme den del af... Samtidigt med at han dribler frem og tilbage og prøver at få dig snydt så han kan slå et ordenligt indlæg med venstre NÅR dit forsvar at komme på plads og tage deres markeringer.
L2 er den knap du skal holde nede når du skal forudsige din modstanders træk... Vær passiv, passiv og passiv indtil han bliver lukket ned.

4. Lad vær at tackle med O (rund), men hold L2 nede og skærm skuddet af, og bliv ved og ved og ved. Kun et forsvar i undertal eller en fyr der kan sine finter kan snyde dig her.

5. Gå efter afleveringen - ikke manden. Når spillet udvikler sig fra forsvaret og op igennem midten skal du kun tænke på afleveringsmulighed erne spilleren har. Dæk af for afleveringen ud til kanten eller spilleren længere fremme. Sørg for at skifte til den mand der kan gøre gavn.

6. Løb aldrig fremad! Aldrig, aldrig, aldrig! Så snart han har bolden i forsvarskæden gælder det bare om at dække af for afleveringer, læse spillet, læse 1-2 løb, osv osv.. Og sådan gælder det helt ind til han begynder at nå ens felt hvor man så kompakt kan lukke ham ned ved at gøre pladsen mindre og mindre.

7. Når DU skal slå et indlæg så sørg for at spilleren IKKE er i løb, at spilleren står skråt og så tryk lidt på firkant, og når du så styrer spilleren i boksen så løber du MOD bolden (mod forreste stolpe).

8. Når du spiller bolden frem og tilbage mellem kæderne på midten af banen, så ha' et øje på radaren for at se om der evt er løb fra dine angribere.. En L1 + Trekant fra en kanten af din egen banehalvdel (der hvor træneren står) kan give dig en friløber.

9. Ved hjørnespark: Ryk kun LIDT!!! med analogpinden mod mål, og hold så firkant inde til den når halvvejs (eller lidt mere), samtidig med at du holder analogpinden FREM (op). Når du styrer angriberen skal du så løbe MOD boldens bane og håbe på det bedste. Det virker for mig hvert fald.

10. Forudsigelse er det som gør forskellen. Læs hele tiden spillet. Luk ned for huller, afleveringer, SE løbene, L2 skal nærmest holdes nede hele tiden. "Hvad ville du selv have gjort" og "Hvad ville give ham den bedste mulighed her" er hele tiden de ting man skal have i hovedet.

11. Jeg aner ikke om dette overhovedet hjælper nogen som helst, og om det overhovedet er til at tyde hvad jeg mener, men havde ikke lige tid at lave en video på youtube hvor det hele fremgår Opstemt Det er heller ikke fordi at jeg nødvendigvis er bedre end dem af jer herinde (spiller i 1. divi dog), men føler altid at jeg har styr på defensiven samt angrebet, så hvis jeg struggler med det, så ved jeg har haft en god modstander - som dengang jeg fik smæk af VK Opstemt
« Seneste Redigering: 20 Dec 2012, 21:47 af Ibraa » Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #8562: 20 Dec 2012, 21:50 »

12 *
13 profit! Wink

Balkanos
Gæst

« Svar #8563: 20 Dec 2012, 22:40 »

Ibraa det er sku godt skrevet  man kan sagtens bruge det Wink

bobbefar
Gæst

« Svar #8564: 20 Dec 2012, 22:45 »

Rigtig godt indlæg Ibraa Smiley Massere af gode råd

Sider: 1 ... 569 570 [571] 572 573 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010