Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 622 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
FIFA tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
564
565
[
566
]
567
568
...
694
Forfatter
Emne: FIFA tråden (Læst 1189676 gange)
Onlymyself
Førsteholdsspiller
Sv: FIFA tråden
«
Svar #8475:
31 Okt 2012, 11:10 »
Citat af: Renehenriksen 31 Okt 2012, 10:58
Er der nogen der ved hvordan jeg kommer ind i Ea shoppen, hvor jeg kan købe forskellige tilkøb?
Hvis det er på Playstation skal du bare trykke på firkant når du er i startmenuen.
Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!
Renehenriksen
Reserveholdsspiller
«
Svar #8476:
31 Okt 2012, 11:32 »
Citat af: Onlymyself 31 Okt 2012, 11:10
Hvis det er på Playstation skal du bare trykke på firkant når du er i startmenuen.
Det har jeg prøvet, men der er ikke forbindelse til EAS FC. Men mange tak for det hurtige svar. Jeg prøver og se om der kommer forbindelse senere
Math9229
Reserveholdsspiller
«
Svar #8477:
31 Okt 2012, 11:39 »
Der er maintaince..
Stolt fan af:
HB Køge og Tottenham <3 <3 <3
Renehenriksen
Reserveholdsspiller
«
Svar #8478:
31 Okt 2012, 11:49 »
Citat af: Math9229 31 Okt 2012, 11:39
Der er maintaince..
Mange tak. Hvor kan du se det henne?
Math9229
Reserveholdsspiller
«
Svar #8479:
31 Okt 2012, 12:06 »
EASPORTS facebook side
Stolt fan af:
HB Køge og Tottenham <3 <3 <3
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #8480:
01 Nov 2012, 12:55 »
Er det kun ved mig at forsvarerne er helt hen i vejret? Jeg forsøger at spille på world class og scorer egentlig pænt med mål, men HVER gang der kommer et indlæg er der absolut ingen der forsøger at dække modstandernes angribere - og det gælder både på indlæg og hjørnespark. What to do?!
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
verdenskrig
Manager
«
Svar #8481:
01 Nov 2012, 13:23 »
Har jeg også oplevet..
Har generelt set 5 kritikpunkter ved fifa 13 som jeg er ved at brænde op i helvede over..
1. At den skifter mand ved indlæg. Oplever egentlig ofte at jeg i stedet for at styre backen, så vælger at styre midterforsvareren så jeg kan dække angriberen ordentligt. Men når indlægget bliver slået fjerner markøren sig ofte fra den mand jeg dækker op med sådan at han fjerner sig så modstanderen får en kæmpe chance.. Det er til at brække sig over.
2. Hvorfor er det at man ikke har lavet et spil hvor spillerne fatter at stå tæt i kæderne. Næsten uanset om jeg spiller balanceret, offensivt, eller ultra offensivt så går mine offensive folk helt op i et pres, mens midtbanen trasker efter i lunte tempo, mens forsvaret står midt på egen banehalvdel. Det gør at der vel ca er 15 meter mellem hver kæde ofte, og gør det så let at spille sig ud af et pres.
3. Hvorfor kommer ens angriber aldrig ordentligt med i feltet. HVER gang jeg slår et indlæg står min angriber stille uden at tage et løb. Hvilket resulterer i at han altid mangler et skridt for at nå bolden i forhold til forsvarsspilleren. Pain in the ass.
4. Hvorfor er det at man i 2012 stadig ikke har fattet fra EA's side at hovedstødsmål er en stor vigtig del af fodbold. Det er jo fuldkommen umuligt at heade indenfor målrammen i fifa. Næsten uanset om jeg står på stregen skal min spiller nok formår at heade over. Også på hjørnespark, jeg tror sammenlagt jeg har headet 56 store muligheder 15 meter over på hjørne, og det er uanset hvor hårdt jeg trykker. Spillern kommer så meget under bolden, det kan jo ikke være rigtigt ?
5. Dommerne. Jeg har allerede modtaget 16 røde kort tror jeg, for tacklinger som jeg dårligt nok vil mene er til gult. Derudover så tackler jeg ofte bolden KLOKKERENT væk mens dommeren alligevel giver frispark og enda ofte gult til følge? Hvad er meningen med det. Hvornår fatter EA at fodbld er en KONSTAKTSPORT og at man ikke skal have hverken frispark eller gult kort for at ramme manden hvis man bare rammer bolden også..
En sidste ting der også pisser mig af er at afleveringssystemet ingen logik har. Har ofte spillet på 3.mand, og vil smække den i dybden. Men i stedet for at spille kanten der er løbet, vælger den så at spille enten backen der kommer luntende frem ( NÅR DE GIDER ) eller angriberen der er dækket af 4 mand. Logik forhelvede, hvorfor skulle jeg ville spille dem? DE ER DÆKKET OG DET ER IKKE DER JEG PEGER HEN !!!!!!!!!!!!!!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
ptrN
Manager
«
Svar #8482:
01 Nov 2012, 13:38 »
Citat af: verdenskrig 01 Nov 2012, 13:23
Har jeg også oplevet..
Har generelt set 5 kritikpunkter ved fifa 13 som jeg er ved at brænde op i helvede over..
1. At den skifter mand ved indlæg. Oplever egentlig ofte at jeg i stedet for at styre backen, så vælger at styre midterforsvareren så jeg kan dække angriberen ordentligt. Men når indlægget bliver slået fjerner markøren sig ofte fra den mand jeg dækker op med sådan at han fjerner sig så modstanderen får en kæmpe chance.. Det er til at brække sig over.
2. Hvorfor er det at man ikke har lavet et spil hvor spillerne fatter at stå tæt i kæderne. Næsten uanset om jeg spiller balanceret, offensivt, eller ultra offensivt så går mine offensive folk helt op i et pres, mens midtbanen trasker efter i lunte tempo, mens forsvaret står midt på egen banehalvdel. Det gør at der vel ca er 15 meter mellem hver kæde ofte, og gør det så let at spille sig ud af et pres.
3. Hvorfor kommer ens angriber aldrig ordentligt med i feltet. HVER gang jeg slår et indlæg står min angriber stille uden at tage et løb. Hvilket resulterer i at han altid mangler et skridt for at nå bolden i forhold til forsvarsspilleren. Pain in the ass.
4. Hvorfor er det at man i 2012 stadig ikke har fattet fra EA's side at hovedstødsmål er en stor vigtig del af fodbold. Det er jo fuldkommen umuligt at heade indenfor målrammen i fifa. Næsten uanset om jeg står på stregen skal min spiller nok formår at heade over. Også på hjørnespark, jeg tror sammenlagt jeg har headet 56 store muligheder 15 meter over på hjørne, og det er uanset hvor hårdt jeg trykker. Spillern kommer så meget under bolden, det kan jo ikke være rigtigt ?
5. Dommerne. Jeg har allerede modtaget 16 røde kort tror jeg, for tacklinger som jeg dårligt nok vil mene er til gult. Derudover så tackler jeg ofte bolden KLOKKERENT væk mens dommeren alligevel giver frispark og enda ofte gult til følge? Hvad er meningen med det. Hvornår fatter EA at fodbld er en KONSTAKTSPORT og at man ikke skal have hverken frispark eller gult kort for at ramme manden hvis man bare rammer bolden også..
En sidste ting der også pisser mig af er at afleveringssystemet ingen logik har. Har ofte spillet på 3.mand, og vil smække den i dybden. Men i stedet for at spille kanten der er løbet, vælger den så at spille enten backen der kommer luntende frem ( NÅR DE GIDER ) eller angriberen der er dækket af 4 mand. Logik forhelvede, hvorfor skulle jeg ville spille dem? DE ER DÆKKET OG DET ER IKKE DER JEG PEGER HEN !!!!!!!!!!!!!!
Det var en værre omgang, men jeg svarer kun på det med fed. Prøv at slå indlæg ved at dobbelttabbe på firkant. Derved slår du et hårdt indlæg og jeg oplever at angriberen i højere grad opsøger disse.
welbz is dat guy
verdenskrig
Manager
«
Svar #8483:
01 Nov 2012, 13:45 »
Det vil jeg prøve
Nu tænker folk sikkert at det er fordi jeg taber konstant. Men har vundet langt størstedelen af mine kampe online og er rykket op alle sæsoner. Det er bare ting som pisser mig fuldkommen af, fordi jeg i bund og grund synes det er et fedt spil. Men SPECIELT det med dommeren ødelægger så meget for jeg elsker at tackle igennem, og det får man slet slet ikke lov til i det spil.
Derudover kan jeg ikke tælle hvor mange gange, jeg har været alene igennem og er blevet HØSTET af keeperen, og været så sikker på at få straffe at jeg har sluppet stikket i ren glæde og forløsning. For så at opdage at dommeren ikke har dømt noget
Hvorefter jeg så i den anden ende giver angriberen et skulderskub så han får straffe
Hvis EA nogensinde vil have det spil helt op og ringe så er de nødt til at lave en KRAFTIG forbedring af dommerne.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
El Jefe
Gæst
«
Svar #8484:
01 Nov 2012, 14:24 »
Hvordan kan du ikke score på hovedstød? :l Jeg har godt nok scoret mange hovedstødsmål, endda med spillere der ikke er kendt for det, og selv om det piner mig at indrømme det, burde du da være et niveau over mig. Jeg har også scoret en god sjat på hjørnespark.
Det med at runde målmanden og de meget mærkelige afleveringer kan jeg dog kun nikke genkendende til.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #8485:
01 Nov 2012, 17:09 »
Jeg kan godt nok heller ikke score ret meget på hovedstød.
Mht. afleveringerne og spillerskift, tror jeg bare at indstillingerne skal sættes til at det er mere manuelt. Jeg får også spat af at den hele tiden skifter spiller på de forkerte tidspunkter (og finder de forskellige spillere) så nu vil jeg slå det fra. Med hensyn til afleveringer, synes jeg også at den tit fyrer nogle afleveringer afsted som slet ikke er hensigtet til at ramme de spillere den forsøger. Der skal man vel også blot sætte afleveringer til lidt mere manuelt.
Jeg har i øvrigt lige spillet 6-8 karriere kampe hvor det gik meget bedre.. I stedet for at hive min forsvarsspiller op i nærheden af angriberen der har bolden, så trisser jeg lidt baglæns med ham og forsøger at dække afleveringen i stedet. Det har resulteret i langt færre mål til modstanderne og i det hele taget langt færre chancer. Jeg mestrer det ikke endnu, men det har hjulpet uendeligt meget, da man ellers meget hurtigt bliver sat af hurtigere afleveringer. Med hensyn til hjørnespark, så har jeg fundet ud af at den (modsat ALLE andre situationer) ikke automatisk skifter til den spiller bolden kommer ind mod - så der vælger jeg en spiller som ikke er i feltet, og trykker så på spillerskift når indlægget bliver slået - så får jeg den mand der kan ramme bolden og dermed forhindres der rigtig mange mål.
Og ja, jeg er også irriteret over at midtbanen tit trasker (især defensivt) hvor man står og kæmper i en undertalssituation og de så bare står og glor. Det kan være jeg skal prøve indlægstippet der kom..
Dommerne har jeg faktisk ikke noget problem med. Man må ikke skubbe voldsomt til modstanderne, men jeg synes ikke det er ret tit at jeg har behov for at brokke mig over dem. Man skal bare lige lære hvordan man skal gå ind i taklinger osv. Jeg takler faktisk sjældent men bruger i stedet afskærmning til at erobre bolden når afleveringen falder.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #8486:
01 Nov 2012, 17:18 »
Citat af: verdenskrig 01 Nov 2012, 13:23
Har jeg også oplevet..
1; Gå ind under indstillinger, også gør sådan at den ikke skifter automatisk, men at du selv skal skifte mand
3; Det kommer også an på, hvilken angriber du har .. Kig på deres Work rate .. Nogen gange synes jeg også de kommer luntene ind i feltet, men så må man jo lige vente til de er på plads ..
4; Det forstår jeg intet af.. Jeg score utrolig mange mål, på både indlæg og på hjørnespark ..
5; Dommeren er blevet meget meget bedre.. Men bestemt ikke gode nok endnu.. Men kunne forestille mig, at det er meget meget svært at lave en korrekt/100 % rigtig dommer ..Virkelighedens dommere laver jo også fejl
Det sidste .. Gå ind og skift den måde du laver afleveringer på.. Så den ikke står på assisted, men måske mere semi eller andet ..
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #8487:
01 Nov 2012, 17:40 »
Med hensyn til indlæg - Jeg har scoret mange mål på indlæg, særligt med Di Maria som jo ikke er den typiske spiller at gøre det med. Men det handler sådan set om at han kommer forrest. Når jeg slår et indlæg i frit spil nøjes jeg altid bare med at trykke en enkelt gang, og så når indlægget er sendt afsted søger jeg mod bolden med angriberen. Dette resultere i at du kommer foran forsvaren og først på bolden. Og så trykker jeg altid bare en enkel gang kort.. ikke noget med at holde den inde længere tid.. altså skud-knappen ikk?
På hjørne når du forsvarer: Gå efter mandens krop
Omkring spillerskift: Jeg har mine indstillinger på skift mand når "bolde i luften" ..
Omkring 2eren - Tryk op- op - op - op, det skaber en offside-fælde / trækker kæden frem, så du får en masse mænd over på hans banehalvdel
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #8488:
01 Nov 2012, 20:07 »
Ah ja, og så synes jeg ALTID at modstanderne scorer til sidst! Det er lige meget hvad jeg gør, så smider de et indlæg og så er der næsten altid at den på en eller anden måde går ind.
Og hvor er det irriterende at spillerne ikke kan løbe forbi hinanden, men skal løbe i en stor bue udenom.. Ved ikke hvor mange gange mine spillere 'sidder fast' bag modstandernes, men det er alt for tit :/
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #8489:
02 Nov 2012, 15:11 »
Nogen der har det problem at spillet fryser når i vil spille en kamp i sæsone ?? Den loader lige og den fryser der hvor man kan skyde et par skud med en spiller inden kampen går igang.
Jeg har spillet en ultimate kamp, men kan ikke spille kampe i sæsoner.. nogen der kan have en ide om hvad det kan være ?
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
Sider:
1
...
564
565
[
566
]
567
568
...
694
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »