home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1189848 gange)
Twajz
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #7695: 14 Sep 2012, 11:13 »

Du kan godt lave Rabona ( Bag om benet )

På samme måde som i Fifa 12... Det er bare blevet sværere.... Peace Men jeg ved at Arshavin kan Smiley

Men Messi kan ikke :/ Ved ikke hvad de har tænkt.. Peace

plutonium
Manager

« Svar #7696: 14 Sep 2012, 11:17 »

Du kan godt lave Rabona ( Bag om benet )

På samme måde som i Fifa 12... Det er bare blevet sværere.... Peace Men jeg ved at Arshavin kan Smiley

Men Messi kan ikke :/ Ved ikke hvad de har tænkt.. Peace

Det er jo faktisk et sympatisk træk, at Messi ikke kan lave alle driblinger i spillet mere. Selvom han er en af verdens bedste driblere, så er det jo ikke fordi han plejer at lave extravagante træk som fx Ronaldo gør det. Han plejer at udnytte sin exceptionelle boldkontrol til at løbe igennem forsvaret.

Har altid fundet det mærkeligt at FIFA automatisk gav gode teknikere adgang til alle driblinger, mens spillere på lavere niveau ikke havde det.

Dog bør de gøre sådan noget som Rabonaen tilgængelig for ham, for det er da ikke urealistisk, at han sender sådan en afsted Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #7697: 14 Sep 2012, 12:36 »

Det er jo faktisk et sympatisk træk, at Messi ikke kan lave alle driblinger i spillet mere. Selvom han er en af verdens bedste driblere, så er det jo ikke fordi han plejer at lave extravagante træk som fx Ronaldo gør det. Han plejer at udnytte sin exceptionelle boldkontrol til at løbe igennem forsvaret.

Har altid fundet det mærkeligt at FIFA automatisk gav gode teknikere adgang til alle driblinger, mens spillere på lavere niveau ikke havde det.

Dog bør de gøre sådan noget som Rabonaen tilgængelig for ham, for det er da ikke urealistisk, at han sender sådan en afsted Peace

Han kunne hellere ikke lave alle driblinger i Fifa 12 Wink

Er enig i at ikke alle skal kunne tyre den afsted bag om benet og lign... meeeen.. alt med måde Wink

og du kan jo finde masser af 5 stjernede spiller i fifa 12... som har under 75 i overall stat Wink Syntes de har delt det meget pænt op Smiley

plutonium
Manager

« Svar #7698: 14 Sep 2012, 12:39 »

Han kunne hellere ikke lave alle driblinger i Fifa 12 Wink

Er enig i at ikke alle skal kunne tyre den afsted bag om benet og lign... meeeen.. alt med måde Wink

og du kan jo finde masser af 5 stjernede spiller i fifa 12... som har under 75 i overall stat Wink Syntes de har delt det meget pænt op Smiley

Jeg synes nu ofte de har fejlplaceret spillere Smiley
Men var helt sikker på at Messi kunne alle driblinger i FIFA12 crazy

Og så har jeg ikke set mange spillere med 5 stjerner i de lavere rækker, men det kan være at jeg har spillet med de forkerte hold ;P

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #7699: 14 Sep 2012, 12:55 »

Han var kun 4 stjernet i 12 også Smiley

og ved hellere ikke om der ar mange... kunne være jeg overdrev med massere Opstemt men syntes der er en del... Men jeg tænker også mest i Ultimate team baner.. så jeg tænker bare på sølvspillere med 5 stjernet dribling Smiley

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #7700: 14 Sep 2012, 12:58 »

kan jeg se jeg overdrev lidt D Der er 13 spillere med 5 stjernet i dribling som har under 75 i overall stats Opstemt

Men der er massere af 4 stjernede, så Opstemt

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #7701: 14 Sep 2012, 13:00 »

Jeg mener at FSB plejer at sige, at den version EA udgiver i demoen er den samme som spilanmeldere og "inviterede testere" spiller i EA Sports' UK-hovedkvarter. Det kan være at jeg husker eller har læst forkert, men det ville give meget god mening. At de så at sige lukker demo-arbejdet der, og fokuserer på at tweake og tune spillet frem til release, og det passer meget godt med 2-3 måneder.

Så kommer så preview af spillet, og det er den færdige udgave, som spilanmelderne får i hånden nogle uger før release, og DET er den færdige udgave. Men os almindelige dødelige får den sgu ikke før vi køber spillet ;P
De inviterede testere har fået lov til at spille en nyere udgave af spillet end demoen. Sådan fremlægger de youtubere, som har været derinde, det hvertfald.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

PhilipFlink
Manager

« Svar #7702: 14 Sep 2012, 14:53 »

Jeg mener at FSB plejer at sige, at den version EA udgiver i demoen er den samme som spilanmeldere og "inviterede testere" spiller i EA Sports' UK-hovedkvarter. Det kan være at jeg husker eller har læst forkert, men det ville give meget god mening. At de så at sige lukker demo-arbejdet der, og fokuserer på at tweake og tune spillet frem til release, og det passer meget godt med 2-3 måneder.

Så kommer så preview af spillet, og det er den færdige udgave, som spilanmelderne får i hånden nogle uger før release, og DET er den færdige udgave. Men os almindelige dødelige får den sgu ikke før vi køber spillet ;P

Det der er blevet sagt, er at nogle kendte youtubere hare været i EA Sports UK for at spille det næsten færdige spil, og de siger allesammen at demoen er meget langt bagefter det de selv har spillet, og har vidst også fået af vide, at spillet er nogle måneder bagud, hvad de er nået til idag Smiley

bøvle
Manager

« Svar #7703: 14 Sep 2012, 16:19 »

Så blev FIFA 13 bestilt. Endte med det ikke blev Blockbuster, da de ikke havde ultimate edition, men i stedet EL-giganten, der havde Ultimate Edition til "bare" 479". Blir fedt fedt FEDT at komme igang, hvor mange af jer andre herinde er med på UT i det nye spil ?

Og ved I iøvrigt om man kan aktivere sine guldpakker over nettet, eller man skal over PS'en for det ? Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #7704: 14 Sep 2012, 17:05 »

Selvfølgelig er jeg med, men gider ikke ofre alt for meget på det :p

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #7705: 14 Sep 2012, 17:36 »

Så blev FIFA 13 bestilt. Endte med det ikke blev Blockbuster, da de ikke havde ultimate edition, men i stedet EL-giganten, der havde Ultimate Edition til "bare" 479". Blir fedt fedt FEDT at komme igang, hvor mange af jer andre herinde er med på UT i det nye spil ?

Og ved I iøvrigt om man kan aktivere sine guldpakker over nettet, eller man skal over PS'en for det ? Smiley
Ved du om spillet er på dansk? Altså det som du har købt, med UT Edition? Smiley

plutonium
Manager

« Svar #7706: 14 Sep 2012, 17:52 »

De inviterede testere har fået lov til at spille en nyere udgave af spillet end demoen. Sådan fremlægger de youtubere, som har været derinde, det hvertfald.

Det stemmer så også meget godt overens med, at spilanmelderne og inviterede testere har spillet demoen, som vi har adgang til, for nogle måneder tilbage. At de inviterede testere (bl.a Hjerpstedt og weepeeler) så har fået lov til at spille den endelige version siden er jo bare fedt for dem. Dem jeg har hørt det fra er ikke blandt de kendte youtubere men derimod en del af de større og mere kendte FIFA-communities.

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #7707: 14 Sep 2012, 20:14 »

Hjerpseth er nu medarbejder for EA, bare lige for at smide det ud, men ja, du har ret Smiley

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

bøvle
Manager

« Svar #7708: 14 Sep 2012, 20:57 »

Ved du om spillet er på dansk? Altså det som du har købt, med UT Edition? Smiley

Det er det - det er den nordiske udgave Smiley

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #7709: 14 Sep 2012, 20:59 »

Okay, super! Smiley

Sider: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010