home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 560 561 [562] 563 564 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1188746 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #8415: 16 Okt 2012, 15:13 »

"Skærm en modstander af, og få fat i bolden"

Hvordan gør men det ? Kan ikke finde ud af den bedrift med min pro  Sur Græder

Hold L2  nede og evt. X

Holder L2 nede og tager bolden fra ham der har den ? Det hjælper heller ikke Sur Men ellers tak for det hurtig svar! Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #8416: 16 Okt 2012, 15:15 »

Nu har jeg siddet fast i arenaen i fem minutter snart. Nogen der har prøvet det eller som også har dårlig forbindelse lige nu?  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #8417: 16 Okt 2012, 15:21 »

Holder L2 nede og tager bolden fra ham der har den ? Det hjælper heller ikke Sur Men ellers tak for det hurtig svar! Smiley

Hmm... Det plejer at være sådan de beskriver det, når man skal klare de der intro opgaver. Det er nemmest ude ved hjørneflaget og så skærme af et par sekunder, så han ikke kan slå indlægget, hvorefter man tager bolden fra ham. :-)

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #8418: 16 Okt 2012, 16:16 »

Hvorfor nu det?!

"Vi beklager, men du er ikke berettigt til at registrere et onlinekort, der er påkrævet for at kunne bruge alle onlinefunktionerne"

HJÆLP!

verdenskrig
Manager

« Svar #8419: 16 Okt 2012, 17:50 »

Godt råd til alle herinde.. Spil ALDRIG med Lyon i fifa 13. De har spillet suverænt største mongol på målet som ikke tager noget om bolden så sidder lige i hovedet på ham og som vel er mindre smidig end Dronning Margrethe efter en hed nat med Prins Henrik.
Spillets tungeste bagkæde, hvor specielt de to midterforsvarere er enormt gode til at stå alle andre steder end der hvor angriberen er, og hvor backsene står og plukker blomster i stedet for at deltage offesivt eller defensivt.
En midtbane som er så tung i røven at Ole Tobiasen fremstår som Quincy Antipas, og som er eksperter i at slå afleveringer steder hen hvor man ikke peger. Et angreb hvor Lisandro Lopez dårligt kan tage tre på fødderne, hvor bastos er enormt god til at stå bag sin mand, og hvor Briand løber rundt i sin egen lille verden, og er ekspert i at drible ud over baglinien selvom man har sluppet spurt knappen.

Formåede lige at tabe 8-1 til en der var Marseilles og han havde hele 8 skud indenfor rammen Smiley Så er i advaret!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #8420: 16 Okt 2012, 17:59 »

Hvorfor nu det?!

"Vi beklager, men du er ikke berettigt til at registrere et onlinekort, der er påkrævet for at kunne bruge alle onlinefunktionerne"

HJÆLP!

Havde samme problem, genstartede min ps3 og så virkede det igen.

Den planlagte patch der skulle fikse en del online problemer blev udsat, så vi må nok vente lidt endnu på at vores online problemer bliver løst Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #8421: 16 Okt 2012, 18:20 »

Godt råd til alle herinde.. Spil ALDRIG med Lyon i fifa 13. De har spillet suverænt største mongol på målet som ikke tager noget om bolden så sidder lige i hovedet på ham og som vel er mindre smidig end Dronning Margrethe efter en hed nat med Prins Henrik.
Spillets tungeste bagkæde, hvor specielt de to midterforsvarere er enormt gode til at stå alle andre steder end der hvor angriberen er, og hvor backsene står og plukker blomster i stedet for at deltage offesivt eller defensivt.
En midtbane som er så tung i røven at Ole Tobiasen fremstår som Quincy Antipas, og som er eksperter i at slå afleveringer steder hen hvor man ikke peger. Et angreb hvor Lisandro Lopez dårligt kan tage tre på fødderne, hvor bastos er enormt god til at stå bag sin mand, og hvor Briand løber rundt i sin egen lille verden, og er ekspert i at drible ud over baglinien selvom man har sluppet spurt knappen.

Formåede lige at tabe 8-1 til en der var Marseilles og han havde hele 8 skud indenfor rammen Smiley Så er i advaret!

Har ellers vundet alle kampe jeg har spillet med dem Smiley +10 kampe Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #8422: 16 Okt 2012, 20:27 »

Hva taktik, og hvilket holdopstilling?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #8423: 16 Okt 2012, 20:31 »

Grin Grin

Haha, flækkede lige der vk Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #8424: 16 Okt 2012, 20:34 »

Grin

Fuck jeg kunne have begået mord der, det skal dog også siges at ham jeg var mod var okay god.. Det virkede dog som om spillet på forhånd havde bestemt at jeg skulle få en røvfuld der  Sur

Cool

HRz
Gæst

« Svar #8425: 16 Okt 2012, 20:47 »

VK :p

PhilipFlink
Manager

« Svar #8426: 16 Okt 2012, 22:43 »

Hva taktik, og hvilket holdopstilling?

Hæhæ, har dog ikke spillet med dem, skulle bare lige irritere dig lidt mere Wink

Anfield Road
Manager

« Svar #8427: 16 Okt 2012, 23:14 »

Grin Jeg må straks gøre forsøget  Tunge

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #8428: 18 Okt 2012, 18:12 »

Andre end mig som ikke har noget musik i selve spillet? Da jeg fik det, var der det normale FIFA-musik men nogle dage efter var det væk? Det er sku lidt småkedeligt bare sidde i stilhed og game FIFA.. Håber nogle kan hjælpe! Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #8429: 18 Okt 2012, 18:27 »

Andre end mig som ikke har noget musik i selve spillet? Da jeg fik det, var der det normale FIFA-musik men nogle dage efter var det væk? Det er sku lidt småkedeligt bare sidde i stilhed og game FIFA.. Håber nogle kan hjælpe! Smiley

Så tænd for voice, P3, youtube, smid en cd på eller gør noget andet. Muligheder er der mange af!  Peace

Sider: 1 ... 560 561 [562] 563 564 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010