home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1124 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Ørnens Rede [6]
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Ørnens Rede [6]  (Læst 13178 gange)
snakers
Ynglingespiller

Sv: Ørnens Rede [4]
« Svar #30: 24 Apr 2011, 21:13 »

stadig god Opstemt

NiklasV
Gæst

Ørnens Rede [5]
« Svar #31: 25 Apr 2011, 14:45 »

[NO.5]

Jeg vågnede endnu en gang med et spjæt – mareridtet forfølger mig, hver dag var et mareridt for mig. Det at jeg ikke kunne få lov til at udleve min drøm, jeg ville gøre alt for at få en til kamp for FC Roskilde, bare EN!

Jeg fik smidt mig selv ned i kørestolen, trillede hen til køleskabet og fik bikset noget morgenmad sammen. Klokken er 07.52, mandagens træning begynder allerede kl. 09.00 – i dag har vi 2 spillere til prøve træning, Robbert Maruanaya, endnu en forsvarsklippe – denne gang fra Holland var den ene.
Jeppe Kjær er blevet langtidsskadet, vores absolutte skarpeste angriber – derfor var der hentet en gammel argentiner til prøvetræning, folk var skeptiske overfor hans alder som var 35, jeg ved jeg laver min research ordentligt, derfor vil folk blive overrasket, når han kommer på banen.

Interview af vores nyindkøb - Robbert Maruanaya

Jeg glæder mig til at se deres talenter, og om det er noget der høre til her på holdet. De er begge blevet fløjet ind i går aftes og overnatter på Hotel Scandic. Jeg startede Mercedsen, og kørte direkte over til hotellet for at møde mine nye spillere.
”Hej, du må være Robbert?” – ”Ja jeg er Robbert, hvem er du?” ”Jeg er din nye træner – Niklas hedder jeg”

Ja, navnet på mig kendte de ikke, men det ville de snart komme til, for er der en ting jeg er, så er det rapkæftet, og det bliver ikke mildere lige så snart vi træder ud på grønsværen. ”DRENGE, kom rundkreds!” råbte jeg ud over de næsten ustyrlige drenge, moralen var ekstrem høj, vi ligger 3’er efter 15 kampe.

Hello Boys, i will talk english this day, because we got 2 new players on a trial for the next 2 weeks. This is Robbert, and this is Christian, take care of them boys” – Drengene tog godt imod drengene og træningen forløb over min forventning.
Jeg var blevet så populær i Roskilde, at jeg næsten ikke kunne trille ned ad gaden, uden at blive genkendt. Folk mødte mig altid med et smil og en respekteret tilgang.
Roskilde har størrelsen og potentialet til at blive en stor sports by, fodbolden haltede bare. Dette havde jeg fået lavet om på, men jeg sagde altid til de rosende mennesker: ”ingen skal glæde sig for tidligt”.

Viasat Divisionen – Ligatabel - 15 Runder

FC Roskilde's seneste 5 Kampe

FC Roskilde 3 - 1 HB Køge V
FC Roskilde 0 - 0 FC Fyn U
FC Roskilde 0 - 2 AGF T
FC Roskilde 1 - 3 FC Vestsjælland T
FC Roskilde 0 - 0 Skive U

Den eneste kritik jeg har modtaget er fra pressen ”FC Roskilde er som en ghetto, det er lige meget hvor vi kigger hen, så er der udlændinge” – Ja, jeg har hentet mange udlændinge, men de er faldet utroligt godt til på holdet, vi repræsentere 8 forskellige nationer - inklusiv Danmark og de ny tilkomne.
Godt nok er der 8 forskellige nationer, men har vi ikke præsteret? Jo, det tror jeg vidst nok lige vi har, før sæsonen var vi seedet 14. nu ligger vi 3. efter 15 kampe, skal folk klage? – Jeg er meget nærtagende hvad angår kritik når det kommer til fodbold. Men den praler af på mig, og holdet fortsætter deres gode rytme forhåbentligt.

Jeg var imponeret over vores nye spillere og de skifter begge på en fri transfer per. 1.1.2011
– Jeg håber godt nok ikke de skuffer!

« Seneste Redigering: 25 Apr 2011, 14:48 af NiklasV » Logged

Jyden
Gæst

Sv: Ørnens Rede [5]
« Svar #32: 25 Apr 2011, 14:58 »

Det ser godt ud, med flotte resultater (: dit billede med Robbert Maruanaya er også rigtig flot
KIU

NiklasV
Gæst

« Svar #33: 25 Apr 2011, 15:00 »

Det ser godt ud, med flotte resultater (: dit billede med Robbert Maruanaya er også rigtig flot
KIU
Mange tak Smiley
 - og i lige måde med din AB Blog, jeg håber du får en lige så kanon sæson start som jeg  Thumbs Up

Jyden
Gæst

« Svar #34: 25 Apr 2011, 15:01 »

Mange tak Smiley
 - og i lige måde med din AB Blog, jeg håber du får en lige så kanon sæson start som jeg  Thumbs Up
mange tak, håber jeg også (:

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 25 Apr 2011, 17:16 »

Efter at have læst alle 5 updates synes jeg faktisk det rigtig godt det du går og laver du skriver godt og fin grafik, jeg skal nok følge med her Wink

KIU Smiley

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

NiklasV
Gæst

« Svar #36: 25 Apr 2011, 20:56 »

Efter at have læst alle 5 updates synes jeg faktisk det rigtig godt det du går og laver du skriver godt og fin grafik, jeg skal nok følge med her Wink

KIU Smiley

Mange tak Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #37: 25 Apr 2011, 22:50 »

En rigtig god update. Grafikken er på sin plads og det skriftlige er også godt. KIU!

NiklasV
Gæst

« Svar #38: 26 Apr 2011, 14:10 »

En rigtig god update. Grafikken er på sin plads og det skriftlige er også godt. KIU!
Mange tak Smiley
 - Spørg endelig efter screenshots af diverse ting, hvis i vil se det  Thumbs Up

NiklasV
Gæst

« Svar #39: 26 Apr 2011, 14:16 »

Er det okay med jer, hvis jeg laver en update som lige opsummere den sidste halvdel af sæsonen, da jeg er nået til sommer pausen - og der er sket noget ret vigtigt. Jeg er nemlig også begrænset tidsmæssigt det næste stykke tid? Smiley

Philips
Gæst

« Svar #40: 26 Apr 2011, 14:20 »

Selvfølgelig håber det vigtige er en oprykning Smiley

NiklasV
Gæst

« Svar #41: 26 Apr 2011, 14:23 »

Selvfølgelig håber det vigtige er en oprykning Smiley
Så det håber du?  Rullende Øjne

NiklasV
Gæst

Ørnens Rede [6]
« Svar #42: 26 Apr 2011, 17:01 »

[NO.6]

Ørnene i selskab med løverne og ulvene

Pressekonferencen starter om 2 minutter Niklas” – lød det fra vores pressechef, jeg havde dårligt nok nået at få noget af den ellers så eftertragtede champagne – jo bortset lige fra da den blev åbnet af Jeppe Kjær, og guld dråberne sprøjtede ud over mig. Denne dag, er den lykkeligste dag i mit liv!

Niklas, du har ført dit hold til oprykning, hvordan har i formået dette – i er jo set som nedryknings kandidater hele sæsonen?” – ”Jamen, jeg er sikker på at holdharmonien har været en nøgle i dette års succes. Vi har også stået utrolig solidt i defensiven, og så bliver spillet jo ikke mindre succesfuld af, at vi har en utrolig spiller som Jeppe Kjær til at ligge på toppen, den dreng putter dem ind i kassen, som var de foræret væk”

Nu når I er rykket op, tror du så i vil kunne bibeholde jeres Superliga billet?” – ”Hvis ikke jeg tror på det, hvem skulle så tro på det? – Så selvfølgelig tror jeg på at vi kan forblive i det fine selskab”

Pressekonferencen var netop slut, efter årets sidste kamp ude mod Viborg – jeg fik Deja Vu’et skyllede ind over mig, som en glædes bølge.
Fløjten lød – dette var kampen der gjaldt oprykningen, ude mod Viborg, vi var á point – 58 af disse havde vi hver især i bankbogen, Viborg havde + 23, vi havde + 22. Aldrig har en kamp betydet så meget for mig i mit liv, bolden blevet spillet rundt langs jorden, der var respekt fra begge hold – selvom vi var stærkt undervurderet før kampen.

MÅÅÅÅÅÅÅÅL” – Jeppe Kjær satte første mål ind efter 1. min. – allerede efter 13 min. Scorede Babatz, et utroligt flot mål – Vi holdte føringen indtil halvleg. ”Drenge i skal fortsætte det gode spil og opretholde jeres boldbesiddelse, det bedste forsvar vi kan have, er at angribe!” – Drengene lyttede til mig. Jeppe Kjær blev fældet i skud øjeblikket, fløjten lød – der var straffe! Jeg jublede inde i mig selv, men ingen skal glæde sig for tidligt som sagt.  Lukas Dosek satte straffesparket sikkert ind i 56. min. – Kort tid efter opstår en lignende situation og Lukas Dosek sætter endnu et straffe ind. Oprykningen var en realitet. Ikke nok med det score Christian Gimenez på et koldt kynisk hug, fra 21 meter.

Viasat Divisionen – Ligatabel - 29 Runder

FC Roskilde's seneste 5 Kampe

FC Roskilde 3 - 0 Hobro V
FC Roskilde 1- 1 HB Køge U
FC Roskilde 1- 1 AGF U
FC Roskilde 1 - 2 FC Vestsjælland T
FC Roskilde 5 - 3 Viborg V

Pludselig vender spillet – Viborg score 3 mål på 15. min. Men var aldrig rigtig en trussel mod FC Roskilde.

Ørnene flyver højt” stod der på samtlige avisers forside – jeg håber jeg lever op til alles forventninger!

Tilfreds Bestyrelsesformand

Jeg lagde mig op i sengen, mens tankerne fløj rundt i hovedet på mig. Ja, selvfølgelig er jeg glad, men hold da op et pres der bliver sat på mig nu. Vi skal virkelig forbedre holdet i denne sommer pause. Ihvertfald offensivt kunne vi godt bruge nogle stærke kræfter.

Økonomien i klubben var heller ikke helt god, til trods for vi havde masser af luft i lønbudgettet, vi fik 4 mio. for placering i 1. div, men pga. de danske regler for Superligaen, skal vi have varme i græsset, dette var en udgift på 4,5 mio. så en indtægt at rykke op er det ikke. Måske på den lange sigt, men ikke lige pt.

Skuffer jeg, eller bliver succesen ved? - mit eneste mål er ihvertfald UNDGÅ NEDRYKNING!
« Seneste Redigering: 26 Apr 2011, 17:03 af NiklasV » Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

Sv: Ørnens Rede [6]
« Svar #43: 26 Apr 2011, 17:08 »

Tillykke med oprykningen Thumbs Up

Glæder mig til at se hvad du kan udrette i Suppen Wink

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

NiklasV
Gæst

Sv: Ørnens Rede [6]
« Svar #44: 26 Apr 2011, 17:35 »

Tillykke med oprykningen Thumbs Up

Glæder mig til at se hvad du kan udrette i Suppen Wink

Mange tak - ja, det bliver noget af en udfordring efter en overpræstering i 1. div   Thumbs Up

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010