home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  (#11) Endnu en "Din Vej" af Apache
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: (#11) Endnu en "Din Vej" af Apache  (Læst 24673 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: (#1) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #30: 18 Apr 2011, 22:19 »

Den næste update bliver højst sandsynligt i morgen, orker ikke rigtig mere i dag Wink

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #31: 18 Apr 2011, 22:48 »

Det er bare i orden, Apache. Jeg er rigtig godt tilfreds med min egen spiller. At de sælger mig til FCK er noget rigtig lort, og at de så vælger at sende mig til Arsenal, det er da trist. Men rigtig fed måde du har valgt at gøre det på! Smiley

If you can't join them, beat them.

ralmeing
Ynglingespiller

« Svar #32: 19 Apr 2011, 08:20 »

lidt træls der er sløring af spilleregenskaber, men det går nok !

Gangster_Calle
Ynglingespiller

« Svar #33: 19 Apr 2011, 08:36 »

Endelig én "Din vej" hvor det går godt for mig! Smiley Håber det forsætter Opstemt

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

jona633c
Ynglingespiller

« Svar #34: 19 Apr 2011, 08:52 »

Det er skide fedt det dér Opstemt
Havde gerne set at få spilletid i Everton, men det er dog fint nok af blive lejet ud. Smiley

Du gør det skide godt Opstemt forsæt endelig

Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #35: 19 Apr 2011, 13:24 »

Update 2
1. September 2012

Jonas Lund - SS
Jonas er endnu et år blevet i Dortmund, dog blev han i vinter transfervinduet lejet ud til det østrigske hold FK Austria Wien, men det er det eneste det er blevet til for danskeren. På et halvt år nåede han at spille 18 kampe for Dortmunds reservehold og 18 kampe for FK Austria Wien, et mål blev det til i de 36 kampe. Men mon ikke han skifter klub snart, da Manchester United har stor interesse i Jonas. Siden sidst har Jonas spillet 1 u-landsholdskamp mere.

Frederik Bjerg - SS
I den sidste sæson fik han meget lidt spilletid for Arsenal - to indskiftninger blev det til, men nu her i den nye sæson har Arsenal valgt at leje ham ud til Q.P.R. Frederik har fået 2 ekstra landskampe på cv'et.

Frederik Gade - SS
Frederik var som sagt i Zaragosa på lån i en sæson, hvor han blev en af klubbens vigtigste spillere, men her i den nye sæson har han valgt at blive i Valencia på deres reservehold, der spiller i 3. Division Grp. 6. Han fik 35 kampe i sidste sæson hvor  han skorede 14 mål. Samtidigt var han med på den spanske trup der vandt U/21 VM. Dog fik han ikke nogen kampe men var på bænken det meste af turneringen.

Jonas Hansen - SS
Jonas Hansen blev endnu en sæson lejet ud til et hold, denne gang var det Frankrig. Stade Rennais FC blev holdet der lejede Jonas. Han spillede kun 11 kampe for Leicester sidste sæson, og da han så kom tilbage fik han 1 kamp for Everton, før han blev lejet ud til Stade Rennais FC. D. 29 februar fik Jonas sin landsholdsdebut i en alder af 17 år mod Ecuador.

Emil Jørgensen - SS
Emil Jørgensen blev i Januar transfervinduet hentet af selveste Barcelona, men blev puttet direkte på reserveholdet, hvor han spillede 8 kampe og scorede 4 mål. Og her i den nye sæson bliver han også på Barcelonas reservehold. Emil har haft mange årsager til at juble over sæsonen, da han sammen med det danske U/19 landshold vandt EM. Han spillede finale kampen og scorede sit første og eneste mål indtil videre for landsholdet.

Niklas Niewald - SS
Niklas valgte at blive i Liverpool hele sæsonen og har ingen hensigter om at tage til en ny klub. I sidste sæson spillede han 3 kampe for Liverpool, men desværre scorede han ingen mål i de tre kampe og han var ikke just imponerende i de 3 kampe, da hans gennemsnitsbedømmel se lå på 5.50. Men Niklas Niewald er nu oppe på 11 landskampe og 7 mål for det danske u-landshold. Lige nu viser Sunderland en lille interesse for den 17 årige dansker.

Johannes Falkenberg Jensen - SS
Johannes har valgt at blive i West Ham og han klarede det også rigtig godt i sidste sæson, hvor han scorede 3 mål i 3 kampe, hvoraf han blev indskiftet 2 gange. Så mon ikke at West Ham vælger at bruge stortalentet flere gange i den nye sæson. Men da Johannes jo var stoppet på landsholdet er det ikke blevet til nogen landsholdskampe. Porto viser stor interesse for Johannes.

Casper Enevoldsen - SS
Casper var som sagt blevet købt af Chelsea og nu i den nye sæson er han så blevet lejet ud til Celtic. Casper fik 4 kampe for Chelsea sidste år, hvor han kunne sparke bolden ind i målet 1 gang. Casper har ligesom Jonas Hansen fået sin landsholdsdebut, dog spillede Casper sin første kamp mod Frankrig d. 2 Juni.

Rasmus Meng Mortensen - SS
Rasmus blev endnu en sæson udlejet fra Everton. Denne gang var det dog ikke Crystal Palace, men han skulle til Spanien hvor Almeria havde valgt at leje ham. I sidste sæson for Crystal Palace startede han inde i 32 kampe og scorede 5 mål i ligaen. I Cuppen spillede han 9 kampe og scorede 2 mål, så i alt blev det altså 41 kampe og 7 mål for Rasmus. Samtidig kan Rasmus blære sig med at han nu har spillet 8 u-landskampe og scoret 3 mål.

Benjamin Bækgaard Sørensen - SS
Benjamin havde i denne sæson valgt at blive i Aston Villa. I sidste sæson kom han op på 5 kampe i alt, hvor han så scorede 1 mål. En meget middelmådig sæson for den høje dansker og lige nu benyttes han i et rotationssystem hos Aston Villa.

Hvid - Er blevet i samme klub
Orange - Har skiftet klub
Blå - Udlejning

Top 3 i de forskellige ligaer.

Premier League
1. Arsenal
2. Chelsea
3 Liverpool

Superligaen
1. Brøndby
2. FC København
3. FC Midtjylland

Ligue 1
1. AS Monaco FC
2. Olympique Lyonnais
3. Paris Saint-Germain

Serie A
1. Palermo
2. Inter
3. Napoli

Liga ZON Sagres
1. Sporting CP
2. Benfica
3. Porto

Clydesdale Bank Premier League
1. Celtic
2. Rangers
3. Dundee Utd

LIGA BBVA
1. Barcelona
2. Real Madrid
3. Atletico Madrid

Tyske 1. Liga
1. Bayern Munchen
2. Dortmund
3. Schalke

Champions League
Arsenal s 1:1 Chelsea

Europe League
Manchester United 1:2 Juventus

Europamesterskabet
Frankrig s 0:0 Skotland

Verdensranglisten
1. Spanien
2. Frankrig
3. Holland

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

Sv: (#2) Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #36: 19 Apr 2011, 13:28 »

Bracalona!! Jeg bliver spillet op gemmen holdende ligesom Messi Opstemt

jona633c
Ynglingespiller

« Svar #37: 19 Apr 2011, 13:40 »

Håber snart at blive i Everton og få noget spilletid..  funny

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #38: 19 Apr 2011, 14:00 »

Flot arbejde, Apache! Men jeg vælger så at stoppe på landsholdet.. hmm Peace.

Kolo Abib Touré

ralmeing
Ynglingespiller

« Svar #39: 19 Apr 2011, 14:03 »

Håber snart at blive i Everton og få noget spilletid..  funny
Samme her !  Smiley

Philips
Gæst

« Svar #40: 19 Apr 2011, 14:07 »

Helt klart den flotteste din vej ærger mig over jeg ikke er med  Græder
vil dog stadigt følge og skrive en kommentar en gang imellem Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #41: 19 Apr 2011, 14:16 »

Tak for alle kommentarerne, men jeg kan dog ikke tage alle æren, da jeg fik inspiration fra DavidMadsen's Din Vej fra omkring to år siden Wink

Men jeg tænkte på noget. Jeg lavede også en spiller af mig selv, og jeg ved ikke hvorvidt i læser omkring alle de andre spillere eller kun jer selv, som også er fair nok. Men vil i også gerne høre om ham? Smiley

Philips
Gæst

« Svar #42: 19 Apr 2011, 14:20 »

Tak for alle kommentarerne, men jeg kan dog ikke tage alle æren, da jeg fik inspiration fra DavidMadsen's Din Vej fra omkring to år siden Wink

Men jeg tænkte på noget. Jeg lavede også en spiller af mig selv, og jeg ved ikke hvorvidt i læser omkring alle de andre spillere eller kun jer selv, som også er fair nok. Men vil i også gerne høre om ham? Smiley
tag ham bare med  Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #43: 19 Apr 2011, 15:00 »

Der kommer en til update i dag, men jeg kan ikke sige noget om hvornår den kommer i dag Smiley

jona633c
Ynglingespiller

« Svar #44: 19 Apr 2011, 15:01 »

Lyder godt, men bare tag dig god tid Opstemt Opstemt

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010