home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  (#11) Endnu en "Din Vej" af Apache
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: (#11) Endnu en "Din Vej" af Apache  (Læst 22757 gange)
Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #15: 18 Apr 2011, 19:46 »

Fulde navn: Frederik Zohore
Højde (cm): 192
Vægt (kg): 90
Favorit Ben: Venstre
Fødselsdato (Alle under 1994 bliver sat til 1994): 27/12
Fødeby: København
Nationalitet: Dansk
Start klub: AB
Position: CB
Foretrukne træk (maks 5):
Personlighed: Målrettet og Professionel
Sprog: Dansk
Favoritklubber: Fck
Hadeklubber: Brøndby
Favoritpersoner: Kenneth Zohore. Ståle Solbakken. Jesper Grønkjær
Hadepersoner: Mike Jensen

« Seneste Redigering: 18 Apr 2011, 19:55 af Jarto » Logged

19-18 nuff' said.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #16: 18 Apr 2011, 19:48 »

Til de 2 sidste, så er det desværre for sent. Apache har i hvert fald skrevet, at der er lukket for tilmelding.
Logged

If you can't join them, beat them.


Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #17: 18 Apr 2011, 19:51 »

Til de 2 sidste, så er det desværre for sent. Apache har i hvert fald skrevet, at der er lukket for tilmelding.
10-12 Huh Vil mene at det så betyder at der skal være mellem 10-12 medlemmer.
Logged

19-18 nuff' said.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #18: 18 Apr 2011, 19:53 »

Stopper tilmeldingerne her.

Jeg vil mene, at det her betyder, at tilmeldingerne er stoppet.
Logged

If you can't join them, beat them.


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #19: 18 Apr 2011, 19:54 »

Danmark (2. Division og derover), England (League 2 og derover), Frankrig (CFA og derover), Tyskland (2. Liga og derover), Italien (Serie B og derover), Portugal (Liga Orangina og derover), Skotland (3. Division og derover) og Spanien (Liga Adelante og derover)

Det er i hvertfald de ligaer jeg har taget med, jeg har lavet alle spillerne og skal snart til at gå i gang.

Men jeg tænkte på noget.
Hvornår vil i helst have updatesne?

31. Juni eller 1. September?
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #20: 18 Apr 2011, 19:56 »

1. september, er det lige efter transfervinduet er lukket? Smiley Så er det da i hvert fald at foretrække, synes jeg.
Logged

If you can't join them, beat them.


jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #21: 18 Apr 2011, 19:57 »

Vil også foretrække 1. septemper
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #22: 18 Apr 2011, 19:59 »

Okay, jeg går igang med at gå på ferie til 1. september. 1 Update burde være ude i aften.  Thumbs Up
Logged

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #23: 18 Apr 2011, 19:59 »

Skide fedt!
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #24: 18 Apr 2011, 20:01 »

Det er imponerende hurtigt. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


ralmeing
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #25: 18 Apr 2011, 20:11 »

Ekstremt hurtigt

- Thums up !
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #26: 18 Apr 2011, 20:13 »

Jeg har fundet nogle fejl, så jeg bliver nødt til at dobbeltjekke meget af det jeg har lavet. Skuffet

Så der går nok en halv time før jeg går igang med at gå på ferie.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #27: 18 Apr 2011, 20:16 »

Det er helt i orden, Apache. Vi venter i spænding. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #28: 18 Apr 2011, 22:14 »

Update 1
1. September 2011



Jonas Lund - SS
Jonas Lund fik spillet 42 kampe i sin første sæson for Dortmund og scoret 5 mål for Dortmund. Dog var det Dortmunds reservehold, men det er meget godt ud indtil videre får ham. Han har fået 3 u-landskampe for det danske landshold og mangler stadig at score sit første mål. Han har en imponerende værdi på 17 millioner.

Frederik Bjerg - SS
I det første transfervindue i 2010-11 sæsonen hentede FC København ham og så et år efter fik Arsenal øje på ham og hentede ham for 15 millioner. Men i sidste sæson for AC Horsens nåede han at spille 4 kampe før han blev solgt til FC København og i FCK fik han 5 kampe i ligaen og 2 kampe i Champions League. Frederik har spillet 1 u-landskamp for Danmark hvor han har scoret 1 mål.

Frederik Gade - SS
Frederik Gade spillede sin første sæson for Valencia Mestalla hvor han fik 48 kampe og sorede 21 mål, han var en af nøglespillerne på reserveholdet. Men i dette sommertransfervindu e har Zaragosa hentet ham på leje og det ser udmærket ud for Frederik indtil videre. Samtidig med alt dette har Frederik fået landshold debut for ungdomslandsholdet, men kun 1 kamp er det blevet til.

Jonas Hansen - SS
Jonas Hansen har som mange af de andre spillere også skiftet klub. Han er gået til det engelske hold Everton, hvor han blev hentet på en fri transfer og hvor han senere hen blev hentet af Leicester på leje. FC Nordsjælland var ikke glade for det 17 årige talent, da han knapt nok fik en kamp i hele sæsonen. Men han har alligevel nogle ting at være stolt af fra sin forrige sæson. Han fik 9 U-landskampe for Danmark og har en kontrakt hvor han tjener 16.000 om ugen.

Emil Jørgensen - SS
Emil Jørgensen har ikke fået nogen landsholdsdebut indtil videre, men han er afsted med U/21 truppen. Dog i Januar Transfervinduet fik Wolves øje på Emil og hentede ham på fri transfer efter han havde fået 9 kampe og scoret 1 mål. Og i Wolves har han indtil videre spillet 2 kampe i Wolves.

Niklas Niewald - SS
Niklas blev i Januar transfervinduet hentet af den belgiske klub Excelsior på fri transfer efter ingen succes i Randers FC og Liverpool fik så øje på ham i sommertransfervindu et efter han havde spillet 21 kampe og scoret 6 mål for Excelsior. Han blev hentet af Liverpool for 19 millioner. 7 u-landskampe og 3 mål er det blevet for Niklas.

Johannes Falkenberg Jensen - SS
Johannes har ligesom de fleste af de andre skiftet, men han blev dog købt af West Ham i Januar transfervinduet for 160.000 danske kroner. I Aarhus Fremad nåede han at spille 6 kampe og score 2 mål før West Ham købte ham og i West Ham nåede han at spille 1 kamp og på grund af en eller anden uforklarlig grund, så har Johannes Falkenberg valgt at stoppe på landsholdet før han overhovedet er begyndt.

Casper Enevoldsen - SS
Casper er nok den mest succesfulde af de 10 spillere hvis man kigger på klub og pris på handelen. Casper startede i FCK hvor han senere i Januar blev hentet af storholdet Chelsea for 23 millioner, hvor han blev indskiftet 3 kampe i løbet af den halve sæson han var i Chelsea. Han har indtil videre fået 4 u-landskampe for Danmark og tjener mest af alle spillerne, nemlig 28.000 om ugen.

Rasmus Meng Mortensen - SS
Rasmus har ligesom Jonas Hansen skiftet til Everton i Januar transfervinduet. Dog blev Everton nødt til at betale Vejle for at få fat i ham i forhold til Jonas Hansen. Han blev hentet for 5.5 millioner. Han har spillede 5 kampe i sidste sæson for de Everton og Vejle hvoraf 3 var for Vejle og 2 var for Everton. Samtidig har han fået 5 u-landskampe og scoret 2 mål i de 5 kampe.

Benjamin Bækgaard Sørensen - SS
Benjamin fik spillet 2 kampe for Brøndby før han i Januar transfervinduet blev hentet af Aston Vila på en fri transfer og på et halvt år blev han indskiftet en gang i Aston Villa, og resten af året var han stamspiller på bænken og Benjamin har også valgt at stoppe på landsholdet før han begyndte ligesom Johannes Jensen.




Hvid - Er blevet i samme klub
Orange - Har skiftet klub
Blå - Udlejning
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Endnu en "Din Vej" af Apache
« Svar #29: 18 Apr 2011, 22:16 »

Nej, nej nej! Opstemt

Fin update, men hvorfor skifter jeg lige til Aston Villa, og så stopper jeg på landsholdet, er jeg på stoffer?! Opstemt

KIU. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010