home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (#7) Den gule fare mod toppen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: (#7) Den gule fare mod toppen  (Læst 8637 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#6) Den gule fare mod toppen
« Svar #30: 20 Apr 2011, 16:03 »


ACH kan kun i pokalen


Så stod den på pokalfodbold igen. 3. runde af Ekstra Bladet Cup stod for døren. AC Horsens havde trukket 2. divisions holdet Søllerød-Vedbæk. Søllerød-Vedbæk havde ikke slået skræmmende modstandere ud for at komme til 3. runde, men hvis de havde, havde "de gule" nok været favoritter alligevel.

Kampen bølgede frem og tilbage de første 25 minutter, og selvom AC Horsens var meget tæt på at have fuld kontrol over kampen, var det Søllerød-Vedbæk, der kom foran efter en halv time. Kort inden pausen tog Gilberto sagen i egen hånd ved, at udligne til 1-1. I anden halveg var AC Horsens dog det klart dominerende hold, og tilbagevendte Issey Nakajima-Farran scorede bare to minutter inde i anden halveg. Efter en times spil lukkede Gilberto kampen med sit andet mål. I det 68. minut ville Gilberto igen på tavlen, men denne gang med hovedet, efter et perfekt frispark fra Kenan Hajdarevic. Andet skete der ikke så AC Horsens var nu videre i turneringen.

I sæsonens 10. spillerunde skulle AC Horsens en tur til Odense, hvor sæsonens hidtige skuffelse ventede. Kampen bølgede frem og tilbage, men Lasse Kryger var så heldig at bringe AC Horsens foran 1-0 efter 27 minutter. Bare to minutter efter scoringen blev topscorer Kenan Hajdarevic skadet. En skade der, måske, kom til at ændre kampens forløb. Peter Utaka gjorde det ihvertfald til 1-1 og 1-2 efter 51 og 58 minutter. Da AC Horsens ikke formåede at presse OB, og OB ikke formåede at få bolden ind bag Søren Jochumsen, havde AC Horsens nu indkasseret endnu et skuffende nederlag.

AC Horsens skulle i 11. spillerunde en tur til Aalborg. AC Horsens skulle forsøge at tage revanche oven på de sidste to ligakampes nederlag. Det startede meget skidt ud, da Wichmann i det 25. minut scorede på et fantastisk langskud. I det 47. minut fik Issey Nakajima-Farran dog udlignet på et flot kontraangreb. Efter udligningen var AC Horsens opsatte på at få 3 point med hjem, men formåede ikke at score og så endte kampen 1-1.

Så var dagen kommet, hvor AC Horsens igen skulle op imod FC Midtjylland, og hvis kampen ville ende i et ligeså stort drama som sidst, ville det blive en underholdende kamp for tilskuerne. FC Midtjylland dominerede fra start, men først i det 31. minut kunne Jonas Borring gøre det til 1-0. I det 42. minut fik AC Horsens igen scoret på et kontraangreb. Denne gang var det Martin Retov, der afsluttede angrebet. I det 47. minut fortsatte AC Horsens det forfærdelige forsvarsspil, da Kevin Das Neves lavede selvmål. AC Horsens fik dog en fantastisk start på anden halveg, da Thomas Kortegaard udlignede i det 50. minut. I det 63. minut kom AC Horsens på mirakuløst vis foran på et hovedstød af Morten Rasmussen. I det 75. minut lavede AC Horsens igen selvmål, da Morten Rasmussen, der lige havde bragt AC Horsens foran, sparkede bolden ind bag Søren Jochumsen. Der blev ikke scoret yderligere, så kampen endte 3-3 ligesom sidst.

I sæsonens 13. spillerunde skulle AC Horsens tage imod ligaens førsteplads, Esbjerg, der dog tabte deres sidste kamp til bundproppen, Lyngby. Første halveg endte uden scoringer trods en spændende affære, hvor AC Horsens havde haft flere gode muligheder. I det 51. minut bragte Søren Rieks Esbjerg foran 1-0, inden Jeppe Mehl gjorde det til 2-0 i det 64. minut. Issey Nakajima-Farran reducerede i det 68. minut, men AC Horsens formåede ikke at score yderligere, så kampen endte 2-1 i Esbjergs favør.




Ligatabel

 
« Seneste Redigering: 20 Apr 2011, 16:09 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#7) Den gule fare mod toppen
« Svar #31: 20 Apr 2011, 20:02 »

Kommenter gerne Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#7) Den gule fare mod toppen
« Svar #32: 21 Apr 2011, 17:34 »

Hej drenge
Jeg vælger at stoppe denne her blog, fordi for mange skader til stjernespillerne gjorde, at jeg tabte næsten alt.  Græder
Kan dog fortælle, at jeg håber på at starte en ny inden længe.  Opstemt
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (#7) Den gule fare mod toppen
« Svar #33: 21 Apr 2011, 18:26 »

Ej, det er da en god blog og det er jo kke sjovt hvis du bare vinder alt. Bare forsæt selvom det ikke går så godt
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#7) Den gule fare mod toppen
« Svar #34: 21 Apr 2011, 19:45 »

Jeg er ked af det SkjoldMadsen, men jeg starter en ny, så snart jeg har fundet et TB.
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (#7) Den gule fare mod toppen
« Svar #35: 30 Apr 2011, 20:15 »

Jeg kan godt prøve med et TB hvis du senden en PB med info!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#7) Den gule fare mod toppen
« Svar #36: 30 Apr 2011, 20:20 »

Jeg kan godt prøve med et TB hvis du senden en PB med info!
Hvis du har set det, så har jeg startet en ny blog, som du kunne læse, hvis du vil.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010