home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (#7) Den gule fare mod toppen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: (#7) Den gule fare mod toppen  (Læst 8635 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#3) Den gule fare mod toppen
« Svar #15: 18 Apr 2011, 09:35 »

SS af Jimmy Mayasi Opstemt
quote]
Jimmy Mayasi


« Seneste Redigering: 18 Apr 2011, 09:37 af massu14 » Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#3) Den gule fare mod toppen
« Svar #16: 18 Apr 2011, 16:53 »

Først og fremmest vil jeg gerne starte med at rose dig. Det er rigtig lækkert med en blog om dette fantastiske fodboldhold. Modsat Cesc, så mener jeg egentligt at det er nogle udmærkede transfers du har lavet. Det er lidt af et kup med Stefan Gislason, da han alt andet lige er en rigtig fremragende defensiv midtbane, omend så bare som backup til Niels Lodberg, som jeg vil mene er at foretrække, som førstevalg. Jeg starter også altid med AC Horsens, og det første jeg gør, er at sælge Mayasi. Det ligger der lige 650,00 -> 900,000 kroner i, hvilket luner godt i klubkassen.

Jeg vil helt sikker følge med i din blog, og ser allerede frem til næste update. Dog vil jeg lige slutte af med at foreslå dig, at rette en enkelt lille fejl. Du skriver flere gang i din update omkring venskabskampene, at målene er scoret i eksempelvis d. 9 minut. Når du skriver det på denne måde, som er det skrevet som en date, altså d. 9 i måneden. Det hedder reelt set bare, det 9. minut. Hvis du retter den, så følger jeg bloggens videre forløb. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (#3) Den gule fare mod toppen
« Svar #17: 18 Apr 2011, 18:32 »

Jeg kunne godt tænke mig ss af FCK tranfers?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#3) Den gule fare mod toppen
« Svar #18: 18 Apr 2011, 20:09 »

Først og fremmest vil jeg gerne starte med at rose dig. Det er rigtig lækkert med en blog om dette fantastiske fodboldhold. Modsat Cesc, så mener jeg egentligt at det er nogle udmærkede transfers du har lavet. Det er lidt af et kup med Stefan Gislason, da han alt andet lige er en rigtig fremragende defensiv midtbane, omend så bare som backup til Niels Lodberg, som jeg vil mene er at foretrække, som førstevalg. Jeg starter også altid med AC Horsens, og det første jeg gør, er at sælge Mayasi. Det ligger der lige 650,00 -> 900,000 kroner i, hvilket luner godt i klubkassen.

Jeg vil helt sikker følge med i din blog, og ser allerede frem til næste update. Dog vil jeg lige slutte af med at foreslå dig, at rette en enkelt lille fejl. Du skriver flere gang i din update omkring venskabskampene, at målene er scoret i eksempelvis d. 9 minut. Når du skriver det på denne måde, som er det skrevet som en date, altså d. 9 i måneden. Det hedder reelt set bare, det 9. minut. Hvis du retter den, så følger jeg bloggens videre forløb. Smiley
Mange tak for kommentaren Thumbs Up Skal nok huske fejlen. Iøvrigt update i aften.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#3) Den gule fare mod toppen
« Svar #19: 18 Apr 2011, 20:15 »

Det lyder rigtig godt, den vil jeg se frem til. Smiley

Har du egentligt overvejet, hvad du vil gøre med Frederik Rønnow? Vil du sælge ham, eller bruge ham som fremtidig førstekeeper? 
Logged

If you can't join them, beat them.


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#3) Den gule fare mod toppen
« Svar #20: 18 Apr 2011, 22:08 »

Det lyder rigtig godt, den vil jeg se frem til. Smiley

Har du egentligt overvejet, hvad du vil gøre med Frederik Rønnow? Vil du sælge ham, eller bruge ham som fremtidig førstekeeper? 
Foreløbig er han på U19 holdet, men vi må se hvad fremtiden bringer.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#3) Den gule fare mod toppen
« Svar #21: 18 Apr 2011, 22:10 »

Jeg kunne godt tænke mig ss af FCK tranfers?
FCK-Transfer

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#3) Den gule fare mod toppen
« Svar #22: 18 Apr 2011, 22:59 »


De første kampe

Så var dagen kommet. Dagen hvor sæsonens første kamp skulle spilles. Jeg vidste ikke, hvad vi kunne forvente, da vores hidtige modstandere ikke er på Superliga niveau, men nu skal sæsonen begynde, og FC Midtjylland venter.

FC Midtjylland lagde bedst ud med nogle skud på mål efter dårlige boldtab på midten af banen. I det 25. minut slog AC Horsens dog et kontraangreb og pludselig, stik imod spillets fordeling kunne Gilberto gøre det til 1-0. I 2 minutters overtid fik Martin Retov chancen for at score på straffespark, men midtbanemanden brændte på det skamligste. I starten af 2. halveg. Helt præcist i 51. minut kunne Gilberto gøre det til 2-0. 3 minutter senere kunne Sylvester Igboun dog reducere efter dårlig opdækning. I det 62. minut røg AC Horsens helt ned, da Sylvester Igboun kunne score sit andet mål i kampen. 3 minutter senere gik der fuldstændig kaos i den, og Mikkel Thygesen kunne gøre det til 2-3. I det 85. minut måtte Martin Spelmann udgå med en skade, men heldigvis scorede Gilberto sit tredje mål 2 minutter efter Martin Spelmann's skade. AC Horsens' fans kunne nu ånde lettet op. Der blev ikke scoret yderligere, så AC Horsens første kamp endte altså uafgjort.
I anden kamp skulle AC Horsens en tur til Blue Water Arena, hvor Esbjerg ventede. AC Horsens viste igen, at kontraangreb er deres farligste våben, da Thomas Kortegaard scorede i det 9. minut. I det 15. minut modtog Nabil Aslam et direkte rødt kort, men heldigvis var tacklingen lige uden for feltet. Efter udvisningen lagde Esbjerg tryk på, hvilket resulterede i et mål i det 41. minut. Blot 4 minutter inde i 2. halveg scorede Fredrik Risp til 2-1 i en situation, hvor der skulle have været dømt offside. I det 54. minut blev Esbjerg reduceret til 10 mand. AC Horsens var nu på ligefod med Esbjerg. Trods udvisningen lykkedes det ikke at score, så AC Horsens havde tabt deres første kamp.
I sæsonens tredje kamp skulle AC Horsens tage imod sidste sæsons tredjeplads, Brøndby. I det 8. minut gjorde Brøndby's nyindkøb Ricardo det til 1-0, men Kenan Hajdarevic udlignede 4 minutter efter, på et kontraangreb. Det resultat holdte indtil det 57. minut, hvor Daniel Wass scorede på et fremragende langskud. I det 68. minut forventede man, at Clarence Goodson's scoring til 1-3 ville lukke kampen, men AC Horsens ville det anderledes. I det 85. minut bragte Morten Rasmussen nemlig spænding i kampen med sin scoring til 2-3, og 4 minutter efter kunne Kenan Hajdarevic score til 3-3 på mirakuløst vis. Kampen endte også 3-3 efter et fantastisk comeback, men den første sejr udeblev.
I sæsonens fjerde kamp skulle AC Horsens en tur til Parken for at møde de forsvarende mestre, FCK. AC Horsens drog til København med en forventning om at blive nedslagtet, men "de gule" leverede en flot indsats. Morten Rasmussen bragte AC Horsens foran i det 8. minut og trods et højt FCK holdt resultatet til pausen. I 2. halveg fortsatte FCK presset, og det gav pote, da César Santín scorede i det 62. minut. AC Horsens holdte ud resten af kampen, og kunne tage hjem med en flot uafgjort i sæsonens, måske, sværeste kamp.
I sæsonens femte kamp tog AC Horsens imod formstærke Randers. Frank Kristensen bragte Randers foran i det 9. minut, og da Martin Retov blev skadet i det 16. minut, så det nu endnu sværere ud. I det 20. minut gjorde Rasmus Hansen det til 2-0, men Kenan Hajdarevic reducerede i det 40. minut. Et minut inde i overtiden af 2. halveg kunne AC Horsens på mirakuløst vis levere sæsonens andet flotte comeback. Manden bag scoringen var ingen ringere end Morten Rasmussen. AC Horsens kan nu finde sig selv på en foreløbig 9. plads efter sæsonens første fem kampe.
Ligatabel





ACH 3-3 FCM --- ACH 1-2 EfB --- ACH 3-3 BIF --- ACH 1-1 FCK ---ACH 2-2 RFC
« Seneste Redigering: 18 Apr 2011, 23:01 af massu14 » Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#3) Den gule fare mod toppen
« Svar #23: 18 Apr 2011, 23:07 »

Udmærket update, men det ville være lækkert, hvis at du kunne dele updaten op, så teksten ikke står som en stil. Det er virkelig en langaber, at læse sådan en igennem. Hvis du får det ændret til næste update, så følger jeg stadig med. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#5) Den gule fare mod toppen
« Svar #24: 19 Apr 2011, 09:42 »

Så du mener der skulle være mellemrum mellem hver kamp?
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#5) Den gule fare mod toppen
« Svar #25: 19 Apr 2011, 09:47 »

Jeg kunne foreslå dig at kigge lidt rundt inde i blogsektionen, så du kunne suge lidt inspiration til dig. Det ville være en del nemmere at læse. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: (#5) Den gule fare mod toppen
« Svar #26: 19 Apr 2011, 10:26 »

Så du mener der skulle være mellemrum mellem hver kamp?

Du er ihvertfald nød til at lave nogle linjeafstand og skabe nogle "pauser" i din tekst så den ikke er så hård at komme igennem. du kan sagtens dele din updates op i 3-4 afsnit i stedet for en lang smører.

derudover prøv at gøre lidt mere ud af dit layout, så den ser mere indbydende ud for nye læsere. Men som frederikbjerg siger, så prøv at kigge lidt på andre blogs, og få noget inspiration derfra.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#5) Den gule fare mod toppen
« Svar #27: 19 Apr 2011, 11:29 »

Det vil jeg gøre. Ved bare ikke hvordan, jeg sætter billeder ind, så det ikke ser ud ligesom ss.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#5) Den gule fare mod toppen
« Svar #28: 19 Apr 2011, 15:16 »


De første sejre


Efter et hårdt startsprogram uden sejre, fik AC Horsens sæsonens hidtige største chance for en sejr. "De gule" skulle nemlig en tur til Haderslev.

Det startede ikke godt ud for AC Horsens da der i det 14. minut blev begået et straffespark, som Jarl Andre Storbæk scorede på. SønderjyskE lagde pres på lige fra starten af 2. halveg, hvilket gjorde at AC Horsens ikke fik et eneste skud på mål. I det 88. minut lukkede Storbæk kampen med sin anden scoring.

I dag var dagen kommet, hvor sæsonens første pokalkamp skulle spilles. AC Horsens havde trukket undertippede Nørresundby. Kampen skulle for AC Horsens vedkommende give oprejsning oven på sidste kamps nederlag. AC Horsens var inden kampen spået til storfavoritter og "de gule" hev da også en sejr hjem, dog ikke helt uden problemer. AC Horsens dominerede fra start og Gilberto bragte AC Horsens foran i det 13. minut. I det 27, minut fordoblede Gilberto AC Horsens føring på et flot placeret skud. I det 58. minut reducerede Nørresundby, men nyindkøbte Tobias Ørtoft bragte AC Horsens foran 4 minutter senere. I det 91. minut slog en anden nyindkøbt spiller til, nemlig Martin Due. AC Horsens havde nu hevet sæsonens første sejr hjem og havde kvalificeret sig til 3. runde af pokalturneringen.

I ligaens 7. kamp skulle AC Horsens en tur til Silkeborg. Silkeborg havde ikke haft nogen god sæson, så AC Horsens kunne godt have høje forventninger. I det 13. minut begik Martin Ørnskov straffespark hvorpå Kenan Hajdarevic eksekverede sikkert. Bare 3 minutter senere blev Hajdarevic dobbelt måslcorer på et direkte frispark. Frisparket var iøvrigt begået af Martin Ørnskov. Resultatet holdte indtil pausen, så AC Horsens var godt på vej mod ligaens første sejr. I det 67. minut lukkede Hajdarevic kampen med sin tredje scoring. I det 75. minut scorede Hajdarevic sit fjerde mål og kan bestemt kalde sig dagens mand. I det 87. minut scorede Casper Johansen til 5-0 og da der ikke blev scoret yderligere havde AC Horsens nu hevet sæsonens første sejr hjem.

Inden kampen mod Lyngby blev det offentliggjort at AC Horsens har sikret sig franske Kévin Das Nevas. Kévin er 24 år og har tidligere optrådt for bl.a. FC Nates. Kévin blev hentet på fri transfer.

I ligaens 8. kamp tog AC Horsens imod oprykkerne fra Lyngby, der lå på en foreløbig sidsteplads. I det 17. minut gjorde Gilberto det til 1-0, hvilket holdte indtil pausen. I det 51. minut sendte Bajram Fetai bolden i nettet, men målet blev annulleret for offside. I det 84. minut begik Trent McClenahan et klodset straffespark, men Søren Jochumsen redede flot. I det 92. minut lukkede Martin Retov kampen med sin scoring til 2-0.

I ligaens 9. kamp tog AC Horsens imod klubben fra Farum, FC Nordsjælland. AC Horsens var inde i en god periode så man håbede selvfølgelig på en sejr. I det 5. minut scorede Kenan Hajdarevic direkte på frispark og resultatet holdte helt indtil det 61. minut hvor FC Nordsjælland udlignede. I det 66. minut blev det så til 1-2 til FC Nordsjælland, hvilket holdte indtil det 86. minut hvor Rawz Lawan lavede selvmål. Blot 2 minutter efter scorede Emil Lyng sejrsmålet for FC Norsjælland.




Ligatabel

Kévin Das Nevas



« Seneste Redigering: 19 Apr 2011, 16:34 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (#5) Den gule fare mod toppen
« Svar #29: 19 Apr 2011, 15:18 »

Hvordan laver man billedet større?
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010