home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 758 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Twitter
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Twitter  (Læst 39695 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller

Sv: Twitter
« Svar #15: 14 Apr 2011, 17:22 »

Okay, det kunne godt være man skulle give den et ihærdigt forsøg.

If you can't join them, beat them.

Szczesny
Manager

« Svar #16: 14 Apr 2011, 17:27 »

Du har ikke robthechefAFC på listen. Arsenals kok Wink

Haha.. det er rigtigt. Ham er jeg gået lidt udenom, selv Wilshere er helt vild med ham Smiley

Okay, det kunne godt være man skulle give den et ihærdigt forsøg.

Gør det!

Det er jo bare at lave en bruger, og så se om det er noget for dig

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #17: 14 Apr 2011, 17:27 »

Jeg tror jeg følger omkring tredive stykker, heriblandt Johnny Knoxville, Bendtner, SteveO, Ice Cube, DeSean Jackson, Mark Sanchez.

FCK

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 14 Apr 2011, 22:35 »

Szczesny hvad hedder du på Twitter?

Alle som follower mig, vil blive insta-followed!!!1 (g00nerdk)

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 14 Apr 2011, 22:44 »

Bare follow S10FLK Wink #FollowBack

Szczesny
Manager

« Svar #20: 14 Apr 2011, 22:44 »

Szczesny hvad hedder du på Twitter?

Alle som follower mig, vil blive insta-followed!!!1 (g00nerdk)

Hansemand2001 såmænd

Og det var sgu et insta-follow, det der, haha Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 14 Apr 2011, 22:45 »

Hansemand2001 såmænd

Og det var sgu et insta-follow, det der, haha Opstemt

Ahh fint nok, så er det på plads Opstemt

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #22: 14 Apr 2011, 23:15 »

Jeg følger en del folk på twitter, prøver dog at holde mig fra at følge alt for mange, da jeg gerne vil kunne fange mine favoritters tweets.

Først og fremmest følger jeg en del arsenalspillere og YoungGunsBlog, nok mest interessant for andre Arsenalfans, Wilshere og Szczesny er dog ret morsomme at følge, da de skriver nogle sjove ting en gang imellem ("Is it a bird, is it a plane? No, its just ashley throwing chelsea out of the fa cup Smiley").

Derudover følger jeg to sportsjournalister, JohnCross fra The Mirror, da han har en stor interesse for Arsenal og en smule inside viden, samt Phil McNulty, sportsjournalist fra BBC der er guld i transfervinduerne, alt hvad han siger er korrekt, og han bekræfter samtlige transferhistorier før andre medier gør.

Sidst men ikke mindst følger jeg en del komikere og det er dem jeg egentlig er gladest for at følge, især en er jeg stor fan af, Gary Delaney. Han er en ikke særligt kendt engelsk komiker, der primært har skrevet jokes for tv, og bare sprøjter oneliners af sted i en lind strøm, nogle er meget platte eller simple ordspil, mens enkelte af dem også kræver to sekunders tænkning, et par af mine personlige favoritter:
"A German, a Greek, a Portuguese and an Irishman go into a bar. The German pays."

"I'm surprised it is German women who don't shave their armpits, historically theirs were more visible than most."

"Nail Polish, not just a varnish, also a sexual ambition."

"Sometimes I'm my own harshest critic, and I'm not even very good at that."

"To those who have accused me of being an apologist, I can only say sorry.

"Just read a book about Stockholm Syndrome, it started off badly but by the end I really liked it."

"The phrase 'totally owning' someone actually originated in the American South."

"Breaking News: Archaelogists digging at the site of Shakespeare's house have uncovered thousands of monkey skeletons"

"Heh, isn't that Adele on telly? I had a brief fling with her before I met the wife. I wonder if she remembers?"

"I think narcissists should take a long hard look at themselves."

Udover Gary Delaney der forhåbentlig bliver berømt en dag hvis verden er retfærdig følger jeg også en del danske komikere, de fleste har desværre ikke helt forstået hvor godt et medie Twitter er for komikere, Lasse Rimmer og Sebastian Dorset er nok de mest aktive, mens Jonatan Spang, Mikael Wulff og Anders Fjeldsted også pipper lidt fra tid til anden.

Et par andre komikertweets som jeg også er ret glad for.
"Twitter over capacity! Couldn’t Tweet for 30 minutes. Forced to tell doorman that I had Cream of Wheat for breakfast. Not the same." - Steve Martin

"My girlfriend told me to be more like her ex. So I dumped her." - Ian Campbell

"Biavlere er folk, der blev fortalt om bierne og blomsterne og med det samme fik øje på rufferivinklen." - Lasse Rimmer

"Jeg er en crazy rebel, der lever efter mine egne regler. Men dét har P-vagter begrænset forståelse for." - Sebastian Dorset

Jeg følger desuden Martin Kampmann, ChrisToy (tegneren af Studs Up) og Snebolden, sidstnævnte overvejer jeg dog at unfollowe, da jeg synes han tweeter for mange ligegyldigheder.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2011, 23:17 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ariana Grande
Manager

« Svar #23: 15 Apr 2011, 00:07 »

jeg følger udelukkende Miley Cyrus.
Hvilket egentlig også er den eneste grund til jeg i det hele taget har en bruger på twitter Tunge

Lavezzi
Gæst

« Svar #24: 18 Apr 2011, 20:34 »

Jeg er på en eller anden måde kommet til at gøre sådan at være gang en af dem jeg følger bliver retweetet elelr replyed, så kommer det på min startside. Hvordan fjerner man det? :-)
Like this?

Edit: Kommer FmF på Twitter? Altså, selv censurglade FMD har Twitter.
« Seneste Redigering: 18 Apr 2011, 20:39 af Lavezzi » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #25: 18 Apr 2011, 20:44 »

FmF har åbenbart en Twitter-konto (@FmFreaks), men det er ikke ligefrem fordi den bliver brugt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26: 18 Apr 2011, 20:58 »

Jeg er også lige kommet på Twitter (Gazlgor) ... Her følger jeg de mest kendte Arsenal spillere (dog ikke Squillaci da han er en kegle) og samtidig følger jeg nogle enkelte tv-personligheder som jeg kan lide, Neil Patrick Harris, Jason Segel, et par nyhedsmedier (gunnerblog, ArseBlog, ESPN) og så lidt random (OptaJoe, OMGFacts, cracked.com, EA, IMDB, goonerdk og FmFreaks).

Szczesny: Har lige followed et par af dem du foreslog. Har du et username på John Cross?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #27: 18 Apr 2011, 21:00 »

@johncrossmirror Wink

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 18 Apr 2011, 21:14 »

lol, har først fundet ud af at FmFreaks havde en twitter side for få minutter siden x)

Szczesny
Manager

« Svar #29: 18 Apr 2011, 22:09 »

Jeg er også lige kommet på Twitter (Gazlgor) ... Her følger jeg de mest kendte Arsenal spillere (dog ikke Squillaci da han er en kegle) og samtidig følger jeg nogle enkelte tv-personligheder som jeg kan lide, Neil Patrick Harris, Jason Segel, et par nyhedsmedier (gunnerblog, ArseBlog, ESPN) og så lidt random (OptaJoe, OMGFacts, cracked.com, EA, IMDB, goonerdk og FmFreaks).

FmFreaks må være god - den fylder ikke dit feed med en masse møg.

Hvordan er IMDb? Kommer der en masse links til deres side hele tiden? Prøvede nemlig at følge nogle Formel 1-sider, men de linkede 17 gange i timen, og det forstyrrede de ting, jeg hellere ville prøve at følge - så vil helst ikke have de spam-sider.

Følger i øvrigt ikke Squillaci af samme grund Grin

Szczesny: Har lige followed et par af dem du foreslog. Har du et username på John Cross?
@johncrossmirror Wink

=)

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010